Gå til innhold

OL 2014: Gamblers corner - OL edition (odds og tipping)

TurtelWar

Anbefalte innlegg

Heisann, tenkte det hadde vært artig med tråd der vi kunne diskutere potensielle bet for de forskjellige OL grenene. Tenker at både pre-bet og livebet må være velkomne her.

Kan selv begynne med ett par spill jeg sitter å funderer på.

Første er McMorris til å vinne slopestyle konkurransen til 10 i odds på Unibet. Han klarte ikke å kvalifisere seg for finalen idag, men har en ny sjanse på lørdag. McMorris var før kvalifiseringen idag en av favorittene.

Andre er Legkov til å vinne på søndag til 12.50. OL løypen virker som laget for han og det er ikke umulig at han klarer å stikke fra de andre mtp alle bakkene i løypen.

Jeg har også stor tro på Martin Fourcade, og lurer på å spille han på både sprinten på lørdag og jaktstarten på søndag.

Noen andre som har sett på noen spill?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen tanker om norsk curlingmedalje til 2.10?

Ikke selg hus og gård. Men har du en bil du kan leve uten, så er det ikke dumt å sette den på norsk medalje til 2.10. Ville vurdert så lavt 1.90/1.80 som spillbart.

Det fantes odds på Norge som gullvinner helt opp i 15. Anser alt over 8 som spillbart.

På damesiden har de britiske damene fått gunstig odds. Alt over 2.4 spillbart.

Åpningskampen GB-SVE er 2.20 på skottene spillbart. Riktignok har Eve ofte slitt i åpningskamper, men bør være favoritter mot et svensk lag de har hatt overtaket på i det siste.

De canadiske herrene vinner 20 av 20 kamper mot et nykomponert og tamt Tyskland. Fant meget spillbare 1.08, alt over 1.03 er å stjele godteri fra småunger.

Lenke til kommentar

Jeg kunne tenke meg å sette litt penger på at norge vinner curlingen, men jeg har aldri noensinne veddet penger på sport. Kan dere anbefale en nettside?

Oddschecker.com er en fin side til å finne best odds. Er vel blitt slik nå at du trenger et mellomledd som netteller, paypal etc. for å sette inn penger på utenlandske bettingsider.

Lenke til kommentar

Lite som skjer her, så får prøve å få tråden igang igjen med ett par spill;

Dobbel nr 1: Bjørgen til å slå Randall & Ustuygov til å slå Northug

Dobbel nr 2: Hiraoka til å slå Podladchikov & Herrmann til å slå Falla

Dobbel nr 3: Herrmann til å slå Falla & Shaun White vinner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...