solac Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Hei. Jeg kjøpte dessverre sofa i feil størrelse på Fagmøbler i dag Sofaen ble kjøpt i Harstad. Da jeg kom hjem etter 14 mil, så finner jeg ut at sofaen var alt for liten i størrelse!! Vi har heldigvis fagmøbler i nærheten av bygda hvor jeg bor, men det er ikke Fagmøbler i harstad..... Er det noen som vet om jeg har rett på å få byttet en sofa som er tatt ut av emballasjen - og derpå en annen butikk (men samme kjede...)? Jeg er meeeget villig til å bytte i en annen sofa eller et annet møbel..... Håper noen kan gi meg et svar på dette.... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Du har ikke rett på å returnere den i det hele tatt, selv ikke uåpnet der du kjøpte den. Er ikke angrefristen på varer kjøpt i fysisk butikk. Men, det skader ikke å ta en tur å prøve, ofte er det mulig selv om du ikke har krav på koe som helst... Lenke til kommentar
solac Skrevet 6. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2014 Uff... Ja, det er det jeg frykter... Jeg får taen telefon i morgen.... Takk for svar! Lenke til kommentar
ELLE2013 Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Det første du skal gjøre Ta kontakt med foreningen du kjøpte sofaen Si det samme ,,Angrer kjøp av sofa ,, Da får du råd hvordan du skal forholde deg videre Men det viktigste , Ta kontakt fortes mulig Lenke til kommentar
solac Skrevet 6. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2014 Ja. Jeg får gjøre det i morgen tidelig.... Uff, dette er virkelig kipt.... Takk for svar Elle. Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Har ikke vært noe problem da jeg byttet min i fjor, ifølge selgere var ikke det helt uvanlig heller og var aldri noe problem å bytte den. Så hvis du spør fint regner jeg med at de fikser det for deg. Lenke til kommentar
solac Skrevet 7. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2014 Hurra!!! Det var ikke noe problem å levere den tilbake!!! Å, nå er jeg lettet!! Tusen takk for svar alle sammen! Ha en fin kveld!! 1 Lenke til kommentar
Compoundinterest Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Butikken ville gjort en stor tabbe hvis ikke. Større sofa = høyere pris = mer penger i kassa. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 og brukt sofa=selges for lavere pris Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå