logaritmemannen Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Hva mener du med det? At det kan være ok å holde på med en som er i et forhold ? Syns ikke det er ok i det hele tatt etisk men la oss være real jeg vil jo at det skal være ok. Jeg holder ikke på med jenter som har type, men ser ikke noen komme med noen gode grunner til hvorfor ikke. Det er vanskelig å begrunne at moral er absolutt 1 Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 En god grunn til å ikke holde på med en opptatt jente er rett og slett at hun er opptatt. 1 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Må ikke anta at hun VIL ha noe forhold eller at hun vil gå fra typen. Hun kan være flørtete av natur. Det er mulig å prøve å prate med henne eller prøve å kysse henne, men det kan bli kleint. Det kan jo også hende at dere har ekstra god kjemi, bare at hun ikke tenker å ta det videre. Lenke til kommentar
lion33 Skrevet 9. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2014 (endret) Jeg takker alle for sine tanker rundt saken, men i slutten av veien er det jeg som velger hva jeg gjør uansett hva, ingenting som påvirker meg direkte inne her når alt er indirekte, vil helst høre med folk som har oppleved noe slikt og fortelle om deres erfaring. Det eneste grunnen at jeg skriver her er fordi jeg for være annonym, men jeg vil si ifra om det skjer noe oppdatering rundt saken. Endret 9. februar 2014 av borion Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Ja, det er klart. Er du som velger hva du vil gjøre. Om det viser seg at hun føler det samme og kanskje er i et dårlig forhold, da må hun ta seg av det. Lykke til. Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Hvordan ble du sammen med hun? Hvordan visste du at hun vil ha deg? Og gjorde hun det slutt med kjæresten først? Setter stor pris hvis du forte. møtte hun i en bursdag der hun var sammen med kjæresten, jeg fikk egentlig ganske fort og lett kontakt med hun, vi snakket en del på facebook den neste mnd og senere ble det noen møter- hun fortalte om hvordan det gikk med kjæresten og det var vist ikke helt bra- hun flørtet endel og til slutt så kysset hun meg bare, jeg var veldig skeptisk til å bli sammen med hun akkuratt der og da, men hun gjorde det slutt med tidligere kjæreste dagen etter hun kysset meg, men likavell var jeg litt skeptisk, men en mnd etter før jeg fikk dette kysset ble vi sammen. Nå har 2 år gått, vi har flyttet ut sammen og vi trives kjempegodt sammen, angrer ikke på det jeg gjorde- men det var vanskelig for meg å gjøre flørte tilbake med hun da jeg viste hun hadde kjæreste. Ja, jeg har også tenkt tanken på om hun kan være "utro" eller dumpe meg fort foren annen person, men dette har jeg lagt bort nå siden vi trives så bra sammen Lenke til kommentar
lion33 Skrevet 9. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2014 (endret) Hvordan ble du sammen med hun? Hvordan visste du at hun vil ha deg? Og gjorde hun det slutt med kjæresten først? Setter stor pris hvis du forte. møtte hun i en bursdag der hun var sammen med kjæresten, jeg fikk egentlig ganske fort og lett kontakt med hun, vi snakket en del på facebook den neste mnd og senere ble det noen møter- hun fortalte om hvordan det gikk med kjæresten og det var vist ikke helt bra- hun flørtet endel og til slutt så kysset hun meg bare, jeg var veldig skeptisk til å bli sammen med hun akkuratt der og da, men hun gjorde det slutt med tidligere kjæreste dagen etter hun kysset meg, men likavell var jeg litt skeptisk, men en mnd etter før jeg fikk dette kysset ble vi sammen. Nå har 2 år gått, vi har flyttet ut sammen og vi trives kjempegodt sammen, angrer ikke på det jeg gjorde- men det var vanskelig for meg å gjøre flørte tilbake med hun da jeg viste hun hadde kjæreste. Ja, jeg har også tenkt tanken på om hun kan være "utro" eller dumpe meg fort foren annen person, men dette har jeg lagt bort nå siden vi trives så bra sammen Takk for at du delte din opplevelse, samme problemet har jeg også. det er så vanskelig å flørte tilbake hver eneste gang når jeg vet at hun har type, kjæresten din tok initiativet å kysse deg så kanskje det er eneste som er riktige i denne saken at det er ikke opptil meg men hun fordi in the end er det hun som må ta en avgjørelse. I mellomtiden kan jeg bare være grei, jeg er tross alt en sjarmerende fyr, en minne siden barneskolen. Endret 9. februar 2014 av borion Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Hun høres ut som en flørt, eller en god gammeldags luremus. Jeg snakker av erfaring fordi jeg har vært en selv, og kan til en viss grad være det fremdeles. Jeg kan kødde med gutter/menn på jobb, og antar at de bare kødder tilbake. Tror jeg hadde blitt litt satt ut hvis det viste seg at noen trodde at jeg kom til å bryte ut av ekteskapet bare pga litt vennskapelig flørting. Da jeg var yngre var jeg tidenes luremus og attention whore. Da kunne jeg fint funnet på å holde på slik og ikke fortelle at jeg hadde type. Mange jenter gjør slik fordi de elsker oppmerksomheten, og følelsen det gir dem å se reaksjonen til gutten. Vil ikke råde deg til hverken det ene eller det andre, men bare vær obs på at det trolig ikke er noe seriøst og langvarig å hente fra denne jenta før hun har blitt mer voksen og klar for å slå seg til ro. Jeg var i hvertfall ikke klar for det da jeg holdt på som henne i mine yngre dager.. 2 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Ække vits Darknessl. Det er ikke dette han vil høre. 1 Lenke til kommentar
lion33 Skrevet 11. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2014 (endret) . Endret 11. februar 2014 av borion Lenke til kommentar
lion33 Skrevet 11. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2014 Hun høres ut som en flørt, eller en god gammeldags luremus. Jeg snakker av erfaring fordi jeg har vært en selv, og kan til en viss grad være det fremdeles. Jeg kan kødde med gutter/menn på jobb, og antar at de bare kødder tilbake. Tror jeg hadde blitt litt satt ut hvis det viste seg at noen trodde at jeg kom til å bryte ut av ekteskapet bare pga litt vennskapelig flørting. Da jeg var yngre var jeg tidenes luremus og attention whore. Da kunne jeg fint funnet på å holde på slik og ikke fortelle at jeg hadde type. Mange jenter gjør slik fordi de elsker oppmerksomheten, og følelsen det gir dem å se reaksjonen til gutten. Vil ikke råde deg til hverken det ene eller det andre, men bare vær obs på at det trolig ikke er noe seriøst og langvarig å hente fra denne jenta før hun har blitt mer voksen og klar for å slå seg til ro. Jeg var i hvertfall ikke klar for det da jeg holdt på som henne i mine yngre dager.. . Enten så blir det noe mellom oss eller så for jeg eventuelt ei god venninne. Uansett burde jeg heller gi en sjanse til de jentene som allerede vet hva de vil ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå