Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] følelser for ei opptatt jente ?

Anbefalte innlegg

Det kommer uansett an på hva man personlig mener om situasjonen.

Én ting er i alle fall klart: hun bør gjøre det slutt med kjæresten før det glir over til utroskap.

det er problemet jeg vet ikke hva hun vil hun har liksom gått så langt før at hun har falt liksom på meg og sagt etterpå eg gjorde det med vilje og sett meg med det blikket og et smil, hva mente hun med det ? Var ikke det et kall på at hun vil ha meg? Jeg vet ikke. Hadde hun derimot gjort det slutt med uroen ville alt vært enklere. Men jeg vet virkelig ikke hva hun holder på med

Da får du bare lene deg tilbake og vente.

Mulig hun er forvirret, og det er nok ikke noe du vil hoppe inn i. Enkleste er selvfølgelig bare å spørre henne rett ut hva hun holder på med.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan jo dra det litt som en spøk, si no sånt som at nå får du enten slutte å flørte, eller så får du gjøre noe med det..." og smlile litt lurt. Tør du kan du jo gi henne et lite klaps på baken samtidig, om du tror du kan ro den i land :)

du aner ikke hvor mange ganger jeg ville gi henne et klaps på baken, jeg gjorde det med en en stokk en gang men traff ikke ordentlig, takk for rådet kanskje jeg burde gjøre noe slikt. Enten går man for all inn eller så spiller man ikke, kan ikke bare folde meg ut nå, hvis jeg gjør noe slikt vil jeg gjøre det i løpet av sommeren da se vi mer, har merket at vi har fått bra kjemi bare ved å se hverandre 2 ganger i mnd, blir bedre med flere ganger. Se her hun jenta her klarer ikke å la være å smile til meg eller la være å le når jeg tuller med hun, hun tar på meg hver gang flere ganger minst to ganger. Jeg tenker hvis jeg ikke gjør noe snart i løpet av sommeren kan hun tenke at jeg er ikke interessert. Beklager for skrive feil skriver på mobil

Hva så?

Tror du virkelig det er greit å holde på med noen som er i et forhold? I så fall vil jeg anbefale deg et kurs i etikk. Jeg kan garantere deg at du ikke ville ha likt å være i samme situasjon. Det er rett og slett ikke greit.

jeg har tatt det kurset. Og ja jeg har vært i samme situasjon. Langdistanse forhold- Hva skal man gjøre du kan prøve deg på opptatte jenter hvis hun liksom stikker med en annen dude når du ikke er rundt der så er det ikke ekte kjærlighet, hun er sikkert forelsket i kjæresten men hun skrev liksom ikke jeg elsker deg i profilbildet hennes med kjæresten men bare "verdens beste" Ingen hjerte ingenting som om ja. Skulle vært bestevennen, kanskje det er bare det han er nå, om det er etisk riktig da spør feil person. Du skriver til meg men du har ingen forståelse for hverken situasjonen eller mine følelser du bare sanser. Jeg bryr meg ikke jeg vil vite liker hun meg hvis svaret er ja, hva nå ?

Edit: dobbelpost flettet av tvillingsjel

Endret av Tvillingsjel
Lenke til kommentar

Hvor gammel er dere? Hvis du tror hun liker deg fordi hun driver å "faller på deg" i stedet for å flørte som normale mennesker vil det være nærliggende å tro at dere går på ungdomsskolen..

syns ikke jeg får så bra råd fra deg med tanke på den båten du nevner jeg burde la seile videre, i kjærlighet og krig er alt tillatt.

Wall O' text. Fikk følelsen av at du ikke var så gammel. skulle til å tippe 15-16 fram til jeg leste at du jobbet.

Prøv å få litt luft i teksten din da. Det blir grusomt tungt å lese når du skriver så mye om ikke.

Det blir bare til at vi skummer igjennom det du leser.

Hate to burst the bubble, men er du keen på noen tolker du alltid deres signaler i din favør - hence hvorfor du føler at det er så mye mer intenst med deg kontra kollegene dine.

Basert på det du skriver vil jeg tippe hun har det helt fint med typen hjemme, men at hun liker oppmerksomhet og bare er "flørtete" av natur. Med alle.

Jeg vedder på at hvis du er litt frekk med henne og viser at du ikke gidder tulleflørting, så vil hun blankt ignorere deg og begynner på samme måte med noen andre, og crave etter oppmerksomhet der.

Uansett har hun type. Det at en annen person kommer inn i forholdet ditt og tar fra deg kjæresten din som du elsker, er noe av det vondeste du kan oppleve. Så hvordan noen kan finne på å gjøre dette mot andre mennesker har for meg alltid vært uklart.

Det lureste er nok å la det ligge. Det kommer nye kvinner inn i livet ditt, som ikke har flørter vilt på jobb mens de har en uvitende mann hjemme. Slutt å mate forelskelsen, og den vil forsvinne.

hun er ikke den typen som flørter med alle, i begynnelsen var det mye øyekontakt og smil men en dag tok jeg iniativet og tullet med hun og hun klarte ikke å la være å smile og etter et par mnd flørter hun ved å ta på meg, erte meg litt og tulle med meg, men hele tiden veldig snill jeg er seriøs på jobb men når vi to er sammen blir det mye flørt o

Det kommer uansett an på hva man personlig mener om situasjonen.

Én ting er i alle fall klart: hun bør gjøre det slutt med kjæresten før det glir over til utroskap.

det er problemet jeg vet ikke hva hun vil hun har liksom gått så langt før at hun har falt liksom på meg og sagt etterpå eg gjorde det med vilje og sett meg med det blikket og et smil, hva mente hun med det ? Var ikke det et kall på at hun vil ha meg? Jeg vet ikke. Hadde hun derimot gjort det slutt med uroen ville alt vært enklere. Men jeg vet virkelig ikke hva hun holder på med

Da får du bare lene deg tilbake og vente.

Mulig hun er forvirret, og det er nok ikke noe du vil hoppe inn i. Enkleste er selvfølgelig bare å spørre henne rett ut hva hun holder på med.

bare å spørre sånn rett ut? Føler blir litt klient, jeg prøvde en gang jeg sa nå må du slutte med den det etter at fortalte henne noe men hun latet som hun ikke hørte meg

Edit: flere poster på rad slått sammen av tvillingsjel

Endret av Tvillingsjel
Lenke til kommentar

Nei, du liker ikke rådene mine ikke pga måten jeg skriver på, men pga at jeg skriver ting du ikke vil høre.

Du vil høre poster ala "hun digger deg! Go for it!" men dette trenger ikke være tilfellet.
Reagerer på at du ikke kommenterer alder, så nå regner jeg med at du enten er i midten av tenårene og at dette er en kveldsjobb du har ett par kvelder i mnd, eller at du er ordblind og godt voksen.
Tipper du er tenåring nå når du sier at hun ikke er gift og ikke vet om noe annet enn typen hun har nå. (som hun sikkert har vært sammen med siden hun var 14 ellerno)

Just because a girl is nice to you, it dosen't mean she wants to have sex with you.

Mange jenter er flørtete av natur. Det blir vanskelig for deg å vite om hun er det med andre eller ikke når du bare ser henne på jobb noen timer i mnd. Du aner ikke hvordan hun oppfører seg når du ikke er til stede. Kanskje hun flørter som bare det med andre på skolen?
Og du aner ikke hvordan hun er hjemme med kjæresten. Kanskje hun bare ligger i fanget hans og koser.

Noen jenter liker å føle seg ettertraktet. Da flørter de og prøver å få en fyr keen fordi de synes det er godt å vite at flere forskjellige personer vil ha dem. Det trenger ikke bety at hun er stupforelsket i deg og vurderer å gå ifra typen sin for deg, eller at hun vil knulle deg på bakrommet.
Sorry mac, men her tror jeg det bare er du som er lidenskapelig forelsket. Hadde hun villet hatt deg hadde du visst det by now. Da hadde hun sendt sms og kontaktet deg og vært langt mer tydelig og forhåpentlig vis brukt litt mer modne triks enn å si navnet ditt mange ganger og late som hun snubler over deg.

Jeg støtter ditt valg nr 2 som du selv foreslo i førstepost. Slutte. Vil hun ha deg så kommer hun luskende den dagen det blir slutt med den andre kjæresten.

Lenke til kommentar

Nei, du liker ikke rådene mine ikke pga måten jeg skriver på, men pga at jeg skriver ting du ikke vil høre.

Du vil høre poster ala "hun digger deg! Go for it!" men dette trenger ikke være tilfellet.

Reagerer på at du ikke kommenterer alder, så nå regner jeg med at du enten er i midten av tenårene og at dette er en kveldsjobb du har ett par kvelder i mnd, eller at du er ordblind og godt voksen.

Tipper du er tenåring nå når du sier at hun ikke er gift og ikke vet om noe annet enn typen hun har nå. (som hun sikkert har vært sammen med siden hun var 14 ellerno)

Just because a girl is nice to you, it dosen't mean she wants to have sex with you.

Mange jenter er flørtete av natur. Det blir vanskelig for deg å vite om hun er det med andre eller ikke når du bare ser henne på jobb noen timer i mnd. Du aner ikke hvordan hun oppfører seg når du ikke er til stede. Kanskje hun flørter som bare det med andre på skolen?

Og du aner ikke hvordan hun er hjemme med kjæresten. Kanskje hun bare ligger i fanget hans og koser.

Noen jenter liker å føle seg ettertraktet. Da flørter de og prøver å få en fyr keen fordi de synes det er godt å vite at flere forskjellige personer vil ha dem. Det trenger ikke bety at hun er stupforelsket i deg og vurderer å gå ifra typen sin for deg, eller at hun vil knulle deg på bakrommet.

Sorry mac, men her tror jeg det bare er du som er lidenskapelig forelsket. Hadde hun villet hatt deg hadde du visst det by now. Da hadde hun sendt sms og kontaktet deg og vært langt mer tydelig og forhåpentlig vis brukt litt mer modne triks enn å si navnet ditt mange ganger og late som hun snubler over deg.

Jeg støtter ditt valg nr 2 som du selv foreslo i førstepost. Slutte. Vil hun ha deg så kommer hun luskende den dagen det blir slutt med den andre kjæresten.

.

Sånne jenter som hun forventer at gutten skal ta iniativet, hun har gjort sitt jeg trenger bare å gjøre mitt, du skiver mye du selv tror du vet men bare sanser. Å sanse er ikke å vite, det siste du skrev er jeg helt enig med deg og jeg skal takke deg for den påminnelsen, fordi den er den mest fornuftige tankenegangen, jeg tenkte kanskje hun må først være helt sikkert om jeg liker hun og da avslutter hun forholdet men jeg vil ikke være andre valget hennes så ja jeg får vel vente og se hva som skjer, men jeg må jo vise hun at jeg vil ha hun,,

hun har busted meg før når jeg har sett baken hennes, hun bare viste meg et lurt smil. Jeg husker den ene gangen da vi hadde middag med jobben hun ville sitte på litt bord og det var bare kjedelig folk der, men så ropte to venniner henne og hun viket lei seg at hun forlattet bordet, og hele kvelden sende hun meg blikk og vi smilte til hverandre, det er vanskelig å tolke det som om hun bare ser meg som en venn, når hun på jobb stadig tar på meg og en dag spurte hun kan ikke du løfte det for meg siden du er så sterk det var liksom bare en lett boks. Hun så ikke på hva hun pekte engang hun så på meg mens hun spurte og sa det. Men ja jeg skal holde meg til nr 2

jeg tenkte i begynnelsen kanskje hun venter på at jeg skal gjøre noe med saken, ta iniativet, men siden jeg oppdaget at hun har type trakk jeg meg fra offensiven, men hun har ikke fortalt meg det, jeg har ikke spurt. Vanligvis skal lengre snakke om kjæresten sin og det har alle jenter som jobber der gjort. Hva skal du i moren jeg skal med kjæresten bla bla det kommer liksom ut, for eksempel det er ei jente som har gjort det slutt med en og hun følter med en og alle vet det, vi derimot prøver å holde det for oss selv, jeg er seriøs når jeg er blandt folk. Men med engang vi havner på egenhånd starter alt. Men tilbake til nr 2, hadde folk rundt i verden brydd seg om etikk og fornuft hadde det ikke vært noe vold, krig , utroskap eller kjærlighet,

jeg husker lærerinnen vår fortalte oss om at hun stjal sin nåværende mann fra en dame, ingen som blamer henne, noen ganger tror man at man har funnet den rettet men folk tar så feil der derfor går ting galt, men jeg skal holde meg til nr 2 hvis hun vil så får hun gjøre noe med det, jeg gidder ikke å overtale hun. Skriver på mobil beklager for skrivefeil og etc.

Endret av borion
Lenke til kommentar

snip

haha !!

hahah takk skal du ha for videon,

Takk for videoen, hun er på den tredje siden, men problemet er jo at hun har vært lenge sammen han i 3 år minst, men samtidig har hun ikke fortalt meg noe om han, jeg glad jeg ikke har spurt, tror ikke vi hadde fått en så bra kjemi da,

Lenke til kommentar

Selvfølgelig blir det bare sansing. Tolker utifra det du skriver. Men 16 år gamle jenter er flørtete av natur. Spesielt hvis de synes en fyr er litt søt. I stedet for å sitte å grine på diskusjon.no og ikke like svarene du får kan du bare spørre henne om hun vil bænge. Virker ikke som du bryr deg om at hun har type ... Send henne en sms.

Eller pleier hun ikke kontakte deg så mye utenom jobben?

Lenke til kommentar

Hva så?

Tror du virkelig det er greit å holde på med noen som er i et forhold? I så fall vil jeg anbefale deg et kurs i etikk. Jeg kan garantere deg at du ikke ville ha likt å være i samme situasjon. Det er rett og slett ikke greit.

Det kan være helt ok å holde på med noen som er i et forhold.
. Hva mener du med det? At det kan være ok å holde på med en som er i et forhold ? Syns ikke det er ok i det hele tatt etisk men la oss være real jeg vil jo at det skal være ok.
Lenke til kommentar

Selvfølgelig blir det bare sansing. Tolker utifra det du skriver. Men 16 år gamle jenter er flørtete av natur. Spesielt hvis de synes en fyr er litt søt. I stedet for å sitte å grine på diskusjon.no og ikke like svarene du får kan du bare spørre henne om hun vil bænge. Virker ikke som du bryr deg om at hun har type ... Send henne en sms.

Eller pleier hun ikke kontakte deg så mye utenom jobben?

. Jeg skjønner ikke hva ditt problem er. Du blir for aggressiv, er det på grunn av erfaring ? Har du blitt utsatt for noe slikt ? Det er ikke sånn at jeg sitter å gråter og tenker på å "bange " hun det er det siste jeg tenkte. Jeg vet ikke men jeg er på vei til å bli forelsket i denne jenten, vi lever en jevla gang skal jeg leve som en kylling som deg fordi du har ingen baller når det blir tøft og når en utfordring dukker opp. Jeg sa til deg jeg velger nr 2 ferdig med saken. Liker hun meg kan hun avslutte med han typen. Men samtidig hadde jeg ikke hatt noe imot bare å holde på med hun en stund hun kan gå tilbake til han, hvis jeg ikke får hun for alltid kan jeg prøve å få meg hun for en liten stund Hvertfall. Du burde høre på sangen dusty springfield: Take me for a litle While kanskje det er det hun vil, og kanskje drikke noe og slappe av det er tross alt lørdag. Endret av borion
Lenke til kommentar

Jeg har drukket og slappet av, det er lørdag tross alt.

Ja jeg har blitt utsatt for utroskap, det var ikke noe gøy og det ble aldri det samme etterpå.

nei jeg har ikke baller. Da hadde jeg vært mann og ikke kvinne. Jeg er egentlig ganske glad for at jeg ikke har baller, det ville bare blitt rart.

Nei, jeg er ikke agressiv, jeg er direkte og lar være å sugarcoate. Fordi 16 åringer må få svar direkte og tydelig.

Bra at du lar det passere. Creds. Du lever bare en gang, det gjør typen hennes også. Ikke gjør livet surt for han bare fordi du har ett crush og vil tenke på deg selv. Du lever en gang, men du er bare 16 og det kommer til å komme flere jenter inn i livet ditt. Drive safe.

Edit: sorry hvis du sa til meg at du hadde tatt valg nr 2. Helt ærlig skummet jeg bare igjennom alt du skrev. Men lykke til:)

Endret av medlem-124997
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde følelser for en opptatt jente jeg også- nå er hun sammen med meg btw.

. Hvordan ble du sammen med hun? Hvordan visste du at hun vil ha deg? Og gjorde hun det slutt med kjæresten først? Setter stor pris hvis du forteller meg det. Kan være til stor hjelp.
Lenke til kommentar

snart er hun utro mot deg å bytter deg ut me en ny fyr igjen. Hun har jo bare hatt en kjæreste i hele tre år han er hennes første, den første pleier man vanligvis ikke å ende opp sammen med så lenge uansett.

Anonymous poster hash: ffe97...2bc

Lenke til kommentar

Jeg har drukket og slappet av, det er lørdag tross alt.

Ja jeg har blitt utsatt for utroskap, det var ikke noe gøy og det ble aldri det samme etterpå.

nei jeg har ikke baller. Da hadde jeg vært mann og ikke kvinne. Jeg er egentlig ganske glad for at jeg ikke har baller, det ville bare blitt rart.

Nei, jeg er ikke agressiv, jeg er direkte og lar være å sugarcoate. Fordi 16 åringer må få svar direkte og tydelig.

Bra at du lar det passere. Creds. Du lever bare en gang, det gjør typen hennes også. Ikke gjør livet surt for han bare fordi du har ett crush og vil tenke på deg selv. Du lever en gang, men du er bare 16 og det kommer til å komme flere jenter inn i livet ditt. Drive safe.

Edit: sorry hvis du sa til meg at du hadde tatt valg nr 2. Helt ærlig skummet jeg bare igjennom alt du skrev. Men lykke til:)

skal være ærlig det siste jeg trenger er råd fra jenter som har blitt utsatt for utroskap og er bare et par år eldre en meg, er ikke 16 skjønner ikke hvor den kom fra.
Lenke til kommentar

Ok 17 da. Hadde jeg skrevet "ååå hun er keen kjør på!" så hadde du ikke hatt noe imot rådene mine.

Det kommer fra skrivemåten din, måten du ordlegger deg på og oppfører deg på samt det faktum at du trenger hjelp til å tolke denne jentas følelser og NEKTER å vedkjenne at enkelte jenter leker med følelsene til folk. Spesielt i den alder'n der når de driver å finner seg sjæl og selvtilliten sin. For etter å ha jobbet med henne to ganger i mnd siden sommerferien insisterer du på at du kjenner henne så godt at du er sikker på at hjertet hennes hopper over ett bank hver gang hun ser deg.

Endret av medlem-124997
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...