Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] følelser for ei opptatt jente ?

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg har begynt å få følelser for ei jente som jeg ser kun 2 ganger i måneden, på jobb selv om jeg ser henne så sjeldent så får jeg mye ut av de dagene. Men problemet er at hun har type, og det har hun hatt en veldig lang stund, et par år. Jeg visste ikke det. Hadde jeg visst det hadde jeg sluttet med å flørte tilbake når hun flørtet, første gangen vi så hverandre var det " det blikket" vi så på hverandre og smilte bredt til hverandre, hun liker meg sikkert, kanskje hun syns jeg er søt eller hun tiltrekkes meg, det er jo lovt det kan til og med for eksempel gifte kvinner også gjøre, at de syns en kar er tiltrekkende og flørte litt men aldri tenke noe mer - sånn tenker de fleste - men man vet jo aldri, en uskyldig flørt etter min mening kan føre til ting en kan angre etterpå. Problemet mitt er at hun jenta her gir meg mye oppmerksomhet, jeg har fått kallenavn, hun tar på meg, hun er veldig pågående når hun er bare med meg, det er mye flørt. Det er jo vanlig med flørting på jobb, men ikke sånn som vi holder på, med alle jentene som jeg har flørtet på den måten, har endt opp med at jeg ble sammen med dem. Men problemet nå er jo at hun er allerede tatt, men hvorfor gjør hun dette mot meg da? Det er ikke snakk om å være venner , hadde hun ville vært bare venner hadde hun ikke flørtet slikk og til og med gjort alt for at jeg skal vite at det er flørt, jeg tror jeg hadde sjansen når hun sa at hun gjorde det med vilje, en dag når hun nesten falt på meg. Hun bare så på meg med det blikket hva skulle jeg gjøre - jeg hadde bare lyst å løfte og kysse henne da, det er så vanskelig å la være, hun kommer så tett inntill meg av og til at jeg trenger bare å bevege leppene mine et par cm. Jeg har to valg, en å fortsette å flørte se hva det fører til , kanskje hun venter på at jeg skal gjøre det store trekket. men det er jo ikke så lett når hun er opptatt, alt tyder på at hun bare venter på at jeg skal gjøre noe. men samtidig kanskje hun føler det samme - hun får oppmerksomhet - hun gir oppmerksomhet et uskyldig flørt- -- men som jeg sa man e uskyldig til man er funnet skyldig. to jeg burde kanskje bare slutte, jeg har begynt å drømme om hun, det bare skjer hva skal jeg gjøre stenge mine følelser: Det store spørsmålet er : vil hun kanskje bare være utro? - men en ting er sikkert hun liker meg.

Endret av borion
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flørter hun med andre? Er hun flørtete av natur? Noen flørter mer enn andre. Eller mener du at det er spesielt med deg/dere?

Hun er ei veldig grei jente - og sånn, smiler til alle, men hun snakker til meg som om hun jeg var typen hennes, og det siste sier hun hele tiden navnet mitt - la oss si je het : markus . en dag så kommer hun gående jeg ser ikke på hun : hun sier mens hun markus marrr kuuss marrkus for at jeg skulle se på hun ,veldig sånn barnslig du vet hvordan vi pleide å flørte når vi var små, men veldig søtt, sist gangen sa hun at hun skulle begynne å kalle meg en forkortelse av navnet mitt, vi har kjent hverandre i snart et halvt år , de to første måndene smilte vi bare til hverandre , men så en dag begynte jeg å tulle litt med hun og hun klarte ikke å la være å smile, og siden da når jeg for eksempel har fortalt hun noe, så husker hun og tar opp ting jeg fortalte som er ikke så viktig. Hun tuller jo med de andre også, men jeg føler det er annerledes, hun pleide aldri å blande seg i mine samtaler med andre når jeg tuller med andre, men nå gjør hun det. Du skulle ha sett det selv, liksom kunder ser på oss, og vi oppfører oss som noen unger av og til, liksom jeg vil jo gerne være venn med hun, men samtidig hvis jeg bare hadde fått kysse henne en gang så hadde det vært nok, jeg vil bare så gjernt visst 100 % om hun ikke har noe imot det. Det er bare det at jeg trives i hennes selskap, og jeg skulle ønskt meg jeg hadde bare møtt hun et par år tidligere. Det er bittert å bare se men kunne gjøre noe med det. Jeg hadde lyst å spørre hun ut, men det ble ikke noe av det, jeg ble veldig irritert på hun deretter meg, men jeg kan ikke juge til meg selv det hjertet vil ha , vil hjertet ha. Det føles som å være den fyren som har møtt en gift kvinne - som har et glimt i øyet- uansett hva så kan ikke øyene lyve, de kan virkelig ikke det. Jeg skulle ønst at hun ikke var så flørtete med meg, men kanskje hun har samma inntrykk som meg hun liker meg , men hun tenker en som meg vil aldri bli sammen med hun, fordi det hadde ikke fungert eller hvem vet. Det er kjipt. .

Lenke til kommentar

Virker som dere har veldig god kjemi og potensiale for noe mer. Må være kjipt å få følelser på den måten for noen du ikke kan få.

Noe alternativ å prate med henne om det?

Folk blir jo lei av hverande, enten at man for følelser for andre eller noe, men hun virker ikke som hun er den typen, men samtidig så syns jeg ikke hun skulle vært så pågende når hun har type. Hun ville engang vite hvor gammel jeg var, og hun likssom slo meg på skulderen til jeg sa det, og da sa jeg det, og at vi burde slutte med det her. Men hun lata som hun ikke fikk med seg det, jeg vet ikke om jeg sa vi burde slutte med dette eller nå må du slutte å flørte. Jeg vet ikke hvordan jeg skal ta det opp. Det er kjedelig å bare flørte og det blir ingenting, som du sier det er potensial for noe mer, men jeg tror jeg lar den potensialen i hennes hender, hvis hun vil mer så får hun det, jeg har ikke tenkt å gjøre noe med det: men hvis det skulle dukke opp et øyeblikk : a moment som man sier : der jeg holder hun , og pluteslig ser vi på hverandre hun står der bare , da skal jeg prøve å kysse hun, hvis hun ikke føler for det , hvem bryr seg. I det minste slipper jeg å gå rundt med tanken om 20 år ,, hvorfor gjorde jeg ikke det.

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg har begynt å få følelser for ei jente som jeg ser kun 2 ganger i måneden, på jobb selv om jeg ser henne så sjeldent så får jeg mye ut av de dagene. Men problemet er at hun har type, og det har hun hatt en veldig lang stund, et par år. Jeg visste ikke det. Hadde jeg visst det hadde jeg sluttet med å flørte tilbake når hun flørtet, første gangen vi så hverandre var det " det blikket" vi så på hverandre og smilte bredt til hverandre, hun liker meg sikkert, kanskje hun syns jeg er søt eller hun tiltrekkes meg, det er jo lovt det kan til og med gifte kvinner også gjøre at de syns en kar er tiltrekkende og flørte litt men aldri tenke noe mer - sånn tenker de fleste - men man vet jo aldri, en uskyldig flørt etter min mening kan føre til ting en kan angre etterpå. Problemet mitt er at hun jenta her gir meg mye oppmerksomhet, jeg har fått kallenavn, hun tar på meg, hun er veldig pågående når hun er bare med meg, det er mye flørt. Det er jo vanlig med flørting på jobb, men ikke sånn som vi holder på, med alle jentene som jeg har flørtet på den måten, har endt opp med at jeg ble sammen med dem. Men problemet nå er jo at hun er allerede tatt, men hvorfor gjør hun dette mot meg da? Det er ikke snakk om å være venner , hadde hun ville vært bare venner hadde hun ikke flørtet slikk og til og med gjort alt for at jeg skal vite at det er flørt, jeg tror jeg hadde sjansen når hun sa at hun gjorde det med vilje, en dag når hun nesten falt på meg. Hun bare så på meg med det blikket hva skulle jeg gjøre - jeg hadde bare lyst å løfte og kysse henne da, det er så vansklig å la være, hun kommer så tett inntill meg av og til at jeg trenger bare å bevege leppene mine et par cm. Jeg har to valg, en å fortsette å flørte se hva det fører til , kanskje hun venter på at jeg skal gjøre det store trekket. men det er jo ikke så lett når hun er opptatt, alt tyder på at hun bare venter på at jeg skal gjøre noe. men samtidig kanskje hun føler det samma som ei gift kvinne - hun får oppmerksomhet - hun gir oppmerksomhet et uskyldig flørt- -- men som jeg sa man e uskyldig til man er funnet skyldig. to jeg burde kanskje bare slutte, jeg har begynt å drømme om hun, det bare skjer hva skal jeg gjøre stenge mine følelser: Det store spørsmålet er : vil hun kanskje bare være utro? - men en ting er sikkert hun liker meg.

Flørting for noen er som ett godt vennskap mens andre tolker flørting som at dere elsker hverandre.

Sorry ass, men hun er nok bare sånn til vanlig. Snakk med en felles venn og få bekreftet det før du driter deg ut eller værre blir såret.

Lenke til kommentar

Hun liker deg nok, men roter du med gifte folk blir ting kompliserte med en gang en av dere tar dette alvorlig. Enten får hun kalde føtter og trekker seg, eller så dras du inn i ett trekantdrama. Det er lettere å bli involverte med personer uten så mye "bagasje".

. Hun er ikke gift, hun har type. Endret av borion
Lenke til kommentar

Tja, og hva sier du når du blir til kjæresten, og din nåværende plass byttes ut med en annen?

Noe å ha i bakhodet.

. Det syns jeg høres ganske dumt ut, du har f.eks 50 % som er skilt i Norge og når jeg tenker par så er det høyere prosent, men se her han er hennes første hun aldri hatt en annen før han, jeg tror at han er sikkert bra for hun men der stopper det opp hun har kanskje oppdaget at det finnes bedre, noe annet å prøve seg på ei opptatt jente og noe annet å prøve seg på ei gift dame 1 hun er ikke for deg 2 du burde aldri ha giftet deg med hu/ skal prøve å svare på ditt spørsmål nin motto i den saken er Take Me For A Little While fordi en som meg fortjener heller ikke ei sånn jente. Jeg ser noe i øyene hennes som jeg alltid har villet og som speiler mine drømmer som jeg ikke kan forklare og noe i smilet hennes som kaller mitt navn, something on her eyes. Endret av borion
Lenke til kommentar

Først og fremt, hva enn du gjør pass på at du ikke gjør det på arbeidsplassen, det kan føre til situasjoner som kan gå ut over jobben din.

Det du kan gjøre er å be henne ut for en drink etter jobb en dag, hvis hun sier nei er det jo ganske klart og du har ikke gjort noe som kan skape problemer for deg.

Svarer hun ja sitter du igjen med 3 muligheter, og her er hvordan jeg ville håndtert dem:

Først test vannet ved å ha en normal tone slik dere har på jobb, etter en stund begynner du å kommentere andre kvinner og se hvordan hun reagerer på det.

Hvis hun spiller med og oppfordrer deg til å søke andre kvinner har du en flott "wingmate", etter dette kan du stort sett se på henne som dine mannelige kammerater(bare med pupper). Du gir opp på dette punktet alt håp om et sexuelt eller romantisk forhold med henne.

Hvis du merker at hun føler ubehag ved at du snakker om andre kvinner er det på tide å slå på sjarmen og prøve å styre ting i rettning av et seksuelt forhold, det er da tydelig at hun vil ha mer av deg selv om du ikke enda vet hvor mye. Alt ligger vertfall til rette for at du nå kan ha masse morro med denne kvinnen, og det burde du utnytte, men ikke tro at det er noe romantisk mellom dere to helt enda.

Husk at fordelen med gifte kvinner er at når akten er over reiser de hjem til mannen sin, så for deg er det masse morro med liten kost.

Etter ett par økter vil det være ganske naturlig å spørre om dette er bare lek eller noe mer seriøst.

Hvis det viser seg at det bare er lek er det stort sett opp til deg om du liker ordningen eller ikke, ikke noe galt med å fortsette hvis du ønsker, og hvis du ønsker deg noe seriøst anbefaler jeg å avslutte forholdet deres der. For all del ikke prøv å overbevis henne om at "dere passer sammen" eller noe annet tull tatt ut av en romantisk komedie.

Hvis hun ønsker seg noe mer seriøst er det på tide å bringe inn mannen hennes, alt overstående kan han leve lykkelig ignorant over men hvis hun ønsker noe mer seriøst fortjener han å vite det. Hvordan dere finner det best å gjøre det er opp til dere, men pass på at han blir informert. Ikke godta å holde forholdet hemmelig hvis dere begge vil ha noe seriøst ut av det.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du kan jo dra det litt som en spøk, si no sånt som at nå får du enten slutte å flørte, eller så får du gjøre noe med det..." og smlile litt lurt. Tør du kan du jo gi henne et lite klaps på baken samtidig, om du tror du kan ro den i land :)

Husk at fordelen med gifte kvinner er at når akten er over reiser de hjem til mannen sin, så for deg er det masse morro med liten kost.

:thumbup:

Edit: dobbelpost flettet av tvillingsjel

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Wall O' text. Fikk følelsen av at du ikke var så gammel. skulle til å tippe 15-16 fram til jeg leste at du jobbet.

Prøv å få litt luft i teksten din da. Det blir grusomt tungt å lese når du skriver så mye om ikke.

Det blir bare til at vi skummer igjennom det du leser.

Hate to burst the bubble, men er du keen på noen tolker du alltid deres signaler i din favør - hence hvorfor du føler at det er så mye mer intenst med deg kontra kollegene dine.

Basert på det du skriver vil jeg tippe hun har det helt fint med typen hjemme, men at hun liker oppmerksomhet og bare er "flørtete" av natur. Med alle.

Jeg vedder på at hvis du er litt frekk med henne og viser at du ikke gidder tulleflørting, så vil hun blankt ignorere deg og begynner på samme måte med noen andre, og crave etter oppmerksomhet der.

Uansett har hun type. Det at en annen person kommer inn i forholdet ditt og tar fra deg kjæresten din som du elsker, er noe av det vondeste du kan oppleve. Så hvordan noen kan finne på å gjøre dette mot andre mennesker har for meg alltid vært uklart.

Det lureste er nok å la det ligge. Det kommer nye kvinner inn i livet ditt, som ikke har flørter vilt på jobb mens de har en uvitende mann hjemme. Slutt å mate forelskelsen, og den vil forsvinne.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Uansett har hun type. Det at en annen person kommer inn i forholdet ditt og tar fra deg kjæresten din som du elsker, er noe av det vondeste du kan oppleve. Så hvordan noen kan finne på å gjøre dette mot andre mennesker har for meg alltid vært uklart.

Denne tankegangen er helt feil, hvis dama ikke liker deg godt nok til å avstå fra forhold med andre menn er det bedre at forholdet avsluttes fort. Det er ingen poeng i å gi sin kjærlighet til noen som ikke kan gi kjælighet tilbake.

Den mannen som bryter opp et pars forhold burde få takk fra mannen som var fanget i forholdet, mannen som mistet dama kan føle seg skuffet over at dama ville gjøre dette men på alle måter er det til hans eget beste.

(forutsatt at det ikke er barn med i bildet)

Lenke til kommentar

Denne tankegangen er helt feil, hvis dama ikke liker deg godt nok til å avstå fra forhold med andre menn er det bedre at forholdet avsluttes fort. Det er ingen poeng i å gi sin kjærlighet til noen som ikke kan gi kjælighet tilbake.

Den mannen som bryter opp et pars forhold burde få takk fra mannen som var fanget i forholdet, mannen som mistet dama kan føle seg skuffet over at dama ville gjøre dette men på alle måter er det til hans eget beste.

(forutsatt at det ikke er barn med i bildet)

Nei, tankegangen er ikke feil, selv om den er ulik din.

For meg virker måten du tenker på helt absurd. Det er ikke dermed sagt at det er feil det heller.. Det er ingen fasit her.

Det er tydelig at du aldri har vært offer i en slik situasjon, og at du er typen som selv er tilbøyelig for ett sidesprang selv om du har dame. Evt at du har vært tredjeparten som har lagt deg etter kvinnfolk med type. Trist for en potensiell dame at hun ikke kan stole på deg og at det gjør deg så lite å ødelegge andres forhold.

Du om det.

Det handler ikke alltid om at dama ikke liker deg godt nok lenger. Mange blir bare fristet etter noen år, og gjør ting de ikke bør gjøre. Gjerne hvis de har tankegangen du har. Flere som er utro selv om de fremdeles elsker typen eller dama de har hjemme. De bare søker spenning, har hatt en krangel eller noe annet ligger i bånn.

Det er ingen som blir stormende forelsket og elsker en ny person tvert.

Dersom man blir kjent med en ny mann/dame, og allerede har partner hjemme, og man begynner å få følelser for den nye personen bør man backe unna og slutte å mate på forelskelsen. Fordi gresset sjeldent er grønnere på den andre siden, og fordi det kommer til å gjøre så vondt for personen som sitter igjen alene hjemme. I ett forhold skal man faktisk ikke være egoistisk, selv om man går igjennom en tom periode og den nye dama er dritdigg og med fantastisk personlighet.

Det beste er som oftest å sitte stille i båten å la det passere.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det kommer uansett an på hva man personlig mener om situasjonen.

Én ting er i alle fall klart: hun bør gjøre det slutt med kjæresten før det glir over til utroskap.

det er problemet jeg vet ikke hva hun vil hun har liksom gått så langt før at hun har falt liksom på meg og sagt etterpå eg gjorde det med vilje og sett meg med det blikket og et smil, hva mente hun med det ? Var ikke det et kall på at hun vil ha meg? Jeg vet ikke. Hadde hun derimot gjort det slutt med uroen ville alt vært enklere. Men jeg vet virkelig ikke hva hun holder på med
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...