Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Naturfagrapport

Anbefalte innlegg

Hva skjer om jeg ikke leverer naturfagrapporten som har frist i kveld? Jeg har fått høy måloppnåelse på alle bortsett fra en før jul så det kan vel ikke ha særlig stor innvirkning på sluttkarakteren at jeg ikke leverer denne ene rapporten? Kjenner på hele meg at jeg ikke orker

gidder dere å komme på en unnskyldning til meg også når dere først er i gang så hadde det vært flott

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva skjer om jeg ikke leverer naturfagrapporten som har frist i kveld? Jeg har fått høy måloppnåelse på alle bortsett fra en før jul så det kan vel ikke ha særlig stor innvirkning på sluttkarakteren at jeg ikke leverer denne ene rapporten? Kjenner på hele meg at jeg ikke orker

gidder dere å komme på en unnskyldning til meg også når dere først er i gang så hadde det vært flott

Si at du var syk ,du får ikke levert den i morgen, ikke gå på skolen i morgen. Når du møter læreren neste gang sier du at du var syk, og derfor fikk du ikke levert den.

Endret av naomi 11
Lenke til kommentar

Si at du var syk ,du får ikke levert den i morgen, ikke gå på skolen i morgen. Når du møter læreren neste gang sier du at du var syk, og derfor fikk du ikke levert den.

Jeg har hatt en uke på meg tho

Lenke til kommentar

Jeg kan jo selvsagt ikke anbefale det da det egentlig er juks, men jeg har hørt om folk som har funnet en random fil i ca. riktig størrelse og endret navnet på den til f.eks. naturfagsrapport.doc. Når læreren så åpner "dokumentet" får han en feilmelding. Da sa vedkommende at den må ha blitt korrupt og han skulle levere på nytt. Dermed kjøpte han seg noen dager ekstra. Men som sagt er ikke dette jeg kan anbefale av moralske grunner. Dette må du ikke gjøre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Kan du ikke bare gjøre den?? skjønner ikke greia du som skal ta gym som privatist hvordan skal du ha ork til det

Hva i alle dager skal vel ikke ha gym som privatist

Og nei kan ikke bare gjøre den so boring så mye annet å gjøre

du sa iallefall det men neivel

kan du ikek bare gjøre den du slunter unna alt du som skal på bra universitet og alt!!!!!

Lenke til kommentar

Gjør leksene dine!

Hvor lang tid tar det å skrive en rapport? Det tar i alle fall mindre tid å skrive en rapport, enn å lage en ny tråd på dette forumet, spørre om hvordan du skal løse problemet, for så å vente på svar fra andre brukere...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...