martin808 Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Ga en slik til min bror i julegave. Den fungerer knall og han slipper kabelrot. Den må selvfølgelig konfigureres fra en pc første gangen. Hvis du ikke allerede har en switch ville jeg vurdert dette. http://www.prisjakt.no/product.php?p=1163664 Hva mener du her egentlig? At han skal kutte ut kabel og bruke WiFi istedet? Det der er et AP/bridge/repeater.. Ikke router eller switch... Og switch har TS allerede, som nevnt i første post.... Jeg mener at han skal koble den sammen med x-boksen og bruke den som et eksternt trådløst-netwerkskort. Da slipper han å legge kabler rundt halve huset i tilegg til at han får en hastighet som holder i massevis for x-boxen. Lenke til kommentar
ChrisCo Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Ja, det er en mulig løsning ja.. Lenke til kommentar
alfal Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Mange modem som blir solgt i dag har innebygget router funksjon så det er mulig å sette switch etter modem D-link dsl 321b har denne funksjonen.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå