Woodoo Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Jeg vurderer å kjøpe meg en Dreambox. Jeg er litt usikker på hvor jeg kan få den billigest. Lønner det seg å kjøpe den i norge, eller bestille den fra andre land? Lenke til kommentar
tbone Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Jeg vurderer også sterkt å kjøpe boxen. Den billigste har jeg funnet her til kr 3.379.- Noen som vet hvor mye jeg kan få for min Force D-Master 1133S? Lenke til kommentar
Woodoo Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2003 Prisen på LinTech er uten MVA, med MVA koster den 4.189 kroner. Lenke til kommentar
tbone Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 sorry, jeg ser det nå... Lenke til kommentar
tbone Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 http://maxim.101main.com/ kr 3999,- fraktfritt/inkl.MVA Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Hos www.maxsat.no koster den 3 750,- inkl. mva. Er ikke sikker på at det er den aller billigste, men blant de billigste + at Maxsat er en seriøs forhandler av parabol. Sjekk evt. www.smartcard.tv Lenke til kommentar
Woodoo Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2003 Takk skal dere ha. Tror jeg må skaffe meg en Dreambox, det høres sinnsykt rått ut. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Hva er en dreambox? (Gidder ikke google, someone enlighten me) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Hva er en dreambox? (Gidder ikke google, someone enlighten me) SATELLITTMOTTAKER 250 MHz IBM PowerPC Processor (350 Mips) Linux open source (most parts under the terms of GPL, accordingly expandable) - Supports Linux Standard API (Direct-FB, Linux-FB, LIRC) 1 x DVB Common-Interface Slot 2 x Smartcard-Reader Integrated Compact Flash Interface Slot MPEG2 Hardware decoding (fully DVB compliant) In future Support for MPEG4 decoding Common available NIMs (DVB-S, DVB-T, DVB-C) 100 MBit full duplex Ethernet Interface USB Port Keyboard, Pointing Devices, WebCams and other devices V.24/RS232 Interface Big-size LCD-Display Up to 64 MByte of RAM Integrated IDE UDMA66 Master/Slave Interface Support for internal HDD in any capacity Unlimited channel lists for TV/Radio Channel-change time < 1 second Full automatic service scan Supports directly bouquet-lists (indirect unlimited) Supports EPG (electronic program guide) Supports videotext (insertion) Various applications such Web-Browser or Mail-clients Supports multiple LNB-Switching control (supports DiSEqC) Fully adaptable OSD in many languages (skin-support) SPDI/F Interface for digital bit stream out (AC-3 / DTS) 2 x Scart-interfaces (fully controlled by software) MINI-DIN connector for extern IR (send/receive) and I2C for extern Rotor devices Intern send/receive IR (Videorecorder) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå