fjarle Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Verdens første med fleksibel skjerm, og selvreparerende lakk.Test: LG G Flex Lenke til kommentar
Yper-Sound Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Det var da langt mer bøyd xperia Z nettbrettet etter at jeg lå og rullet på det i søvne en natt, la det over kneet rettet det tilbake og det funker like fint. 5 Lenke til kommentar
Jeg er dum! Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Dessverre... Denne har ikke 424ppi... Det er det G2 har, og den har 5,2" med Full HD... Denne har 6" med 1280x720... Det er da godt gjort å få samme ppi med lavere oppløsning på syørre skjerm... 1 Lenke til kommentar
Racazar Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Her er det en ting Samsung og Apple skal lære av LG: Batteritid. 8 Lenke til kommentar
DArkwIng Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 tumbs up for amiga i bilde serien! 1 Lenke til kommentar
fiskerdigg Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Synd at de skal gi ut dette produktet bare for å være først, når de har gjort en så strålende jobb med G2. Det er ingen tvil om at sånne halvferdige ting farger hvordan man ser på et merke, og her synes jeg LG har gjort en skikkelig bommert. Lenke til kommentar
holan88 Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Samsung var vel først ute med skikkelig batteritid , med sin note serie. c"rapple" derimot er et kappitel for spesielt intreserte , som liker fastlimte og fastskruvde batterier , og dårlig batteritid + knuste skjermer. Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 (endret) Selvreparerende lakk?Akkurat... Endret 7. februar 2014 av TheMoonMan 1 Lenke til kommentar
oby Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Synes det er litt merkelig å gi 7/10 når snittet av de 10 karakterene gir 8,6 som om man avrunder blir 9/10. 1 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 c"rapple" derimot er et kappitel for spesielt intreserte , som liker fastlimte og fastskruvde batterier , og dårlig batteritid + knuste skjermer. Hvilket selskap er dette, og hvilke modeller har de på markedet? Har ikke hørt om disse før, må nesten ha gått meg et hus forbi. Lenke til kommentar
nr1-Lasse Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Ja, Amobil, hvorfor ender denne mobilen med en score på 7/10, når snittet av de forskjellige deltestene tilsier et høyere resultat?? Da virker det jo som det nye karaktersystemet deres er tilsidesatt når dere alikevel ikke baserer totalkarakteren på de forskjellige delene! Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Bortsett fra 720p så er jo dette en fin mobil. men syns de priser seg langt ut med 6000,- Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Ja, Amobil, hvorfor ender denne mobilen med en score på 7/10, når snittet av de forskjellige deltestene tilsier et høyere resultat?? Da virker det jo som det nye karaktersystemet deres er tilsidesatt når dere alikevel ikke baserer totalkarakteren på de forskjellige delene! Hei Lasse Totalkarakteren er ikke et gjennomsnitt av delkarakterene, men vår totalvurdering. Delkarakterene er der slik at man selv kan gjøre seg opp en mening om hva som er viktig for en selv. For eksempel viser delkarakterene nå at G FLex er en telefon som yter bra på alle felter, så lenge du ikke bryr deg om at skjermen er treg og har grumsete farger. Vi mener at dette er en såpass kritisk mangel at den ikke fortjener 8/10. Men det er selvsagt bare vår helt personlige mening Lenke til kommentar
nessuno Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 The test claimed that this is a phone worth buying. The exaggerated price tag shows this is a lie. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Z9Cy2AAy Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 jeg lurer på hva prisen blir på reparasjon om man faktisk skulle bli så uheldig å knuse skjermen. Det er vel billigere å reparere flatt glass? Lenke til kommentar
enespj Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Liker dykkar "nye" karakter system. =D Lenke til kommentar
aiaN Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Vil gi noen triks, vet disse funker på G2. Dobbeltap midt på øverst på skjermen. Av en eller annen grunn fungerer det mye bedre der. Root telefonen og legg inn forbedring på kamera og lyd, ligger 2 flotte guider på dette ute på det store interweb xD. Etterpå, så er telefonen noe av det beste jeg har hatt. Og med LG theme manager så kan man faktisk laste ned en kitkat variant på google store som fjerner den fæle sør korea looken som den og samsung bærer preg av! Lenke til kommentar
candi Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Har innstalert denne programvaren på min LG G2, og synes det er en av de fineste, beste og raskeste programvarene jeg har vært borti på en Korea produsert mobil noengang. At det er raskt kan jo ha med G2 og gjøre, men programvaren krever også lite ressurser og er faktisk 500mb mindre enn Touchwiss rommene til Samsung som standard... Lenke til kommentar
candi Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Vil gi noen triks, vet disse funker på G2. Dobbeltap midt på øverst på skjermen. Av en eller annen grunn fungerer det mye bedre der. Root telefonen og legg inn forbedring på kamera og lyd, ligger 2 flotte guider på dette ute på det store interweb xD. Etterpå, så er telefonen noe av det beste jeg har hatt. Og med LG theme manager så kan man faktisk laste ned en kitkat variant på google store som fjerner den fæle sør korea looken som den og samsung bærer preg av! Du har ikke lyst til å linke til disse guidene? For G2 altså? Er det på Xda? Hvilken lyd blir bedre? Høytaler? Lenke til kommentar
HrKristian Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Er den FLEKSIBEL, eller er den BØYD?! Det er en enorm forskjell på de to, blir forbanna frustrert over å ikke finne noe godt svar. Gah, jeg får google. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg