hiphopyo Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Hei, Nå som www.steez.no (Bergen) er konk er jeg usikker på hvor jeg skal handle klær på nett. Noen som har noen forslag, evt. erfaringer med de under? www.eastside.no - fra Trondheim. Virker decent. Tror jeg går for denne hvis jeg ikke finner et bedre alternativ. www.flava.no og www.stress.no - husker jeg kjøpte der da jeg var liten. Litt dårlig utvalg nå virker det som. www.ridestore.no - svensk. Finner ingen adresse. Virker fishy. www.karmaloop.co.uk - amerikansk med base i England. Usikker på fraktkostnader, kan ta opp til 12 dager før varene ankommer. Takker! Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Ridestor har jeg handla skitøy fra, sendte tilbake ei jakke pga den var stygg i rl. Returfrakt følger med i pakka hvis du skal returnere, service er slik jeg har opplevd den helt ypperlig. Fikk penger på konto samme dag som de mottok jakka. Lenke til kommentar
hiphopyo Skrevet 9. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2014 Takk for svar SKAÐI. Eastside svarer visst ikke på epost. Sjekket spam-folderen og alt. Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Junkyard har greit med snapbacks. Sneakerjunkies(USA) har mye bra. Ellers må du nok bare belage deg på å kjøpe enkelt plagg her og der. Zalando har f.eks et begrenset utvalg med plagg fra Crooks&Castles. Du må egenlig si hva du mener med hiphop klær Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Da jeg var yngre kjøpte jeg en del fra www.digitalgravel.com Lenke til kommentar
sommerfugl123 Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Styr unna eastside.no! Dette er en svindelside. Tar forhåndsbetaling uten å sende ut vare Umulig å komme i kontakt med på e-post eller via kontaktskjema Organisasjonsnummer finnes ikke Fant etter litt leting et nummer til kundeservice på 1881.no, men nummeret viser seg å ikke være i bruk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå