RBW Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Er lastet med AMDs Radeon-toppmodell.MSI putter verstinggrafikk i bærbare spillmaskiner Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Hahaha! Så mye penger på en Bærbar... 1 Lenke til kommentar
EmilOgard Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Hahaha! Så mye penger på en Bærbar... Ser ikke noe problem med å bruke så mye penger på en bærbar i forhold til stasjonær. Mange som liker det bedre, eller reiser mye. 3 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Hahaha! Så mye penger på en Bærbar... Mye? De var svinebillige ikke at de er aktuelle som en "bærbar" da de er portable men absolutt ikke bærbare. Men du får jo ingen brukbar bærbar PC til under 8 000 kr uansett. Svært, svært få iallefall. 2 Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Hahaha! Så mye penger på en Bærbar... Så mye penger? Maskinene koster ca. 13 000,- og 14 000,- henholdvis. Den dyreste utstyrte maskinen som kan settes opp hos Multicom koster nærmere 40 000,- så disse to er ingenting i forhold! Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Synes ikke det var dyrt med de prisene. Har en "slepbar" som kostet ca 25 000 kr, så MSI sine er ikke dyre sammenlignet med min. Lenke til kommentar
jendor1 Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Skjermkort R9 x290 x i bærbar pc? Det ska jeg se før jeg trur det. Varmen fra det skjermkortet kommer til å smelte den bærbare pc.. Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Uffda, verst grafikk i en bærbar også så dyr! Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 (endret) Skjermkort R9 x290 x i bærbar pc? Det ska jeg se før jeg trur det. Varmen fra det skjermkortet kommer til å smelte den bærbare pc.. Det er ikke 290X d er M290X... stor forskjell... Endret 6. februar 2014 av satyrion1 Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Selv har jeg betalt 35k+ for alle mine 3 Alienware PC'er. Første var 580M GTX SLi, andre var 680M GTX SLi og siste var 780M GTX SLi...alt under funker rett å slett ikke.. Lenke til kommentar
mr_vegum Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Hahaha! Så mye penger på en Bærbar... Mye? De var svinebillige ikke at de er aktuelle som en "bærbar" da de er portable men absolutt ikke bærbare. Men du får jo ingen brukbar bærbar PC til under 8 000 kr uansett. Svært, svært få iallefall. Så du klarer ikke å bære 3kg? Vil jo si at det i aller høyeste grad er bærbart for meg ihvertfall. Om du mener ultraportabelt eller noe så må du bruke rett uttrykk. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Hahaha! Så mye penger på en Bærbar...Mye? De var svinebillige ikke at de er aktuelle som en "bærbar" da de er portable men absolutt ikke bærbare. Men du får jo ingen brukbar bærbar PC til under 8 000 kr uansett. Svært, svært få iallefall. Så du klarer ikke å bære 3kg? Vil jo si at det i aller høyeste grad er bærbart for meg ihvertfall. Om du mener ultraportabelt eller noe så må du bruke rett uttrykk. Det handler ikke om hva jeg klarer å bære, jeg klarer å være en stasjonær PC på 30 kilo, det er ikke hva det handler om, det handler om at det er for mye til å bli klassifisert bærbar, en bærbar PC er en PC du kan holde mens du går og bruke samtidig. Kan du gjøre det med den og faktisk få utrettet noe? Nei. Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Hahaha! Så mye penger på en Bærbar... Ser ikke noe problem med å bruke så mye penger på en bærbar i forhold til stasjonær. Mange som liker det bedre, eller reiser mye. Ja, jeg er enig. Var greit å kunne spille når jeg satt i sofaen på hytta, i stedet for at eg måtte ha tatt med en stor stasjonær. Bare pakke i en sekk og dra Lenke til kommentar
Torpedo_Peter Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 (endret) Det handler ikke om hva jeg klarer å bære, jeg klarer å være en stasjonær PC på 30 kilo, det er ikke hva det handler om, det handler om at det er for mye til å bli klassifisert bærbar, en bærbar PC er en PC du kan holde mens du går og bruke samtidig. Kan du gjøre det med den og faktisk få utrettet noe? Nei. Både formfaktor og vekt har noe å si på klassifiseringen, men en laptop blir hvertfall ikke dømt utifra hvorvidt du synes det er behaglig å ha den i fanget mens du drar deg en søndagsmorgen. Da er det dine egne preferanser som virker inn. (edit: merket at dette ser ut som en stråmann, men det var mer et generelt eksempel og ikke rettet mot noe du har nevnt om deg selv ) En laptop er en clamshell-PC som er liten nok til mobil bruk. Et dråg fra MSI på 17" kan likevel bæres rundt, hives i en ryggsekk, og bli holdt i fanget. Endret 7. februar 2014 av Torpedo_Peter Lenke til kommentar
Romis Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 "Med AMD-grafikk under panseret støttes naturlig Mantle, AMDs konkurrent til DirectX, og Eyefinity." Jeg trodde Eyefinity var teknologien til AMD? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 "Med AMD-grafikk under panseret støttes naturlig Mantle, AMDs konkurrent til DirectX, og Eyefinity." Jeg trodde Eyefinity var teknologien til AMD? Ja, det står ikke noe annet der. Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Så de tar et rått grafikkort og parer det med en APU? Fint med jetmotor i en jolle da! Lenke til kommentar
Balli Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 http://www.notebookcheck.net/AMD-A-Series-A10-5750M-Notebook-Processor.92882.0.html Kan ikke si den prosessoren var stort å skryte av. on-par med andre gen i3 - i5 cpu'er Og nyeste gen i5 lavstrøm cpu'er? imho, dårlig iforhold til strømbruket og spesielt til maskinen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå