kirrjju Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 myanimelist.net Ser att det er mange som vill ha tips her på ny anime Denne siden fungerer veldig bra for å samle og få rekommendationer basert p hva du sett og liker Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 True dat. Bruker selv MAL hvis jeg er på søken etter noe nytt eller trenger litt info om en serie (anime eller manga) Lenke til kommentar
SalucoN Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 MAL er også kjekt for å holde øye med hvor langt man har kommet i en serie, hva man har sett, og hva man burde se. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Kan nevne at det finnes også apps for MAL til i alle fall Android. Selv bruker jeg Pocket MAL. Kjekt så jeg kan +1'e episoder sett uten å bevege meg fra sofaen :-) Lenke til kommentar
Olum Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 (endret) Jeg bruker selv myepisodes.com når det kommer til alt av serier. Hvordan føler dere at den er i forhold til en dedikert anime-side som myanimelist? Ønsker helst å holde alle serier jeg ser til én side. Endret 26. juli 2014 av Olum Lenke til kommentar
legume Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Jeg har kjent denne siden nylig. Ja, godt nettsted. Jeg har lært flere nye animes. Lenke til kommentar
Hoshi Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 (endret) Liker Kiss X Sis, utrolig morsom anime.Sword Art Online 1 og 2 er også bra. Endret 15. januar 2015 av Hoshi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå