AnonymDiskusjon Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Hei. Er en gutt jeg kjenner som jeg er litt interessert i, men det er ikke krise akkurat. Har ikke sett han så mange ganger så ikke noe dype samtaler for å si det sånn. Bare lurer på en liten ting. Han har uttrykt litt spøkefullt om å crushe på en jente som har også har vært der vi har vært, men som jeg vil se på som "over meg" hva kommer til status og intelligens. Ikke at jeg er dum da. Utseendemessig ligger det vel likt, men virker ikke som om han bryr seg så mye med det. Vi er begge pene. Okei, jeg overtenker sikkert dette, men kan det hende kan viser sånn interesse ovenfor henne foran meg uten at jeg er HELT uten sjanse? Der kom spørsmålet, gitt. Takk. Anonymous poster hash: 48d92...3a0 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Hvis du er interessert, kan du ikke bare vise det? Jenter er helt håpløse på det der. 5 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Vis det, eller SI det. Funka for meg iallfall :-) 1 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Prøv å si noe. Vis initiativ, inviter ham ut. Han kan ikke lukte at du er interessert 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2014 Takk! Anonymous poster hash: 48d92...3a0 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå