robstr Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 tja ikke så viktig kansje men det jeg har problemer med er faktisk å flashe biosen. har award bios, og jeg har klart å få ned å lakt på diskett det jeg trenger men klare ikkje å få programmet til å starte å flashe biosen. Jeg trenger å flashe biosen fordi det er en feil med bruk av gforce 4 ti4200 kort. den vil bare kjøre 4x agp noe som er ganske dumt. noen som kansje kan veilede meg litt når det gjelder dette? Lenke til kommentar
Dr_Ost Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Er du sikker på at du ikke fikk med et program sammen med hovedkortet som kan oppdatere bios'en "av seg selv". Det laster ned oppdatering, restarter maskina, også er jobben gjort. Har det jeg iallefall. Lenke til kommentar
Hovland Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 når du er i dos kopierer du de bios filene over på rammen, også starter du dem derifra. Gå på hjemmesida til hk-produsenten din.. der står det sikkert en detaljert fremgangsplan. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 HER finner du bios, til venstre på sida er det en link til hvordan du flasher.. er bare å gå inn på produsenten sin side så finner du ut det meste :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå