Espen Jansen Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Det neste Ringenes Herre-spillet viser stort potensiale, og henter inspirasjon fra Batman og Ezio Auditore.Sniktitt: Middle-earth: Shadow of Mordor Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Ser kult ut, men når jeg ser at det er utviklet av Monolith, blir jeg veldig skeptisk. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Dette spillet har jeg tro på! Ut ifra videoen ser det svært solid ut. Det eneste jeg stusser litt på er at hvis han har en wraith inni seg, hvorfor tar ikke den over? Hvorfor kan han fortsatt gjøre som han vil? Er det bare en kamp om vilje? Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Dette spillet har jeg tro på! Ut ifra videoen ser det svært solid ut. Det eneste jeg stusser litt på er at hvis han har en wraith inni seg, hvorfor tar ikke den over? Hvorfor kan han fortsatt gjøre som han vil? Er det bare en kamp om vilje? da må du først definere hva er en wraith 1 Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Mulig jeg bare ikke kan nok innenfor LOTR-lore, men jeg tenkte bare på disse ringskrømtene fra LOTR-filmene som er tjenere til Sauron. Opplys meg gjerne Lenke til kommentar
LMH Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Ringskrømta frå filmane er spesielle, det er garantert ikkje noko tilsvarande Talion har i seg i dette spelet. Det må vere noko anna, som vi sikkert får ei "logisk" forklaring på i spelet! Lenke til kommentar
RAMBO21331 Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 dette spillet burde ikke ha noe med ringenes herre og gjøre!. hvorfor kunne de ikke lage spillet med karakterer fra ringenes herre??. de burde lage eit spill som er blanding av skyrim,ringenes herre.... 1 Lenke til kommentar
RAMBO21331 Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 er jo ikke likt ringenes herre i det hele tatt. orkene likner ikke ein gang ingenting i dette spillet har noe med ringenes herre og gjøre. kan jo kalle spillet Lord of assassins: shadow of mordors creed? Lenke til kommentar
Eddikken Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 (endret) Mulig jeg bare ikke kan nok innenfor LOTR-lore, men jeg tenkte bare på disse ringskrømtene fra LOTR-filmene som er tjenere til Sauron. Opplys meg gjerne Ligger nok i at det er en forskjell mellom ringskrømt (Nazgul) og en "vanlig" skrømt. Ringskrømt spessifiserer til at det er en Nazgul det gjelder, altså at denne skrømten er under Saurons styre. Mens en "skrømt" ikke er under Sauron. Jeg tror ikke vi har fått vite noe særlig om skrømten som befinner seg inn i Talion, men for alt vi vet kan skrømten være et offer av angrepet som drepte familien til Talion og har valgt å hjelpe Talion. Det blir på samme måte at det finnes mange Alver i Midgard, men Lothlorien Alver spesifiserer til en spesiell gruppe Alver. Endret 6. februar 2014 av Eddikken Lenke til kommentar
RAMBO21331 Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 dette som er ringenes herre Lenke til kommentar
Eddikken Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 er jo ikke likt ringenes herre i det hele tatt. orkene likner ikke ein gang ingenting i dette spillet har noe med ringenes herre og gjøre. kan jo kalle spillet Lord of assassins: shadow of mordors creed? Må du ikke glemme at dette spillet ikke er bassert på filmene, men bøkene. Altså er Monolith fritt til å konstruere orkene hvordan de vill ved hjelp av Tolkiens beskrivelser i bøkene hans. 3 Lenke til kommentar
RAMBO21331 Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 ja skjønner det men syns nå det kan være som filmene. kommer jalfal ikke til å kjøpe dette. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Veldig viktig poeng. Filmene er langt ifra den definitive malen på hvordan orcs eller troll skal se ut. Malen er beskrivelsene i bøkene, som kan tolkes i alle mulige retninger. Og jo, det er faktisk mange flere karakterer enn bare Frodo, Bilbo, Sam, Gandalf og Legolas i bøkene. Og områder også som filmene ikke har vært innom. 2 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Synes det her ser veldig bra ut, mye bedre en samtlige Ringenes Herre spill som har vært bare svada. Lenke til kommentar
RAMBO21331 Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 du har tydlegviss ikke sett ringenes herre! Lenke til kommentar
Eddikken Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 (endret) ja skjønner det men syns nå det kan være som filmene. kommer jalfal ikke til å kjøpe dette. Da blir da et spørsmål om smak, ikke om hva som er riktig og galt. Jeg for min del er veldig fan av at Monolith velger å komme med sin tolkning av bøkene og ikke velger den "billige" ruten og kopierer av filmene. Vi har allerede fått mange spill adapsjoner fra filmene og jeg tror det kan bli bra med en litt frisk pust på Tolkiens univers. Endret 6. februar 2014 av Eddikken Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 (endret) Da synes jeg du kan spille et av de utallige spillene som ER basert på filmene og slutte å poste tull i denne tråden, MrLegolas. De endrer ikke utseendet på spillet bare fordi du ikke liker det her uansett. Endret 6. februar 2014 av Bytex Lenke til kommentar
RAMBO21331 Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 dette er et frittland eg må få lov til det. Lenke til kommentar
Eddikken Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 dette er et frittland eg må få lov til det. Du er absolutt fritt til å komme med din mening og det er kjempeflott at det er folk som tviler på spillet. Det fører bare til at Monolith jobber enda hardere for å prøve å overbevise tvilerne om at dette kan bli et bra spill. Men jeg må si at argumenter som "blablabla" er lite konstruktivt og lite givende til argumentasjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå