pmba Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Få et estimat på tidsbruken din.Hvor mye tid har du kastet bort på Facebook? Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Funker ikke ordentlig for meg. Den regner bare ut fra 2012, selv om jeg har vært på Facebook siden 2007. Lenke til kommentar
War Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Hvordan bruker man tid på facebook? Sitter å trykker på folk for å lese ting de skriver? Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Hvordan bruker man tid på facebook? Sitter å trykker på folk for å lese ting de skriver? 2 likes 4 shares og 3 kommentarer Det blir 73 tid, skal du ha ein pose? 1 Lenke til kommentar
Fred H Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 WASTED? Jeg er ikke enig i det. Det er sjelden jeg sitter formålsløst å¨FB. Jeg har familie, vener og bekjente som jeg enklere holder kontakt med via FB. Ikke wasted. Jeg har interesser og sider som også ligger på FB, og jeg ville oppsøkt uansett, nl.a. Teknofil. Ved å legge dem til i favoritter og grupper SPARER jeg tid. Jeg kan slå/av på oppdateringer fara grupper/personer og styre hva jeg vil få oppdateringer om. NIX. Wasted er ikke det rette begrepet, Vrukt tid ja, men den ville jeg brukt uansett. Kanskje mer, fordi FB gjør det enklere for meg. God underholdning er det også innimellom 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg