Spragleknas Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Fatteren har fått tilbud om hjemme-pc ord, og kan få denne for 460x36=1650... da dette trekkes før skatt betlaer han ca. 1200 (31x36) Synes den virker sinsykt bra jeg, men vil gjerne ha kommentarer Takker Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Det høres VELDIG bra ut. Den pc'en der vil kjøre spill utrolig bra. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2003 Uff, ja... så er den til fatteren.... :o Han skal hovedsaklig bruke dent til mail og surfing, men etterhvert noe videoredigering .... han må bare bli kvitt "data angsten" Jaevlig missunelig... han kunne ikke kjøpe to Lenke til kommentar
john doe 330 Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Hallo.....!!!! Må bare si at jeg har også det tilbudet gjennom jobben, godt å se at den er bra. Da blir det definitivt en på meg! samt trådløst nettverk til de 2 andre maskinene i huset + den 19" LCD skjermen til min stasjonære......Den var jo bare sinnsykt billig!! 19" TFT HP L1925 til BARE 3888,- SLÅ den da gutter!!! Få faren din til å kjøpe 2 du, det tror jeg han kan, han jobber sikkert i AKER KVAERNER!? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2003 Få faren din til å kjøpe 2 du, det tror jeg han kan, han jobber sikkert i AKER KVAERNER!? :!: Kan han det???? :!: BTW: jobber i AK, ja Lenke til kommentar
john doe 330 Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Det tror jeg helt sikkert!!!! Jeg fikk jo bestille det jeg ville og plukka ut den største bærbare + DVD R/RW og en 19" LCD til den jeg har hjemme nå, uten å bestille den stasjonære! Hvem vil vel ha den som var med i tilbudet? :o + at jeg måtte ha med alt av trådløst som var i tilbudet slik at jenungen sin i kjelleren også får være med på nett Trenger det nå som hun har begynt på skolen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå