H4rd Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Denne tråden er postet på et annet forum også. Hei! Jeg har da startet å kode litt Java, og det blir et kind of Tower Defense spill. Jeg har foreløpig bare lagt til en "mob" og et "tårn", og jeg lurer på om noen kan vise meg hvordan jeg legger det til. Jeg trenger også hjelp med å gjøre spawningen litt mer komplisert, slik at den spawner så og så mange du må drepe av hver type, i stedenfor at den nå spawner kontinuerlig nye mobs. Jeg ønsker hjelp kjappest mulig, da jeg ønsker å vise dette fram til noen venner i morgen. Jeg skal kode rundt tre timer etterpå skolen i dag for å få basicen helt ferdig, og deretter vil jeg altså ha hjelp. Kontakt meg på Skype (andreas.eriksen1995) om du kan hjelpe meg med dette, jeg koder som sagt Java i Eclipse. Skriv en kommentar nede i kommentarfeltet om/når du har lagt meg til. Tusen takk på forhånd! PS: Jeg vet at man egentlig bare skal bumpe hver 24. time, men jeg kommer til å bumpe tråden jevnlig, da dette som sagt haster! Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Litt håpløst å hjelpe til basert på det du skriver. Har du skrevet noe kode? Lenke til kommentar
H4rd Skrevet 6. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2014 Ja, som sagt, kontakt meg på Skype så sender jeg den over. Mye mer praktisk å kunne chatte. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Dette kan bli gøyalt. Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Strider jo litt mot poenget med et forum. Dessuten bruker jeg ikke Skype.. men lykke til. Lenke til kommentar
H4rd Skrevet 6. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2014 Dette kan bli gøyalt.Prøver du å være morsom/frekk nå? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Det er vel én måte å se det på. Lenke til kommentar
H4rd Skrevet 6. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2014 Vennligst slett tråden. Lenke til kommentar
affe90 Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Hvorfor? Fikk du hjelp? Er det ikke greit å vise andre hva du kom frem til slik at andre kan dra nytte av denne tråden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå