Gå til innhold

AMD boxed

SirHartge

Anbefalte innlegg

Vel nå er 1700+ boxed versjon installert på itt kt7a-raid hovedkort.

Hovedkortet vil ikke kjøre den på 133/33 multiplyer så jeg får den ikke i noe annet stille en 1100 mhz. Liten nedtur, men blir snart annet hovedkort så om noen har annbefalninger så kom igjen med de. Har 512 mb sdram så hadde tenkt å bruke de fortsatt. Greit med raid. Bruker ikke raid, men greit å ha en kabel pr. ide enhet og mulighet for flere enheter. Usb 2 er ikke no krav, men bra om det er med.

Kjøleren som følger med på min er egentlig en helt vanlig aluminiumskjøler med ikke alt for mange ribber på. Viften er passe lydløs og jeg tipper på at den ligger noe under 30 db. Bråker litt mindre enn min gamle taisol vifte. Ordinert feste, men heldighvis hadde den skrujernsgrep så jeg fikk satt den på.

Kom i en plastikk sak, der prosessoren ligger i egen beholder. (Får jeg i gang hjemmesiden min i løpet av helga legger jeg ut bilder der.)

Temperaturen ligger nå på 46 grader med 27 graders system. Kjøleren hadde lignende rosa gugge under som på taisol kjøleren har originalt. Har ikke orka å fikse dette og teste med silver goop, men fungerer greit egentlig.

Med i esken kommer også en liten garanti lapp på x antall språk. Et AMD klistermerke (Jippi) på størrelse med et frimerke og en liten montasjeveileding i både farger og bilder. God forklaring.

Konklusjonen min er at det er verdt de ekstra kronene dette koster.

Viften har amd klistermerke og en strekkode på seg.

Den ligner litt på taisol viften, men er litt høyere og litt kortere blad ut fra rundingen i midten. Senter rundingen er litt større en på taisol altså.

Boxed verjsjonen er verdt pengene for de som ikke gidder å bestille kjøler fra annet firma/butikk.

Kjøler greit nok, ikke alt for mye bråk og god forklaring og beskyttelse i esken den lå i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...