Kurt Lekanger Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Brukervanene har endret seg raskt, viser undersøkelse.Bytter ut kokebok med nettbrett på kjøkkenet Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 (endret) Jeg har et skjærebrett med tafsefjøl-stand. Tenkte først at det var veldig gimmicky, men om man ser bort fra risikoen å stikke hull i skjermen så er jeg mektig imponert over hvor nyttig det er. Jeg er absolutt ikke overrasket at kokebøker har flyttet seg over til mobil/nettbrett. Endret 6. februar 2014 av Gavekort Lenke til kommentar
RiskyHome Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Bare man husker å bruke rett fjøl når man skal skjære, kutte og hakke matvarene, så er det jo genialt å ha oppskriftene på skjerm Lenke til kommentar
Tyralyon Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Kjenner meg absolutt igjen. Både fruen og jeg bruker nettbrettet på kjøkkenet. Har en vanntett Xperia Tablet, noe som er veldig praktisk. Lenke til kommentar
hihans Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Jepp, gjort det lenge. Men er i grunnen noe gris når skjermen slår seg av, og man må touche bortpå for å se hva oppskriften var igjen med fingrene fulle av deig. Å printe ut direkte fra mobil/nettbrett er da genialt + at oppskrifta lett kan legges i skuffen hvis det vellykka. Husker jo aldri hvilken oppskrift man ellers brukte "på den kaka som var så god som ble bakt forrige bursdag for ca et år siden..." :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg