Reptilia Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Er det flere enn meg som leser spaltene til Hasse Hope om Paradise Hotel? Kort fortalt så gjør han en oppsummering etter hver episode. For oss som ikke tar PH så seriøst og ikke har mye til overs for de inne på hotellet så anbefaler jeg å lese artiklene hans: http://filtermagasin.no/paradise-hotel-dag-sju-blass-gutt-20-ser-frisbee-spontanejakulerer/ Holdt på å dø av latter flere gang mens jeg leste.. Genialt! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Hasse Hope har ikke skrevet den kommentaren du har linket til. Det er en gjeng på fire (eller fem?) som deler på ansvaret. Hasse Hope er en del av den gjengen. Lenke til kommentar
Reptilia Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Hasse Hope har ikke skrevet den kommentaren du har linket til. Det er en gjeng på fire (eller fem?) som deler på ansvaret. Hasse Hope er en del av den gjengen. Åja, my mistake! Lenke til kommentar
Potetmann Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Hvorfor måtte Ann Mariell velge partner på parsermonien før Amy. Hva er det som bestemmer rekkefølgen? Utfallet hadde jo sikkert blitt helt annerledes om Amy hadde valgt først, ettersom hun sikkert hadde gått til Kasper. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Så vidt jeg har hørt så skriver deltagerne i forkant av parseremonien en liste med navn over hvem de har tenkt å gå til i ønsket rekkefølge. Deretter planlegges rekkefølgen utifra det. Det var vel såpass åpenbart at Ann Mariell kom til å gå til Casper, derfor gikk ikke hun sist, siden det da ikke ville blitt like spennende som det ble ved at Christer måtte velge partner. Men ja, det ville jo blitt et annet utfall, så på mange måter er det jo produksjonen som styrer veldig mye av hva som skjer og hvordan ting blir. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Jeg har tenkt mye over det, hvordan produksjonen styrer mye ved parseremoni. Den siste som må velge partner har jo 50% sannsynlighet for å ryke. Mange kjedelige deltakere i år. Amy sitter jo bare og sutrer, får venninne til å ordne opp alt for henne. Den nye deltakeren Morten har vi jo knapt sett noe til, det skyldes vel at han ikke har gjort eller sagt noe som er verdt å vise. Christer virker så uintelligent at det gjør vondt å høre han prate, jeg er også bekymret for at han er sykelig undervektig. Casper er jævlig svett. Simone er tvers i gjennom grusom, både utseende og personlighet. Siri virker oppegående, men jævlig kjedelig som reality-deltaker. Ann Marielle er i det minste deilig, til tross for den idiotiske trutmunnen. Audun er den eneste som fortjener en plass i PH. Jævlig klysete, men en original type som klarer å underholde. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Er det flere enn meg som leser spaltene til Hasse Hope om Paradise Hotel? Kort fortalt så gjør han en oppsummering etter hver episode. For oss som ikke tar PH så seriøst og ikke har mye til overs for de inne på hotellet så anbefaler jeg å lese artiklene hans: http://filtermagasin.no/paradise-hotel-dag-sju-blass-gutt-20-ser-frisbee-spontanejakulerer/ Holdt på å dø av latter flere gang mens jeg leste.. Genialt! Aaahaha, tusen takk! Utrolig morsomt. Jeg likte spesielt godt ertingen av Casper, og at Christer blir mistenkt for å være heroinist. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Christer hadde for øvrig en rolle i en episode av Breaking Bad: 1 Lenke til kommentar
Reptilia Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Christer hadde for øvrig en rolle i en episode av Breaking Bad: Hahaha.. ! Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 (endret) Kjedelige deltakere i år. Audun er morsom da. Synd at laban og nico måtte dra, de kunne laget mye liv. Endret 12. august 2015 av Overdox 1 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Ann Marielle er langt over gjennomsnittet for en PH-deltaker. Synd med dialekta... Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Paradise er jo helt høpløst i år.. Lite show Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Tror det blir fyr og flammer på hotellet i denne uka. Virka sånn ut i alle fall på reklamen. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Tror det blir fyr og flammer på hotellet i denne uka. Virka sånn ut i alle fall på reklamen.Håpe detSå håper jeg set kommer inn noen fine jenter og kule folk Å en nordlending Lenke til kommentar
kremt Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Nå begynner det å hjelpe her, bra med liv syns jeg. Jenteklining og nakenbading er et stort fremskritt Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Noen som forsto hvorfor de oppførte seg så barnslig mot Ann Marielle i slutten av episoden, etter at de hadde overhørt henne og Aurora? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 De hørte vel at Ann Marielle fortalte Aurora sannheten om at det var Casper selv som ba henne velge han når hun skulle velge seg partner. Resten av sauegjengen er jo blinde for spillet Casper spiller, så de tror ikke på det hun sier. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Åja, det gir jo mening. Gleder meg til morgendagens episode. Så ut som Ann Marielle fikk makt eller en fordel av noe slag. Hun er jo ikke utsatt denne uka uansett.. heldigvis. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Måtte le under "sannhetens kvarter" med de tekstene på bunnen av skjermen. "Aurora har funnet ugler i posen" "Han Kristiane Rene stiller til statsminister" og masse annet tull haha Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2014 "Jeg suger i sjakk, bokstavelig talt."Hva faen skal det bety? 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå