knipsolini Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Det var jo en klyse for et par år siden (Thomas?) som kun drakk champagne og kjørte limousin når han skulle på byen. Han påsto at han jobbet som leder for noen selgere, og tjente jævlig bra... fyren jobbet i virkeligheten i en Elkjøp-butikk. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 (endret) Thomas var også med på Luksusfellen på grunn av gjeldsfjellet som hadde bygget seg opp som et følge av en heller lite bærekraftig livsstil. Tror jeg. Mulig det var en annen. En lekse må uansett være at Paradise-deltakere ofte har et helt urealistisk forhold til penger. Endret 4. mars 2014 av Stonemeister 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2014 Hvem var Thomas igjen? Han sossegutten som la ut videoer på YT der kan drakk champagne? Han var jo helt harry. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 (endret) Samme fyren ja. Han sa vel i ettertid at det var et veddemål å være med, eller noe sånt. Det finnes en del sånne typer som konstant ljuger for å fremstå bedre. E: Det var til Stonemeister. Latias: Thomas er han så la ut en film/ et bilde av at han brente penger. Sossegutt fra Holmenkollen, brukte kun Ralph Lauren, og drakk kun champagne. Endret 4. mars 2014 av knipsolini Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Thomas var også med på Luksusfellen på grunn av gjeldsfjellet som hadde bygget seg opp som et følge av en heller lite bærekraftig livsstil. Neida, Thomas hadde ikke noe gjeld, det var romkameraten. Problemet var at romkameraten var med på samme kjøret til tross for halvparten så høy lønn som Thomas. Lenke til kommentar
Get_leaked-4-reel Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Legger ved et bilde av Maria i en episode av samurai sikkerhet, og lar bildet tale for seg selv. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2014 (endret) Samme fyren ja. Han sa vel i ettertid at det var et veddemål å være med, eller noe sånt. Det finnes en del sånne typer som konstant ljuger for å fremstå bedre. E: Det var til Stonemeister. Latias: Thomas er han så la ut en film/ et bilde av at han brente penger. Sossegutt fra Holmenkollen, brukte kun Ralph Lauren, og drakk kun champagne. Da snakker vi nok om samme fyr. http://www.youtube.com/watch?v=X63rguwdP6U Endret 4. mars 2014 av Latias Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Thomas Holstad heter han. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Høhø. http://www.klikk.no/teknologi/data/article797179.ece 1 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Hvor er dagens episode på tv3.no? Jeg finner den ikke. Lenke til kommentar
th1nk Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Hvor er dagens episode på tv3.no? Jeg finner den ikke. http://www.tv3play.no/programmer/paradise-hotel/363267?autostart=true Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Takk. Jeg sverger den ikke var der når jeg leta! Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Casper har begynt å spille ganske heavy allerede, tror dere han blir avslørt å ryker i nærmeste fremtid eller klarer han seg? Jeg tror ikke han overlever veldig lenge, syns han oppfører seg veldig som kongen på haugen om dagen å tror han kan gjøre hva han vil. 1 Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Jeg hadde litt tro på Casper i starten av uka, men han tapte seg mye i dag. Kurven starta egentlig å gå nedover for min del når han begynte å grine for at Labi gikk ut etter at de hadde vært der inne sammen i 2 dager. Venta bare på "ett minutts stillhet". Syns han spiller utrolig teit, og ser ut til å gå samme fella som mange andre spillere har gjort før, at de kjører altfor hardt på fra start. Den vinglinga han holder på med nå kommer til å slå tilbake på han selv. Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Den siste uka her har vært utrolig kjedelig. Det er jo ikke gang i noen av deltakerne. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Mer show i sesong 3 av det svenske sålangt jeg har sett ihvertfall. Jaggu meg en fin gjeng under samme tak der også Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Dumt valg av Chris spør du meg, Amy er jo helt betatt av Casper og adlyder hans minste vink. Nå virker det jo som om Casper vil ha tilbake Amy og. Er det bare meg eller er det en veldig tafatt gjeng denne sesongen? Festene til nå har jo vært veldig kjedelige og jeg synes ingen av deltagerne lager noe liv eller er særlig artige. Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Han Christer er tynn ass Utover det så er det utrolig døvt foreløpig iallefall... Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Enig i at det var et dumt valg av Christer. Han gikk rett og slett i kakeboksen. 1 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Dumt av Christer, men jeg skjønner han godt når han får høre ting som ikke stemmer av andre. Håper Amy blir hos han, da. Hu der gullfisken virka helt noia ut, faen som hu skal stresse og være rett på de andre jentene, helt bitch. Håper på mye catfight i neste uke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå