Reptilia Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Håper Aurora blir rævpult på TV (bokstavelig talt) slik at hun blir arveløs. 5 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Om bare Anette kunne blitt igjen, og Simone hadde dratt med skuespillerne... 2 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Om bare Anette kunne blitt igjen, og Simone hadde dratt med skuespillerne... Amen, bro. Hadde faktisk byttet ut Amy, Simone, Maria og Aurora med Tess, Michelle, Anette og Esther. Sier alt om nivået på jentene så langt. 3 Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Håper Labi og Simone er de som ryker først. Ser for meg at Siri og Nicolai kan finne tonen, så ryker forhåpentligvis Labi ut på torsdag. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 (endret) irriterer meg mer en det burde at alle gutta har så utrolig skrukkete skjorter.. Endret 3. mars 2014 av Macklemore Lenke til kommentar
kremt Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Faen så flaut dette programmet er, jeg husket nesten ikke hvor ille det var. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Lambi må ut. Blir skuffa hvis Christer ryker ut i morgen, han virka chill. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Labi har jo fullstendig "pækkærn". Sjelden man ser noen ha så panikk der inne så tidlig. Mens alle andre gleda seg til party var han helt der at "vi må begynne å spille nå". Kjører han så hardt så tidlig kommer han til å bli tuppa ut rimelig snart. Håper det skjer allerede denne uka. Vil mye heller beholde Christer og Nicolai der. 1 Lenke til kommentar
BertNaked Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Utenfor Kristiansund. KRISTIANSUND DITT NAUT! 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Lorden må jo være en av de feteste guttene som har vært inne på hotellet. 1 Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 "Jeg ser hun har bilder av hunder på nattbordet, så regner med hun liker doggystyle". Hahahhaha :tease: 2 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Lorden er jo helt fantastisk. Men han her Labdi typen håper jeg ryker fortere enn svint... Må jo være mulig å ha noen rolige dager uten å svette seg ihjel. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2014 Sarpsborg blir satt på kartet. Limited edition og greier. Forventer skikkelig basketak mellom Laban og Niko i løpet av uka. Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 "Når jeg vinner Paradise Hotel kommer jeg ikke til å slippe kula fordi jeg har ikke behov for pengene" Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Faen så flaut dette programmet er, jeg husket nesten ikke hvor ille det var. Hehe..enig. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Lambi må ut. Blir skuffa hvis Christer ryker ut i morgen, han virka chill. Han burde kjøre taktikken som han ene dansken på sesong 5(eller 6?) der borte. Når han fikk høre noen sånne rykter om seg selv tok han alle konfrontasjoner, og det offentlig foran alle, så folk så det. Det var til slutt ikke snakk om å legge planer om å få han ut, da de fleste ble stående å se ut som backstabbende idioter foran alle og røk en etter en da han hadde snakketøyet i orden.. Enig at Christer og flere av dem virker som hyggelige folk, men som regel er ikke de menneske jeg hadde likt best in real life, som jeg vil ha der inne Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 "Å gå i kakeboksen", er det utrykk skapt av en PH-deltaker? Hva skal det bety? Hun som grein sånn brukte det som at man ikke skulle få panikk. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 "Å gå i kakeboksen", er det utrykk skapt av en PH-deltaker? Hva skal det bety? Hun som grein sånn brukte det som at man ikke skulle få panikk. Betyr vel at man ikke skal bli fristet eller noe Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Stian fra PH2012 brukte det hele tiden. Å gå i kakeboksen er å ta imot en fordel når det er en risiko for at det kan gå på bekostning av partneren eller en annen man spiller med. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Sjekket opp Audun i skattelistene, og fyren har da ikke penger! Ikke ser det ut som familien hans har noe penger heller. Herrejesus. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå