Pernicious Weed Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Håper at "Michelle" og "Anette" blir med videre.. 1 Lenke til kommentar
Reptilia Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 (endret) Tror det var i episode 1 at to av skuespillerne satt inne på rommet og pratet "Nå er vi på jobb".. Kan de ha fått betalt for å være med? Håper ikke Marius må hjem.. Må ha en kald nordlenning å heie på. Holdt seriøst på å daue av latter når Egil poppet frem på skjermen... fy faen han spiller rollen sin bra! Endret 25. februar 2014 av Reptilia Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Herregud så mye uren hud blant denne gjengen. Fysj. Men konseptet var konge, mye morsommere en PH har vært på lenge. Egil var konge, og gleder meg til han harry typen kommer inn igjen. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 (endret) "Forfatteren" kom litt fra intet. Merkelig klisjé som egentlig aldri villet meldt seg på Paradise, og som overhode ikke passer inn. Simone var forresten en veldig god parodi av seg selv. Ingen bombe at hun var brite heller. Lurer også på om "skuespillerne" kommer til å forsette. De virket da noe mer oppegående i green-screen intervjuene enn den gjennomsnittlige Paradise-deltaker, så det kan godt være de bare er innleide skuespillere. Endret 25. februar 2014 av Kammizez Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2014 Positiv start på sesongen. Tviler på at muldvarpene blir sendt hjem sånn helt uten videre. I så fall må det sjekke inn fem helt nye gutter neste uke, og det ser jeg ikke på som særlig sannsynlig (men hva vet vel jeg). Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Jeg liker tanken på at noen av muldvarpene får bli, og det er godt mulig det skjer. Men såvidt jeg har skjønt utifra det jeg har lest så har de blitt hentet inn etter å ha søkt på oppdraget som en jobb. Når de ble plukket ut til jobben så visste de fortsatt ikke hva det var de skulle være med på. Godt mulig de har betalt for det. Så på den måten ville det kanskje vært rart om de ble med videre som vanlige deltagere også. Utifra hva jeg kan se, så er mange av dem langt mer oppegående enn de fremstilles, og også personer som aldri ville vurdert å melde seg på Paradise Hotel. Men det ville vært interessant om noen av dem fikk muligheten, dersom de hadde lyst, til å prøve å spille seg inn som de personene de egentlig er. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Ble for sein for paradise i dag, når kan jeg se det på viaplay? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Halv elleve tror jeg. Faen er mange gode spillere der inne nå, særlig Anette når hun sto ved siden av Chris og Aurora, virka helt retard Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Igår kom det ut på tv3play ca kl 10:) Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Føler at årets paradise hotel er så jævlig dårlig :hm: Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Gud bedre så kleint det er å se på noen av disse skuespillerne ett par ganger. Må bare snu meg vekk fra skjermen fordi jeg blir fysisk dårlig.. Er det i slutten av denne uken de avslører seg selv? Lenke til kommentar
bas Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Haha, det går ikke ann å gi dette terningkast 2, dette er jo terningkast 7 i hvert fall Über kleint til tider, noe som er bra. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Haha, ja det er vondt å se på altså! Men underholdningen er det ikke noe å si på! Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Kleineste jeg noen sinne har sett, men jeg elsker det. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Kleineste jeg noen sinne har sett, men jeg elsker det.HeheDa må du se på lahwf, ingenting er kleinere enn det Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 At de hele tatt klarer å spille så seriøst uten å røpe seg fortjener de en oscar for. Jeg hadde flira som juling, akkurat slik som jeg gjør av å bare se på det. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2014 Haha, dette er underholdning på sitt beste. Dette MÅ være innleide skuespillere for jeg nekter å tro at mannen i gata hadde greid de rollene uten å dø av kleinhet. Min favoritt så langt er poeten. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Helt enig i at de må være innleide. Veldig godt skuespill! Likte godt ho puppejenta når ho skulle forklare seg foran alle, haha. Er faktisk grei underholdning dette her! Lenke til kommentar
Reptilia Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Så på facebook at noen nevnte at "Eilif" går på en eller annen teaterskole i fredrikstad.. Sikkert innleid. De er jo så sykt dyktige å holde maska. Selv jeg som klarer å holde maska i de mest ekstreme situasjoner hadde aldri klart det der. De avslører det sikkert på torsdag også kommer det inn 5-6 helt nye gutter. Skuespillerne virker dessuten alt for Normal for paradise hotel når de er seg selv. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Haha, så jævlig det må ha vært for "Eilif" å spille stupforelsket i Simone! Ikke helt heldig med parter. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå