Gå til innhold

Paradise Hotel 2014 Norge - Sesong 6 (Mandag-torsdag kl. 21:30) | Spoilere i denne tråden = tempban

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette startet som forventet, men så har jeg også lest en del nettavisartikler om muldvarpene på forhånd, så var godt forberedt. :p

Ser noen her spør om hele sesongen skal være rollespill, det skal den ikke, såvidt jeg har forstått er det bare første uka det skal være sånn, da skal muldvarpene hjem, og PH starter ordentlig. Dette vi ser nå kan vel mer sees på som et slags prequel-eksperiment i en slags ekstremversjon av Paradise Hotel. Mange av muldvarpene er jo også bevisst fremstilt som utgaver av tidligere deltagere. Egil er en ekstremversjon av Magne fra i fjor, Kriss er jo mer eller mindre Carl fra sesong 2, Marius er Kristian René, Ove Andre er en overdreven utgave av bygdegutten Erik fra forrige sesong, osv.

Så ja, morsom start dette her, og det er nesten synd at enkelte av muldvarpene ikke er ekte deltagere. Marius hadde vært den perfekte taktiker som jeg fort kunne fått som en favoritt.

Av de 5 jentene som er ekte deltagere, så syns jeg nok at Siri virker som den mest oppegående og den som kan bli mest interessant å følge i spillet fremover. Tror hun har det som skal til for å komme langt. :)

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...