kremt Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Er det meningen at hele sesongen skal være en slags RPG? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Dette var jo helt fantastisk gøy! Lenke til kommentar
2ore Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Første episode var BRA. Fuck VG! 1 Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Finfin underholdning dette! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Michelle var deilig. 1 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 ''Tess'' hadde lett fått fyr i peisen min ass... Og det kommer fra en homo Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Morsomt å bli bedre kjent med forumsbrukere, hadde aldri trodd at du var homo Ally. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Haha, sett store deler av episoden nå. Herre, for et opplegg. Elsker det Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Elsket dette! Håper vi får se mer til "Michelle", hun var helt klart min smak! Synd hun ble litt anonym i den første episoden. Episode 2 ligger forresten ute på Viaplay nå! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 (endret) Rent søppel. Akkurat som forventet. Bring. It. On! Utseendet på Paradise-deltakere går forøvrig drastisk nedover fra år til år. Et par reale burugler så langt. Scratch that. Oda og Lauretta i fjor blir aldri undergått. Endret 24. februar 2014 av Stonemeister 1 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Morsomt å bli bedre kjent med forumsbrukere, hadde aldri trodd at du var homo Ally. Skinnet kan bedra, vettu *highfive* Gleder meg som rakkeren til neste episode, mer drama, bitchfight og piss - akkurat det jeg vil se! Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Bare jeg som syns Egil oppførte seg ganske likt Magne fra forrige sesong? Bare en litt mer ekstrem utgave av Magne liksom. 5 Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Får helt fnatt av dialekta (om det kan kalles det) til Aurora. Av damene liker jeg Maria(Marie?) best, selv om Aurora kanskje er penere. Kuleste personligheten er uten tvil hun lesba. Håper hun kommer langt. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Så episoden nå, fyfaen dette ser bra ut selvom jentene er helt jævlige ut haha. Synd at Kriss bare er muldvarp siden han er typen jeg liker å se på paradise, gladgutt som er der for å feste.. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Er veldig spent på å se åssen den virkelige Kristian Rene 2 er. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 IQen på gjestene er på et all time high. Må være passe blåst for å ikke skjønne at det er noe muffins etter de innsjekkingene. Herlig opplegg. Digget Egil. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Noe av det medt lovende jeg har sett sv PH på noen år, dette var jævlig gøy! Elsker sålangt spillmesteren (Marius?) - herlig kald i blikket! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 (endret) Dette startet som forventet, men så har jeg også lest en del nettavisartikler om muldvarpene på forhånd, så var godt forberedt. Ser noen her spør om hele sesongen skal være rollespill, det skal den ikke, såvidt jeg har forstått er det bare første uka det skal være sånn, da skal muldvarpene hjem, og PH starter ordentlig. Dette vi ser nå kan vel mer sees på som et slags prequel-eksperiment i en slags ekstremversjon av Paradise Hotel. Mange av muldvarpene er jo også bevisst fremstilt som utgaver av tidligere deltagere. Egil er en ekstremversjon av Magne fra i fjor, Kriss er jo mer eller mindre Carl fra sesong 2, Marius er Kristian René, Ove Andre er en overdreven utgave av bygdegutten Erik fra forrige sesong, osv. Så ja, morsom start dette her, og det er nesten synd at enkelte av muldvarpene ikke er ekte deltagere. Marius hadde vært den perfekte taktiker som jeg fort kunne fått som en favoritt. Av de 5 jentene som er ekte deltagere, så syns jeg nok at Siri virker som den mest oppegående og den som kan bli mest interessant å følge i spillet fremover. Tror hun har det som skal til for å komme langt. Endret 24. februar 2014 av Nevnarion Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Muldvarpene får garantert sjansen til å bli med videre som seg selv etter at "skuespillet" er over. Kan ikke se for meg at de er med på det der om de ikke har mulighet til å vinne premien og attpåtil må hjem etter en drøy uke. 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Ganske sikker på at en eller flere av muldvarpene får bli ja. Ikke at det skal være så utenkelig at noen takker ja til en ukes skuespillerjobb i Mexico. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå