Notatblokk Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Syns det er latterlig hvordan alle guttene vil ha AM fordi hun er så deilig "med DE BRØDENE og store lepper", men så fort de ikke får det som de vil lengre eller hun hygger seg med noen andre, nei da er hun hore og alle kaster seg over henne samtidig og trykker henne ned i bakken. Stygt! Spesielt Labi oppfører seg som en umoden liten unge, og det er vel i grunnen det han er også. Bare stemmebruken hans når han prøver å sjefe i gruppesammenheng gjør meg helt dårlig. Syns ikke så mye om så mange av de som er der inne nå, heier forsåvidt på AM men tror ikke hun har sjans i finalen pga. alle tror hun er den eneste som ikke har spilt helt rent.. latterlig når de alle sammen juger like mye. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Fikk faktisk litt mer sansen for Lene Angelica når hun tok AM litt i forsvar og heller ikke skjønte hva alle hadde så store problemer med. Hun er kanskje ikke den smarteste som er der, og hun er til tider utrolig irriterende, men hadde ikke gjort meg noe om hun og Christer hadde vunnet. Heller det enn mange andre som er der. 1 Lenke til kommentar
Teemonster Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Labin - Jeg føler meg framstilt som dum Ja det stemmer nok overhodet ikke med virkeligheten .... lol Lenke til kommentar
Quote Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 "Selv om han ikke angrer på oppholdet, frykter 20-åringen at hans fremtidige jobbkarriere kan henge i en tynn tråd som følge av «Paradise Hotel»." Han må jammen meg være rakettforsker. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 (endret) Skulle tro de fleste gjorde seg opp en tanke eller to rundt det der, før de sendte inn søknaden. Jeppe fra PH Sverige hadde en herlige kommentar rundt det der, og han var der kun for å spille jævlig. Han sa rett ut inne på hotellet at han aldri kom til å få noen normal jobber etter PH uansett, så det var samme faen hvor jævlig han var mot andre der inne. Noe ca sånn ihvertfall Endret 16. mai 2014 av Mala Lenke til kommentar
NorthugJr Skrevet 18. mai 2014 Del Skrevet 18. mai 2014 Lurer på hva som skjer i morgen, regner ned at AM får sutret seg til en makt av noe slag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Herlig med Aurora tilbake! Haha! Lenke til kommentar
kremt Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Endelig er det noe som skjer, vært dødt en måned nå syns jeg Lenke til kommentar
NorthugJr Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Kjære gud, jeg hater Aurora. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Haha, syns hun er herlig! Hun og Ann Marielle er rå! Og endelig er Simone ute. Endelig! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Syns også det var helt greit at Aurora kom tilbake, hun er typen som rører til ting der inne, og det trengs. Liker også når folk får mulighet til å ta revansj for å ha blitt sendt ut, og det var HELT greit at Simone endelig forsvant. Lenke til kommentar
NorthugJr Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Nå er vel Nikko neste sikkert. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Var det ikke Lene som skulle komme inn i dag? Da er vel kanskje Lene A i fare, men man vet jo aldri. Forresten Simone - Det har vært veldig mye oppmerksomhet fra gutter [seHer.no] Lenke til kommentar
NorthugJr Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Lene kjem i dag ja, det så vi på reklame i går. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Haff, Mats tilbake. Men hysterisk at han blir partner med Ann Marielle IGJEN. Blir en interessant innspurt mot finalen når vi står med hvertfall to par som ikke vil ha hverandre (AM og Mats & Aurora og Nico). Lenke til kommentar
kremt Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Er neste uke siste? Virker som det går mot slutten nå. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Er neste uke siste? Virker som det går mot slutten nå. Er vel semi-finale uke da. Forøvig kneika jeg helt når Labi skulle briefe med sine biceps forran Triana...reaksjonen hennes var priceless! Og fornærmede Labi...fy faen Lenke til kommentar
Fratell Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 (endret) Dette må være eneste sesongen hvor ingen fortjener å vinne. På begge sidene av alliansene er de idioter eller jævlig irriterende. Det finnes liksom ingen petter pilgård eller carl eliassen der, bare guttevalper.. Audun burde vunnet. Han var hvertfall original. Får heie på Gabriel siden vi begge er "travellers". Flirer godt når han plutselig skifter dialekt Endret 23. mai 2014 av Vitex Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Det er faktisk helt fantastisk det med Rodrigo og dialektene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå