Gå til innhold

Paradise Hotel 2014 Norge - Sesong 6 (Mandag-torsdag kl. 21:30) | Spoilere i denne tråden = tempban


Anbefalte innlegg

Mandagen og tirsdagens episode er som regel tilgjengelig på fredag/lørdag, mens onsdag og torsdagens blir tilgjengelig på tirsdager. Men i dag er det jo bare torsdag, såeh.. aner ikke.

Uansett elendig gjort å spoile, men det gjorde han jo i fjor også. Noen lærer aldri. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mandagen og tirsdagens episode er som regel tilgjengelig på fredag/lørdag, mens onsdag og torsdagens blir tilgjengelig på tirsdager. Men i dag er det jo bare torsdag, såeh.. aner ikke.

Uansett elendig gjort å spoile, men det gjorde han jo i fjor også. Noen lærer aldri. :p

Jeg har viaplay, neste episode blir blir tilgjengelig med det samme dagens er sendt. Så mandagens episode får man ikke sett før i kveld:)

Lenke til kommentar

Jeg har viaplay, neste episode blir blir tilgjengelig med det samme dagens er sendt. Så mandagens episode får man ikke sett før i kveld:)

 

Jeg har ikke Viaplay, og jeg fikk tak i mandagens episode for 10 minutter siden.

Men dette er jo ganske off-topic.

Endret av iGlenn
Lenke til kommentar

Litt overrasket over at Aurora valgte Nicolai og ikke Axel, men syns også det var helt greit. Axel har vært et eneste gjesp hele uka.

Og så var det fornøyelig å se Aurora bli såpass avkledd etterpå under konfrontasjonen med Mads. Klarer ikke syns synd på henne heller, dette er en situasjon hun har satt seg i helt på egenhånd.

Lenke til kommentar

Hun liker å slenge rundt seg med ord hun tror er imponerende og som hun tror får henne til å fremstå mer "dannet" og av høyere klasse virker det som.

Håper IKKE hun klarer å lure Ann Marielle til å tro at hun ikke fortjener det hun får nå. Hun er en god skuespiller, det skal hun ha..

Hun har også en-endinger istedenfor a-endinger, kun for å "leke overklasse" haha

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Flere enn meg som er skuffet over årets sesong?

Det starter veldig bra med skuespillerne men etterhvert har det blitt veldig kjedelig. Produksjonen har fokusert på å få inn flest mulig rare personer, istedet for løse luddere og attraktive menn som selvsagt ville resultert i sex på hotellet. Som igjen er bra TV. For hvem liker ikke å sitte med en halvkram en i buksa mens de ser Paradise Hotel?!..

 

Simone startet veldig bra men personligheten har vist seg å være overraskende kjedelig. Ellers kan vi takke gud for at Amy og Siri allerede er ute. Hva i guds navn produksjonen tenkte på når de sendte disse dørge kjedelige menneskene inn på hotellet lurer jeg på. Må ha vært dårlig med påmelding i år tror jeg. Nikolina gjør ikke programmet bedre akkurat.

 

Den eneste som faktisk har utmerket seg er Ann Marielle, for hun er både kvass og løs på samme tid, noe som er spennende og god TV. Aurora kommer i andre rekke rett og slett fordi hun er noe folk ikke ser til dagligdags. "Etikette"-dronningen med en pompøs fremstilling av seg selv er forsåvidt interessant, i en periode hvertfall. Men som Lorden sier; "Aurora er gått ut på dato."

 

Castingen har gått galt i år etter min mening. Nå er det vel ca. en halv sesong igjen, så får håpe ting blir bedre. Håper egentlig de fleste utenom begge Lordene og Ann Marielle ryker ut og blir erstattet med nye personligheter.

Lenke til kommentar

 

Hun liker å slenge rundt seg med ord hun tror er imponerende og som hun tror får henne til å fremstå mer "dannet" og av høyere klasse virker det som.

Håper IKKE hun klarer å lure Ann Marielle til å tro at hun ikke fortjener det hun får nå. Hun er en god skuespiller, det skal hun ha..

Hun har også en-endinger istedenfor a-endinger, kun for å "leke overklasse" haha

 

Og sier ting som 'mavefølelsen' og 'røker'.

 

Jenta er fra Tønsberg. Hun lurer ingen.

Lenke til kommentar

Lite liv i tråden.

Ny harrydame sjekket inn. Hvor finner de alle disse folkene er det jeg har undret meg over.

 

Hva definerer du som harry? Ordet harry blir feil brukt av alle nå til dags.

 

Beskrivelsen "Harry" kommer fra navnet Harry som var en svensk gårdsbruker som levde på 1950-tallet. Han brukte rutete cowboyskjorte, boots og hatt. Han gikk ofte med løs tobakk under leppa, bannet og spyttet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...