Gå til innhold

Paradise Hotel 2014 Norge - Sesong 6 (Mandag-torsdag kl. 21:30) | Spoilere i denne tråden = tempban


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bedre at aurora og heidi alexandea ble igjen :)

De lager jo show i motsetning til kjedelige ann mariell og amy

 

Enig. Ingen av dem er noen intellektuelle tungvektere, men de er i alle fall ikke usynlige som Amy. Kunne godt beholdt Ann Mariell og heller fått ut Simone (ugh!) men Aurora og Heidi sine samtaler noe av det mest underholdende som skjer på hotellet nå...og det sier litt :)

Lenke til kommentar

Enig. Ingen av dem er noen intellektuelle tungvektere, men de er i alle fall ikke usynlige som Amy. Kunne godt beholdt Ann Mariell og heller fått ut Simone (ugh!) men Aurora og Heidi sine samtaler noe av det mest underholdende som skjer på hotellet nå...og det sier litt :)

 

Har aldri likt å se på at amøber snakker sammen, ellers takk :)

Lenke til kommentar

 

Enig. Ingen av dem er noen intellektuelle tungvektere, men de er i alle fall ikke usynlige som Amy. Kunne godt beholdt Ann Mariell og heller fått ut Simone (ugh!) men Aurora og Heidi sine samtaler noe av det mest underholdende som skjer på hotellet nå...og det sier litt :)

 

Har aldri likt å se på at amøber snakker sammen, ellers takk :)

 

 

I så fall er vel ikke "Paradise Hotel" rett konsept på deg ;)

 

Mats har bein i ryggen og Simone er startruck... det er jo nettopp derfor man ser på Paradise Hotel :)

Lenke til kommentar

 

 

Mats har bein i ryggen og Simone er startruck... det er jo nettopp derfor man ser på Paradise Hotel :)

 

 

Haha, hvem sa "bein i ryggen"? Og det begynner å bli mange alternative versjoner til starstrucked. Min favoritt er startreked.

 

 

Mats gjentok flere ganger at han har bein i ryggen ;) Altså... man ser ikke på Paradise Hotel for å bli smart, men fordi det er morsomt å se dumme folk ha dumme samtaler. Dette gjelder i alle fall meg ;)

 

Synes samtalen om pentagon, bermudatriangelet og illuminati var morsom :)

Lenke til kommentar

Jeg er ganske sikker på at deltakerne ikke er så dumme som det kan virke på tv skjermen. Tror mange av de ville overrasket om man hadde møtt dem i virkeligheten i upåvirket tilstand... Er selvfølgelig noen der som kanskje ikke er blant de mest intelligente, men føler diskusjonen her blir preget av en dømmende holdning. Når det er nevnt må de sies at folk som ikke ser på PH ofte har en dømmende holdning til de som ser på det...

Endret av piratentim
Lenke til kommentar

Er det bare meg eller er dette første sesongen med Paradise Hotel på lenge hvor ganske mange av deltakerne virker ganske sympatiske og ålreite?

Følte det var så mye drittfolk i fjor (Drittfolk som i enten helt på trynet dumme, usympatiske etc.)

Føler faktisk det er ganske omvendt. De originale deltakerne føler jeg har vert noen ekle,usympatiske drittfolk. Og det uten særlig underholdningsverdi i tillegg. Ekkel gjeng. Med visse unntak selvfølgelig.

 

Sier ikke de er slik utenfor hotellet, men det er ihvertfall slik de ofte fremstilles på skjermen. Det forundrer meg stadig hvor slappe og tafatte deltagere som har funnet veien dit i år. Det totale nedsig så langt etter min mening, men syns dog de har noen artige vrier i år :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

 

Er det bare meg eller er dette første sesongen med Paradise Hotel på lenge hvor ganske mange av deltakerne virker ganske sympatiske og ålreite?

Følte det var så mye drittfolk i fjor (Drittfolk som i enten helt på trynet dumme, usympatiske etc.)

Føler faktisk det er ganske omvendt. De originale deltakerne føler jeg har vert noen ekle,usympatiske drittfolk. Og det uten særlig underholdningsverdi i tillegg. Ekkel gjeng. Med visse unntak selvfølgelig.

 

Sier ikke de er slik utenfor hotellet, men det er ihvertfall slik de ofte fremstilles på skjermen. Det forundrer meg stadig hvor slappe og tafatte deltagere som har funnet veien dit i år. Det totale nedsig så langt etter min mening, men syns dog de har noen artige vrier i år :)

 

Tenker mest på de her: Mats, Christer, Håkon, Ole og av jentene Jeanett og til en viss grad Siri. Audun har jo også sine moments. Ikke så douche som han prøver å være virker det som. Men ja, man kan ta feil såklart.

 

Bare tenker tilbake på i fjor med Magne, "Keisern på det her hotellet", Oda, Bygdeguten, og hvem kan ikke glemme Tina, paradise sin største bitch ever. Ikke mange likeable typer der altså.

Lenke til kommentar

Er nok ikke så lett å danne seg et bilde av deltakerne utfra serien, veldig mye er klipping sånn at de får det til å se ut som de vil.

To gamle deltakere inn igjen i morgen, hvem blir det tro? Tipper Casper hvertfall er ganske sannsynlig.

Intelligent sagt ;) kanskje Ann Mariell får enda en sjanse :D

Endret av piratentim
Lenke til kommentar

Såklart er det mye klipping, men man må jo gå ut i fra det vi ser og slå av litt og legge til litt. Kan jo ikke bare være helt nøytral om alle fordi de sikkert er annerledes off-screen. Et inntrykk for man jo uansett. Og mitt inntrykk er at i år er det flere likeable folk enn tidligere sesonger da det har vært litt vel mange køllehuer som har sagt og gjort mye piss. Alltid noen sånne, men færre i år til nå enn før.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det at deltakerne virker mer oppegående og normale i år, tror jeg for min egen del er litt av problemet med årets sesong også. Det er mangel på folk som skiller seg ut voldsomt mye. Audun er vel kanskje det nærmeste så langt, sammen med Aurora. Totalt sett syns jeg de blir for kjedelige og fargeløse. Fjorårets sesong hadde massevis av typer og spesielle personligheter, og nettopp derfor var den sesongen så utrolig bra og minneverdig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det at deltakerne virker mer oppegående og normale i år, tror jeg for min egen del er litt av problemet med årets sesong også. Det er mangel på folk som skiller seg ut voldsomt mye. Audun er vel kanskje det nærmeste så langt, sammen med Aurora. Totalt sett syns jeg de blir for kjedelige og fargeløse. Fjorårets sesong hadde massevis av typer og spesielle personligheter, og nettopp derfor var den sesongen så utrolig bra og minneverdig.

 

Nettopp, det hele blir så blasst og pinglete i år. Og det rakner og blekner fullstendig. Men jeg fortsetter i god tro å følge med :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Det at deltakerne virker mer oppegående og normale i år, tror jeg for min egen del er litt av problemet med årets sesong også. Det er mangel på folk som skiller seg ut voldsomt mye. Audun er vel kanskje det nærmeste så langt, sammen med Aurora. Totalt sett syns jeg de blir for kjedelige og fargeløse. Fjorårets sesong hadde massevis av typer og spesielle personligheter, og nettopp derfor var den sesongen så utrolig bra og minneverdig.

 

Nettopp, det hele blir så blasst og pinglete i år. Og det rakner og blekner fullstendig. Men jeg fortsetter i god tro å følge med :)

 

Tror det skal komme en homse og en transe denne uken eller neste. Setter nok litt mer farge på ting, uten at jeg er spesielt begeistret for det.

Hvorfor er det ikke noen mørkhudet med for eksempel, det har jo nesten alltid vært med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...