Gå til innhold

Paradise Hotel 2014 Norge - Sesong 6 (Mandag-torsdag kl. 21:30) | Spoilere i denne tråden = tempban


Anbefalte innlegg

Altså hva faen har skjedd med Lene siden ho var med på Fristet? Hun ser jo ut som ett takras i motbakke i PH :omg: Slaske klær og det jævla plasteret over nesa ved frokostbordet..fy faen.

 

Og Labi bruker jo faen med "druse" med alt, forferdlig slitsomt og flaut å høre på :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ordet "druse" er langt fra det mest slitsomme med Labi. Det er bare en dråpe i havet.

 

Jeg håper for menneskehetens skyld at han er ødelagt av boler-dop. Han kan vel ikke ha blitt utdelt så lite intelligens fra naturens side? Det er for øvrig mer fascinerende enn slitsomt. Paradise Hotel på sitt beste.

Lenke til kommentar

jasså? For de som sliter med snorking dette da ? Jeg er villig til å forbedre søvnkvaliteten min med ett slikt tiltak for å si det sånn, ikke at jeg sliter med snorking da.

 

Personlig har jeg noe som heter "kollapset nesevegg", noe som betyr at en av mine neseganger alltid er tette. Når jeg tar på teipen så åpnes begge, og jeg sovner på et blunk pga det. Jeg har også gitt det til min far som sliter med snorking, og han har bare positive ting å si om det.

 

Men nå skal jeg ikke drive så mye mer reklame for denne teipen, men det er gull verdt for meg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Følger fortsatt med, men må konstatere at sesongen alt i alt er katastrofe på veldig mange områder. Spesielt på castingen. Det er omtrent ikke folk igjen jeg syns fortjener å vinne, og det har heller ikke vært det. Nicolai er jeg sånn forholdsvis positiv til, men syns han tapte seg litt i går når han mobbet ut Ann Marielle foran hele gruppa, noe han heller burde tatt opp med henne alene.

Joachim har jeg også hatt sansen for, men tapte seg mye, spesielt i dag, når han står og surver for at hun har løyet ham rett opp i trynet, når han gjorde akkurat det samme mot henne selv. Helt greit at han røk ut, siden han var backup for Simone, og Simone takler jeg ikke i det hele tatt. Litt derfor jeg sliter med å holde med Nicolai også, fordi han står med katastrofepartner.

 

Håper egentlig Labi vinner, bare fordi sånn wow shiit lzm.

Lenke til kommentar

Håper hun tar seieren ja, hun tar sjangser og kjører over "gruppa" gang på gang. Har selv sansen for Nico, han gjør og sier alt med ett glimt i øyet. Men etter den utblåsningen må AM, så fallt han en del altså.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Nico er jo ikke så skarp akkurat da. Så enig med gjengen i dag hvor fæl Ann-M er og hvordan Joachim skulle blitt redda av noen andre, men tenker ikke helt på at den som ville redde Joachim var Simone, og da hadde han blitt sendt hjem ;)

Lenke til kommentar

Alltid skal folk hakke på AM, er dette for å forsvare seg selv mot et sterkere og vakrere menneske?

Klager som en liten unge på at hun løy dem rett opp i trynet (delvis sant) når dem selv prøvde å tvinne hun rundt lillefingeren for senere å sende henne ut? Jokke og Jeanett falt mye etter reaksjon når dem måtte ut. Likte Jeanette helt til hun fikk for mye makt og ble for høy på seg selv. Nå håper jeg AM tar det etter alt hun har gjort og gjennomgått. Nico er bare en storkjefta mobber. Det verste er at nesten alle andre hengte seg på når det var en mulighet for å hakke på hun. Viser flokkmentalitet og folk som ikke klarer tenke selv.

Ser ut som det blir forandringer neste uke hvertfall ut fra teaseren i dag, på tide med litt spenning for det har vært gørr den siste måneden.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

De andre sesongene ligger ikke på Viaplay lengre, nei. Før hadde de sesong 1, 4 og 5, men de ser ut til å ha blitt fjernet. Jeg var tidligere i år i kontakt med Viaplay med spørsmål om de kunne legge ut sesong 2 og 3, og fikk til svar at de for øyeblikket ikke satt på rettighetene til disse, men at de ville ta det opp til vurdering å anskaffe dem etterhvert. Nå som de andre har forsvunnet så vil jeg tippe at rettighetene på disse også er utløpt.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Alltid skal folk hakke på AM, er dette for å forsvare seg selv mot et sterkere og vakrere menneske?

Klager som en liten unge på at hun løy dem rett opp i trynet (delvis sant) når dem selv prøvde å tvinne hun rundt lillefingeren for senere å sende henne ut? Jokke og Jeanett falt mye etter reaksjon når dem måtte ut. Likte Jeanette helt til hun fikk for mye makt og ble for høy på seg selv. Nå håper jeg AM tar det etter alt hun har gjort og gjennomgått. Nico er bare en storkjefta mobber. Det verste er at nesten alle andre hengte seg på når det var en mulighet for å hakke på hun. Viser flokkmentalitet og folk som ikke klarer tenke selv.

Ser ut som det blir forandringer neste uke hvertfall ut fra teaseren i dag, på tide med litt spenning for det har vært gørr den siste måneden.

Bra skrevet! Håper AM tar seieren! Nico er en bølle og det virker som han ser på seg selv som ganske så intelligent og klok med alle sine rim og rapp :)

Lenke til kommentar

 

Litt OT, men HVOR får man sett de andre sesongene? :(

Ikke mulig hverken på Viaplay eller TV3.no

 

Ligger de ikke på viaplay? Forrige uke lå alle sesongene ute på Viaplay... :hmm:

 

De har ikke lenger rettighetene til det, tror jeg.

 

Når det kommer til årets sesong må jeg si at jeg faktisk holder med Labi. Han fremstår som ekte, og er en humørspreder. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...