Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forelsket i bestevenn. Vet ikke hva jeg skal gjøre.

Anbefalte innlegg

Hei. Ts her.

Jeg tenker jeg kunne komme med en liten oppdatering I det sise har vi ikke vært sammen. Hvorfor aner jeg ikke. Jeg har derfor ikke fått pratet med henne om andre ting heller.

Vi skal få pratet, det må vi. Jeg vet nå at hun kommer til å holde på med en person (hvis ikke de gjør det allerede). Dette knuser hjertet mitt. Noe som vil si at jeg faktisk har et eller annet for henne. Utrolig kjipt.

Jeg tror ikke jeg skal fortelle om mine føleser for henne. Jeg kommer til å snakke med henne ganske så snart, men ikke om følelsene mine. Hvertfall ikke disse. Så vil jeg nok trekke meg unna. Når alle blir forlesket i henne, så vil ikke jeg si at jeg også har følelser for henne.

Det er kjipt.

Anonymous poster hash: f0e27...ffe

Du må enten fortelle alt eller ingenting, og du må gjøre det nå. Ingen har noen gang fått til noe uten å gjøre noe.

Anonymous poster hash: 6f064...24c

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Ts her.

Takk så mye for svar. Jeg skal ikke fortelle henne om det. Jeg skal prate med henne, men det er om hvorfor hun har tatt så avstand. Deretter vil jeg kanskje ta avstand fra henne. Alt kommer ann på hvordan samtalen våres går.

Kommer med oppdatering. Vi skal snakke sammen en gang denne uken. Så får vi se.

Lenke til kommentar

Ts her.

Vi har nå pratet sammen. Jeg har ikke fortalt om mine følelser for henne. Jeg tror jeg vil trekke meg tilbake. Komme meg litt vekk. Hun har selv gjort dette med meg, og jeg klarer ikke å se henne være sammen med noen andre. Det blir for tøft. Det er uansett så mye frustrasjon og usikkerhet på hvor jeg har henne. Jeg sliter til å med med å høre andre nevne navnet hennes. Derfor er det nok best at jeg trekker meg rolig tilbake for en stund. Jeg håper da at disse følelsene vil forsvinne. Det vil kanskje bli lettere for meg, i tilegg håper jeg å slippe å bruke så mye energi på dette. Dette dreper meg sakte men sikkert.

Takk for all hjelp. Dere har vært til stor hjelp :)

Lenke til kommentar

Ts her.

Vi har nå pratet sammen. Jeg har ikke fortalt om mine følelser for henne. Jeg tror jeg vil trekke meg tilbake. Komme meg litt vekk. Hun har selv gjort dette med meg, og jeg klarer ikke å se henne være sammen med noen andre. Det blir for tøft. Det er uansett så mye frustrasjon og usikkerhet på hvor jeg har henne. Jeg sliter til å med med å høre andre nevne navnet hennes. Derfor er det nok best at jeg trekker meg rolig tilbake for en stund. Jeg håper da at disse følelsene vil forsvinne. Det vil kanskje bli lettere for meg, i tilegg håper jeg å slippe å bruke så mye energi på dette. Dette dreper meg sakte men sikkert.

Høres lurt ut. Hvorfor har hun gjort det med deg? skjønte hun at du ikke var komfortabel med henne og denne nye flammen?

Lenke til kommentar

Ts her.

Høres lurt ut. Hvorfor har hun gjort det med deg? skjønte hun at du ikke var komfortabel med henne og denne nye flammen?

Hei :)

Hun skjønte det var et eller annet. Hun trodde det var en annen grunn. Så derfor trakk hun seg litt unna meg. Og hun var egentlig ikke så snill i den perioden heller. Meker jeg fortsatt bærer nag. Jeg gjorde nemlig ikke noe galt, var bare litt stille, prøvde så godt jeg kunne å godta dette. Så trakk hun seg unna meg fordi hun så noe var galt. Vi pratet litt inni mellom, men hun var ikke noe snill mot meg. Var ikke direkte slem heller, men var heller litt slu. Vil ikke gå inn på det.

Tror ikke hun har skjønt det. Hun snakket med meg her om dagen, og da fortalte hun hvordan hun hadde opplevd meg, og hva hun trodde var grunnen. Hun her heller ikke flink til å vite om noen liker henne, det har hun sagt før.

Det virker desverre som om våres vennskap rakner. Det er ikke noe bra på kommunikasjonsfronten. Jeg blir stadig frustrert og lei meg. Det er en av grunnene til at jeg vil trekke meg litt vekk. Er ofte da man ser hvor mye man betyr for noen. Det merker jeg at jeg trenger nå. Nå skjønner jeg ingen ting. Jeg får heller ikke pratet med henne om dette.

Lenke til kommentar

Liten oppdatering til.

Hun unngår meg. Jeg har bestemt meg for å snakke med henne om 2 uker hvis hun ikke kontakter meg før det. Da skal jeg fortelle hva mine følelser er. Siden hun likevel unngår meg og jeg føler meg mister henne er det like greit å bare fortelle det. Jeg kan ikke tape mer på det nå.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Liten oppdatering til.

Hun unngår meg. Jeg har bestemt meg for å snakke med henne om 2 uker hvis hun ikke kontakter meg før det. Da skal jeg fortelle hva mine følelser er. Siden hun likevel unngår meg og jeg føler meg mister henne er det like greit å bare fortelle det. Jeg kan ikke tape mer på det nå.

Ikke gjør vondt værre nå, la henne gå. Hun kommer tilbake bare vent.

Ta dette fra noen som sitter upåvirket fra utsiden og observerer, la henne gå.

Hun skjønner alt, hun får seg kjæreste og du blir rart og stille og distansert, selvfølgelig skjønner hun at du har et problem med han nye fyren. Han har kanskje tilogmed et problem med deg og hun har sagt at hun ikke skal ha kontakt med deg til han av den grunn. Så la henne gå, IKKE blås opp noe nå, da er det bare du som taper enda mer på det og en forsoning senere er bare å glemme.

Lenke til kommentar

Liten oppdatering til.

Ikke gjør vondt værre nå, la henne gå. Hun kommer tilbake bare vent.

Ta dette fra noen som sitter upåvirket fra utsiden og observerer, la henne gå.

Hun skjønner alt, hun får seg kjæreste og du blir rart og stille og distansert, selvfølgelig skjønner hun at du har et problem med han nye fyren. Han har kanskje tilogmed et problem med deg og hun har sagt at hun ikke skal ha kontakt med deg til han av den grunn. Så la henne gå, IKKE blås opp noe nå, da er det bare du som taper enda mer på det og en forsoning senere er bare å glemme.

Jeg vet ikke. Jeg tror hun sliter med å komme over exen. Hun unngår meg uansett. Hvordan kan jeg vite at hun vil komme tilbake? Jeg var med henne på lørdag. Hun kan ikke ha lagt merke til noe da. Det er helt umulig. Hun kan ha gjort det før selvfølgelig. Jeg vil bare si til henne at jeg sliter så med å være vennen hennes siden hun unngår meg. Jeg blir så satt til siden. Er derfor jeg tenker det er like greit å hoppe i det å fortelle henne det.

Jeg kan høre på deg. Hvis du har rett vil hun komme tilbake. Vet han ikke har problem med meg .Vi er venner.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke. Jeg tror hun sliter med å komme over exen. Hun unngår meg uansett. Hvordan kan jeg vite at hun vil komme tilbake? Jeg var med henne på lørdag. Hun kan ikke ha lagt merke til noe da. Det er helt umulig. Hun kan ha gjort det før selvfølgelig. Jeg vil bare si til henne at jeg sliter så med å være vennen hennes siden hun unngår meg. Jeg blir så satt til siden. Er derfor jeg tenker det er like greit å hoppe i det å fortelle henne det.

Jeg kan høre på deg. Hvis du har rett vil hun komme tilbake. Vet han ikke har problem med meg .Vi er venner.

Forhold varer ikke evig, hvis hun sliter med å komme over exen? men har fått seg ny kjæreste?, dette henger ikke på greip. Hun har fått seg ny kjæreste og skyver deg vekk, enten det er fordi hun skjønner at noe skurrer eller fordi hun vil bare tilbringe tid med den nye kjæresten din så er det ikke noe du skal rope og skrike om. Du torturerer deg med å tilbringe tid med henne men vil si at du synes det er vanskelig at hun skyver deg bort? det burde jo være en befrielse? skjønner at dette ikke gir mening for deg nå men slaget er tapt, innse det.

Hvis man er venner en gang så er man alltid venner så lenge ingenting ødelegger for det, når hun kommer over denne perioden er det ingen grunn til at hun ikke skal ville være vennen din. Hun er fult klar over at hun skyver deg unna, du trenger ikke komme og fortelle henne nettopp hva hun er klar over. Det er en grunn til det, sånn er det bare. Venner går inn og ut av livene til hverandre, det er helt naturlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...