anon12234 Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Jeg mener du IKKE skal fortelle det. Hun kommer til å kutte kontakten med deg uansett om du forteller det eller ikke, i alle fall til en viss grad. Da bare gjør du det samme og forsvinner ganske så raskt ut av livet hennes. Å skulle dumpe bomben på henne oppi det hele og tvinge frem kutting av kontakt fordi du ikke tåler å se dem sammen blir bare feil. Du må heller kutte henne ut slik at det er hun som blir lei seg for å ha mistet deg, ikke omvendt. Det at du har fått kommentarer allerede betyr at du oppfører deg feil, du gjør det bare vanskelig for både deg og henne ved å oppføre deg sånn. Start i dag, kutt kontakt. Bare gjør det, du trenger ikke si hvorfor. Hun skjønner hvorfor veldig godt og kommer ikke til å mase på deg eller stille seg uforstående. Du har tydeligvis allerede røpet at du har følelser for henne. Jeg har ganske sikker på at hun ikke vet det enda. Jeg har vært med begge 2, men jeg prøver å unngå det. Hun vet at det er noe, men hun vet ikke hva det er. Jeg er litt redd for å fortelle det fordi mange forelsker seg i henne, og det at enda en har følelser for henne tror jeg ikke blir så godt motatt. Alikevell tror jeg det beste er å fortelle det, for min egen del. Så slipper jeg vel å tenke på "hva hvis?" og "kanskje det kunne blitt noe?". Også vil de kanskje forsvinne.... Anonymous poster hash: f0e27...ffe hvis du bestemmer deg for å fortelle det så må du i alle fall ikke vente noen uker, da er sjansene for at det skal bli noe mindre siden hun er enda mere caught up i denne andre fyren Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Etter å ha lest det Henrik2k har skrevet, samt tenkt meg om, så angrer jeg egentlig ikke på at jeg ikke fortalte kompisen min noen ting og heller valgte å kutte vennskapet tvert. Det var dømt til å mislykkes uansett, nå som jeg likte han og han likte venninna mi. Noen ville uansett bli såret. Gå videre i livet, skap din egen vei og dyrk dine interesser, og jeg lover deg at en dag vil hun dukke opp. : ) Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2014 Nå er jeg litt forvirret over hva jeg skal gjøre. Skal jeg fortelle det? Anonymous poster hash: f0e27...ffe Lenke til kommentar
Lady_A Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Jepp, fortell!Bedre å tenke at du faktisk gjorde det i etterkant, uansett utfall. Tro meg, du vil ikke sitte igjen senere og tenke at "hva hvis", "hva om" osv osv. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2014 Ok Skal prøve å få snakke med henne til uken. Har ikke mulighet denne uka. Får krysse fingrene på at det går bra. At hun ikke trekker seg unna, og at hun faktisk føler det samme. Googlet denne problemstillingen i stad. Fant ut at noen av de som har fortalt det til bestevennen sin faktisk fikk en positiv respons, og følelsene var gjensidige. Var også noen som mistet vennen. Krysser fingrene, og kommer med oppdatering på saken. Anonymous poster hash: f0e27...ffe 1 Lenke til kommentar
Lady_A Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Jeg ønsker deg masse lykke til!Husk at det blir en lettelse for deg å fortelle det, og hvis det ikke går helt etter planen (og vennskapet kanskje blir litt surt eller rart), så tar hun nok ikke helt avstand ifra deg heller.Bedre at dere i verste fall "mister" vennskapet over dette, enn at du bare simpelthen tar avstand. 1 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Men hadde ikke venninnen til TS allerede følelser for en annen? Men for all del, gjør det du føler er riktig. Vi kan ikke ta avgjørelser for deg : ) Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2014 Jo, det stemmer. Det er noen ganger jeg har lurt på om hun har det for meg. Aldri fått det bekreftet, og det kan godt hende det er ønsketenking. Jeg tror uansett det kanskje er best å fortelle det. For min egen del. Skal hvertall prøve å si det neste gang jeg er alene med henne. Anonymous poster hash: f0e27...ffe Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2014 Etter å ha lest en del på nettet, så tror jeg ikke jeg har sjangs. Det er så åpenbart at hun har falt for en annen. Hun prøver å være så mye som mulig med denne personen. Hvis vi er sammen så må vi ofte være sammen med andre. Jeg har null sjangs. Kan like gjerne gi opp. Det er null tegn på interesse fra hennes side. Hvis ikke hun på mirakuløst hvis tenker det samme som meg. Anonymous poster hash: f0e27...ffe Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Etter å ha lest en del på nettet, så tror jeg ikke jeg har sjangs. Det er så åpenbart at hun har falt for en annen. Hun prøver å være så mye som mulig med denne personen. Hvis vi er sammen så må vi ofte være sammen med andre. Jeg har null sjangs. Kan like gjerne gi opp. Det er null tegn på interesse fra hennes side. Hvis ikke hun på mirakuløst hvis tenker det samme som meg. Anonymous poster hash: f0e27...ffe Bra du har innsett det mitt tips, få henne på avstand, du kan ikke gå og se på at hun er med noen andre det vil være å torturere seg selv..... det blir bedre med tiden 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2014 Etter å ha lest en del på nettet, så tror jeg ikke jeg har sjangs. Det er så åpenbart at hun har falt for en annen. Hun prøver å være så mye som mulig med denne personen. Hvis vi er sammen så må vi ofte være sammen med andre. Jeg har null sjangs. Kan like gjerne gi opp. Det er null tegn på interesse fra hennes side. Hvis ikke hun på mirakuløst hvis tenker det samme som meg. Anonymous poster hash: f0e27...ffe Bra du har innsett det mitt tips, få henne på avstand, du kan ikke gå og se på at hun er med noen andre det vil være å torturere seg selv..... det blir bedre med tiden Takk. Skal ta litt avstand, å se om følelsene forsvinner litt. Hvis ikke så kan det hende jeg forteller det til henne. Kommer med en oppdatering på hvordan dette går, neste uke. Anonymous poster hash: f0e27...ffe Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2014 Ts her. Jeg vil oppdatere dere litt på hva som har skjedd i det siste. Jeg har lurt litt på om jeg faktisk har hatt følelser for henne, men det er litt uklart for meg hva jeg egentlig føler. Jeg har ikke fortalt henne om dette så hun aner ikke at jeg faktisk føler noe. Hva det er vet jeg ikke. Jeg har lagt merke til en del ting, spesielt i dag, som fikk meg til å tenke. Hun har noen ganger slitet med å holde øyekontakt med meg. Istad så hun vekk da jeg så på henne (jeg stirret ikke). Og det var et eller annet i blikket hennes da vi snakket. Vi kjørte bil og pratet litt, og da så jeg at det var noe der. Vansklig å forklare, men så ut som hun følte noe. Det gjorde hun sikkert ikke, men ja. Hun spør også om tjenester, men det har hun gjort siden vi ble venner, så tror ikke det har noe å si. Så da vet dere det Anonymous poster hash: f0e27...ffe Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2014 vel har hun fått seg kjæreste? går det fremover med denne andre karen? hvis ikke kan det være hun venter på å få avklart med deg før hun vil fortsette med noen andre i tilfelle du liker henne..... Anonymous poster hash: 6f064...24c Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2014 vel har hun fått seg kjæreste? går det fremover med denne andre karen? hvis ikke kan det være hun venter på å få avklart med deg før hun vil fortsette med noen andre i tilfelle du liker henne..... Anonymous poster hash: 6f064...24c Hun har ikke fått seg kjæreste. Det ble ikke noe av, men hun snakker en god del med eksen sin. Om de blir sammen igjen vet jeg ikke. Blir veldig usikker fordi hun har stadig sagt det at hun vil bo alene lang, lang tid fremover, men fortsatt har god kontakt med eksen. Hun og eksen er bare venner. Det er veldig vanskelig å se om mine følelser er gjensidige da hun er min venn. Er også vanskelig å skille følelser, om det bare er pga at hun er min bestevenn, eller om det er noe mer, men jeg har konkludert med at jeg føler noe mer, ellers ville jeg ikke reagert slik jeg gjorde da hun begynte å holde på med denne fyren. Da jeg var med henne i går merket jeg ikke så mye. Vi så på tv, og pratet, og det var det. Merket ingen tegn på at det kunne være noe, men andre ganger jeg er med henne så stusser jeg over ting, og det får meg til å lure. Anonymous poster hash: f0e27...ffe Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. april 2014 Forfatter Del Skrevet 1. april 2014 Hei. Ts her. Jeg tenker jeg kunne komme med en liten oppdatering I det sise har vi ikke vært sammen. Hvorfor aner jeg ikke. Jeg har derfor ikke fått pratet med henne om andre ting heller. Vi skal få pratet, det må vi. Jeg vet nå at hun kommer til å holde på med en person (hvis ikke de gjør det allerede). Dette knuser hjertet mitt. Noe som vil si at jeg faktisk har et eller annet for henne. Utrolig kjipt. Jeg tror ikke jeg skal fortelle om mine føleser for henne. Jeg kommer til å snakke med henne ganske så snart, men ikke om følelsene mine. Hvertfall ikke disse. Så vil jeg nok trekke meg unna. Når alle blir forlesket i henne, så vil ikke jeg si at jeg også har følelser for henne. Det er kjipt. Anonymous poster hash: f0e27...ffe Lenke til kommentar
N|troXx Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Hei. Ts her. Jeg tenker jeg kunne komme med en liten oppdatering I det sise har vi ikke vært sammen. Hvorfor aner jeg ikke. Jeg har derfor ikke fått pratet med henne om andre ting heller. Vi skal få pratet, det må vi. Jeg vet nå at hun kommer til å holde på med en person (hvis ikke de gjør det allerede). Dette knuser hjertet mitt. Noe som vil si at jeg faktisk har et eller annet for henne. Utrolig kjipt. Jeg tror ikke jeg skal fortelle om mine føleser for henne. Jeg kommer til å snakke med henne ganske så snart, men ikke om følelsene mine. Hvertfall ikke disse. Så vil jeg nok trekke meg unna. Når alle blir forlesket i henne, så vil ikke jeg si at jeg også har følelser for henne. Det er kjipt. Anonymous poster hash: f0e27...ffe Dude, Start med ditt eget, vær med egne venner og ikke si mer til henne, jeg gjorde det mot ei dame og kan med hånden på hjerte si at jeg angrer på den avgjørelsen .. Kutt kontakten tvert og ikke hør på Lady_A, hu er bare politisk korrekt etter hva jeg leser og har erfart. Enten vil hun komme etter (bekreftelse på at hu ønsker noe med deg), eller så ser du hun ikke igjen og da var du ikke noe annet enn en venn for henne. Lenke til kommentar
liealot Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Synes heller ikke du bør si noe akkurat nå. Få det litt på avstand, det virker som om at hun kanskje har forstått greia ettersom dere ikke har vært like mye sammen. Du er også i en periode i livet ditt hvor du sannsynligvis kommer til å flytte på deg snart. Det blir mye hyggeligere å treffes senere hvis du ikke slipper noen bomber før du drar (som jeg antar at du eller hun kommer til å gjøre). Lykke til. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Det blir kleint. Garantert. Hate to break it to u. Hadde hun følt noe i retur hadde du merka det. Lenke til kommentar
liealot Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 En annen grunn til at du ikke bør si noe, er at det er en mye større sjanse for at du får en veldig trivelig juleferie når du er omtrent 23-24 år, og forteller henne at du var forelska i henne i gamle da'r. Rundt den alderen er det dessverre altfor vanlig blant jenter at de begynner å føle at at buketten har begynt å visne, så da trenger de en liten boost og hopper på deg. Noen av oss har kanskje utnyttet dette en gang eller tre. Hvem vet? Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 det er en mye større sjanse for at du får en veldig trivelig juleferie når du er omtrent 23-24 år, og forteller henne at du var forelska i henne i gamle da'r. Rundt den alderen er det dessverre altfor vanlig blant jenter at de begynner å føle at at buketten har begynt å visne, Shit, jeg fylte 23 i dag! Da er det bare ett spørsmål om tid før ALT rakner for meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå