Gjest Slettet+513 Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Hei Alle webbrowsere fungerer knirkefritt men etter at jeg installerte chrome gikk det også knirkefritt - en stund. Så begynner maskinen å bli sirup om jeg åpner chrome og den påvirker lyden og musikken jeg hører på. Jeg skjønner ingenting. IE har ingen problemer når jeg bruker det. Eneste extension i chrome jeg har er adblock. Har slettet alt data chrome hadde og reinstallert, tømt buffere og alt annet. Noen som vet om hvorfor dette påvirker meg og musikken/lyden min? Har alt oppdatert. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Har du prøvd uten adblock da?_ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Nei har iike prøvd det. Nå skjer det med IE også. Når jeg har mange faner oppe. Er det et driverproblem? Lenke til kommentar
TitanPixels Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Har du dårlig prosessor / lite ram?Om du multitasker mye eller har mange aktive faner oppe på en gang kan dette være problemet Har ikke opplevd noe problem med AdBlock Plus på chrome med hverken mac eller pc, så tror ikke det er det som skaper problemet ditt Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Du har ikke fått noe malware da? Hvis det ikke bare er i chrome så høres det mer ut som det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 (endret) Det var vist noe malware. en fake VIA HD lyddriver. takk for forslagene. Aner ikke hvordan den kom i pcen min. Hverken Avast eller Spybot fant den. jeg avslørte den fordi det var mange skrivefeil i infoen på driverne. bam alt går lynraskt igjen. Lyden er fin også, selv under stor belastning. Endret 11. februar 2014 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå