Kronidioten Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Kræsjet fronten på bilen min tidligere denne uka og front skiltet gikk tapt. Har bestilt nytt. Men hvordan er det å kjøre igjennom bommen uten autopass-brikke og uten skilt fremme? Har gjort det to ganger nå, men jeg lurer egentlig litt på hva som kan skje. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 ingentlng siden det ikke finnes noe å identifisere deg med. alternativt får du skru av bakskiltet og slenge i frontruta hvis du føler for å betale for deg... Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 5. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2014 Ok. Hvis ikke jeg får noen konsekvenser kjører jeg bare sånn som det er nå til jeg får det nye skiltet. Noen få bompenger skal jeg klare å ha på samvittigheten. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Sikker på at de ikke tar bilde bakfra også? Jeg vet ikke, men ikke umulig... Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 5. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2014 Er ikke sikker jeg heller, men jeg er ganske sikker på at det ikke blinket noen lys når jeg kjørte forbi bommen idag. Er ikke hundre prosent sikker. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Jeg tok bilde av ei bakfra en gang. Jeg sa at jeg sjekka opp skiltet i bakenden hennes. Ho blei sint... 2 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Du kjørte forbi uten å betale?De tar jo bilde uavhengig av om du har skilter eller ikke Uansett, så bruker de antagelig infrarødt lys og ikke vanlig blits, sånn at man ikke blir blendet om natten. Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 5. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2014 Tenkte mer på den lysgreia som lyser enten et hvitt eller et grønt pluss-lys. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Sikker på at de ikke tar bilde bakfra også? Jeg vet ikke, men ikke umulig... Jeg fikk ingen regninger i posten da jeg manglet skiltet foran på min bil. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Den "lysgreia" som du kaller det, lyser kun opp dersom du har Autopass-brikke i bilen. Har du ikke det er den mørk uansett om de tar bilde av bilen din eller ikke. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå