AnonymDiskusjon Skrevet 9. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2014 Nei jeg går ikke i sykepleie nå, men jeg har tenkt å bli det når jeg blir mer voksen. Jeg går på Resturang og matfag. Ikke får jeg se skrekkfilmer heller av foreldrende mine. Anonymous poster hash: d7560...153 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Det er jo bare tøv. Du er over 18. Du kan se de filmene du vil. Startet du vgs litt sent? Om man starter rett etter vgs er man som regel ferdig som 19-åring. Restaurant og matfag høres lurt ut om du vil jobbe på restaurant. Vil likevel anbefale å prøve å få en jobb. Du vokser på erfaringene og vil tjene egne penger. Du kan spare opp og kjøpe ny jakke Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2014 Ja jeg startet på VGS litt senere en de andre. Jeg begynte der da jeg var 17 år. Men jeg skal ta utdanning. Jeg har noen få venner som jeg treffer av og til. Også skal jeg kjøpe ny jakke. Anonymous poster hash: d7560...153 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Smart med utdanning. Har du venninne å lufte frustrasjoner med? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2014 Ja jeg snakker av og til med venninnene mine. Men de liker mest å snakke om hverdagslige ting. Anonymous poster hash: d7560...153 Lenke til kommentar
H4rd Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Kanskje dere to burde snakket litt på Skype? Er så og si kun dere som poster Tråden blir vel brukt til å snakke om sosiale ting nå, og ikke hovedpoenget til tråden. Dermed foreslår jeg at du lager en "Snakk om sosiallivet"-tråd, eller eventuelt chatter på Skype/Teamspeak/Mumble/Facebook/virkeligheten med Tvillingsjel eller noen andre venner av deg. Lykke til! 1 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Nei, det går bra for meg. Har ikke tid til det. Prøver bare å kartlegge ts sin situasjon og å komme med noen råd for å bli tatt mer på alvor hjemme og å bli kvitt hårstrykingen. Men for all del, jeg kan godt slutte å poste her jeg. Jeg har ikke anledning til å møte alle her inne på tomannshånd irl og har heller ikke tid eller interesse av skype med alle. Får min dose av å prate med folk på tlf på jobb Da overlater jeg rådene til andre. Ts kan godt sende meg pm om det er noe, så hjelper jeg så godt jeg kan der. 2 Lenke til kommentar
H4rd Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Var absolutt ikke mening å være frekk på noen måte, men var mer ment som et lite tips. Om ønskelig er det bare å snakke med henne/kommentere her, du gjør en god jobb. 1 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Det går bra. Har vært en lang dag og jeg er sliten. Jenter prater som regel om alt mulig. Bestevenninnen min vet alt om meg og det er godt å ha noen å prate ut med. Anbefaler ts å velge den venninnen som er nærmest og å prate ut med henne. Kan sikkert få litt råd angående situasjonen med hårstryking. Siden dere er venninner og sikkert nær i alder, så kan du få sympati på en annen måte enn her. Er bare så mye vi kan gjøre. Tror vi har vært innom det meste. Lenke til kommentar
Marie Helena Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Jeg beklager min oppførsel TS. Mitt råd til deg er å snakke med foreldrende dine og å prøve å finne en løsning på det. Jeg synest du skal følge de råda du har fått i denne tråden. Jeg ønsker deg lykke til Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2014 TS her. Takk for god støtte og gode råd. Nå skal jeg snakke med noen slektninger om disse probleme som jeg har. Ha en rikitg god Søndagskveld alle sammen Anonymous poster hash: d7560...153 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Tråden blir stengt på grunn av trolling og tull frå trådstartar. 8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg