Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg er lei av at foreldrende mine stryker meg over håret

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er en tjue års gammel jente som er skikkelig lei av at mor og far min hele tiden stryker meg over håret. Dei sier at jeg er den lille jenta deres fremdeles men nå orker jeg faktisk ikke å bli behandlet som et barn mer. Jeg har sagt i fra til foreldrende mine at dette må de slutte med, men de bare ler av meg og sier at det er bare for å være hyggeligt.

Noen som vet hvordan jeg kan få de til å slutte med dette?Anonymous poster hash: d7560...153

Løsning: Snauklipp. Da er det ikke noe hår igjen å stryke.

Eller du kan flytte.

Lenke til kommentar

Men jeg er iallfall glad for at foreldrende mine er gode foreldre og de har alltid stilt opp for meg. Men det har hendt av og til at de har strykt meg over håret når andre folk er på besøk hos oss. Det er litt ubehageligt.

Anonymous poster hash: d7560...153

Ja, det syntes jeg også.

Når jeg var 14.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke 14 år. Hvor har du fått det i fra?. Jeg er tjue år har jeg jo skrevet.

Det jeg mener er at hvis du er 20 år gammel, så syns jeg det er litt seint å bli flau av slike ting, eller at du syns det er ubehagelig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Jeg er en tjue års gammel jente som er skikkelig lei av at mor og far min hele tiden stryker meg over håret. Dei sier at jeg er den lille jenta deres fremdeles men nå orker jeg faktisk ikke å bli behandlet som et barn mer. Jeg har sagt i fra til foreldrende mine at dette må de slutte med, men de bare ler av meg og sier at det er bare for å være hyggeligt.

Noen som vet hvordan jeg kan få de til å slutte med dette?

Foreldrene min gjør det samme. Noen ganger er jeg ikke i humør til det, og sier at dem ikke skal gjøre det; men jeg vet dem gjør det fordi de er glade i meg, ikke fordi jeg fremdeles er et barn. Men det skal sies at du er barnet deres hele livet.

Nå orker jeg ikke å skrive inn her meg. Jeg får ingen medfølelse her inne.

;(

Hvorfor er det så gale? Jeg har forståelse for at det er irriterende, men dem er jo tross alt foreldrene dine. :)

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Fjernet svar på slettet innlegg. - Quote
Lenke til kommentar

Foreldrende mine har alltid fått høre at de har verdens mest nydeligste datter ( altså meg). Jeg er ganske skjønn og pen og. Jeg har langt mørkegult hår og et søtt og skjønt ansikt. Ikke direkte vakker, men mer skjønn.

TS her. Jeg er jo et veldig søtt og fint vesen. Jeg har jo ikke forandret meg så mye de siste årene siden jeg var barn. Jeg har et babyface.

Mange sier at jeg er verdens søteste jente.

Hva har dette med saken å gjøre?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Moderatormelding

To innlegg fjernet. Det er ikke ønskelig at man diskuterer i tråden om noen er et troll. Dette fører til unødvendig persondiskusjon. Vennligst unngå dette videre. Det er derfor bedre å bruke "Rapporter"-knappen.

Kommentering av moderering tas på PM, ikke i tråden.

Edit: Ytterligere to innlegg ble fjernet på grunn av persondiskusjon, som er å regne som off topic.

Endret av Quote
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Det er bare litt vannskeligt å se yngre ut enn jeg er. Det gjør at foreldrende mine behandler meg som den lille jenta deres enda.

Men jeg føler at mange misforstår meg, fordi at de tror at jeg ikke er tjue år.

Kan godt være at du gir ut feil signaler som gjør at folk kommer med slike ytringer mot deg, men som moderatroren over meg skriver; persondiskusjon er ikke velkommen på forumet.

Lenke til kommentar

Det er bare litt vannskeligt å se yngre ut enn jeg er. Det gjør at foreldrende mine behandler meg som den lille jenta deres enda.

Det at du er så pen...nydelig...skjønn osv som du påstår, betyr ikke nødvendigvis at du ser ung ut. Det kan man være som eldre også. Det er nok heller pga væremåten din at de stryker deg over håret. Får nesten lyst til å stryke deg over håret selv.

Lenke til kommentar

Har lest gjennom tråden nå, og er det ikke på tide å stenge den snart? Trådstarter har visst ingenting fornuftig å komme med utenom hvor fantastisk hun liksom er. Blir rett og slett kvalm av en eller annen 12 åring som later som om hun er 20. En tjueåring hadde kanskje ikke skrevet i en tråd at du hun hadde et "baby fjes" og lignet på en eller annen i en film. Jeg ønsker deg lykke til videre, og håper ikke at en fremtidlig kjæreste (om du får en) stryker deg på håret, for det er jo så flaut. Tviler også sterkt på at du ser ut som en 10 åring om du faktisk er 20. Jaja, lykke til, sier jeg bare! (PS: Ja, du moderator, om du skal slette denne posten, slett tråden først!)

Endret av H4rd
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...