super-data45 Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 spilt siden jeg var 2 år og har holdt på med det siden diablo 2:LoD magi dame lvl 75,paladin lvl 36 har runda med magi dama Lenke til kommentar
falut Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Velkommen til forumet... sitter å spiller jeg også... skal ta knekken på ho andariell nå ... spiller med necromanser.. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Ultima Online 5 År Characters: Mage, Fencer/Macer, Provoker, Tamer, Carthographer, Tank mage, ehh, orker ikke liste opp alle charene:) Level: En god del 7x Grand Master chars... mmh, og mye mer... rare saker for mye og liste opp:) Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Flashpoint går i høygir fortsatt. Og det er over 2 år siden jeg kjøpte det. Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 *Gå på add/remove programs.*velg Cs på lista, trykk remove. *når dette er ferdig, formaterer du harddisken. *etter formatering tar du ut hdd`n. *tøm over 5 liter bensin. *tenn på. *når det har brent ut, finner du frem et oljefat. *fyll oljefatet halvvegs opp med betong. *legg restene av harddisken oppi. *fyll opp til randen med mer betong. *legg dette oljefatet med harddisken oppi en container. *fyll containeren med betong. *sveis igjen containeren. *send containeren til japan og betal en fisker for å dumpe containeren 100 nautiske mil fra kysten. Men ontopic: Totalt sett så spilte jeg vel Xenogears i mange MANGE timer. Hvis jeg husker riktig så var det vel en 5-600 timer tilsammen. *kosepå Xenogears cd'ene* Lenke til kommentar
IceCool Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Ca 1 uke nå, lite tid til spilling egerntlig. Anarchy Online lvl 182 martial artist uten våpen. Lenke til kommentar
H4ck3r Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 har runnet: Diablo 2 expansion (lvl 64 med Assasin og lvl 55 med Sorceress) NwN (lvl 20(husker ikke char)) Planetside (pumpet til lvl 20 (høyest) kan ikke si det er og runde men..) Warcraft III + expansion Myth III Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå