h00v3r Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Hvor lenge har dere sittet med et spill før dere runna det, hvilket spill var det, og hvilken level var characteren deres på da? (hvis det var et spill som man kunne gå opp leveler) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Jeg har spillt og spillt og spillt! men jeg har enda ikke runna cs... Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Planescape Torment starta med det i fjor påske og runna det i feb i år. tok så lang tid pga at jeg ikke hadde cd'ene (krever cd'ene/ kunne ikke å rippe o.l da) Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Jeg har spillt og spillt og spillt! men jeg har enda ikke runna cs... Jeg også. Fatter ikke hva jeg gjør galt..... :smile: Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 hmm... har igrunn veldig sjelden hatt tålmodighet til å runde spill... men jeg holder på med SW:KotOR nå, og er lvl 17 ATM... koselig spill... Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Jeg har spillt og spillt og spillt! men jeg har enda ikke runna cs... Jeg også. Fatter ikke hva jeg gjør galt..... :smile: jaja, dere får vente på CS:CZ da! det har jo single player. Da får du endelig runda CS Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Har spilt en del Dungeon Siege Sinnsykt bra spill.... Men har aldri fått runna det. Husker heller ikke hvilke level jeg kom på, siden det er lenge siden jeg spilte det. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Har ikke levla chars så mye noensinne som jeg gjorde i FF7. Hele greia med FF7 var for min del å dra rundt og explore, for jeg elsker akkurat det i spill som innbyr til det. Derfor elsket jeg MMORPG spill, gjør det kanskje fremdeles. Mange av dem har vanvittig mange hemmelige og/eller skjulte steder og passasjer. Utover det, levla jeg en god del i Deus Ex, fordi det var moro å se hvor fort jeg kunne løpe og sånt Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 siste spillet jeg runda var Knights of the Old Rep., ble da level 20 (max). en gang satt jeg meg inn i å runde Baldur's Gate 2 SoA og ToB, med å gjøre absolutt alt av quests og diverse, tok meg vel en 350 timer, vakkert Lenke til kommentar
Alvion Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Jeg har spillt og spillt og spillt! men jeg har enda ikke runna cs... Jeg også. Fatter ikke hva jeg gjør galt..... :smile: Se om dere finner noen FAQ's. Lenke til kommentar
O|3 Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Har spilt sabla mange timer Civ 3 og andre Civ spill. For ikke å snakke om Migth and Magic og heroes of MM. Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 FallOut 2 runna jeg på level 62.. (Tror jeg det var...) Uannsett.. Det er det spillet gjennom alle tide jeg har brukte mest tid på og vært mest engasjert i:) Lenke til kommentar
slash Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 baldurs gate2: lvl 19 kensai (rundet seff.) baldurs gate2, throne of bhaal: lvl 38 paladin (rundet.) final fantasy 7: lvl 99 på alle char, 255 on all stats. (rundet seff) final fantasy 3, 4, 5, 6, 8 og 9: rundet, husker ikke level. diablo 2 + exp: paladin lvl 59 (rundet) neverwinter nights: lvl 20 monk. rundet. nwn-sou: dark paladin lvl 14 (rundet) fallout 1, 2 og tactics: husker ikke lvl. (rundet) Dere som ikke klarer å runde cs, slik gjorde jeg det: *Gå på add/remove programs. *velg Cs på lista, trykk remove. *når dette er ferdig, formaterer du harddisken. *etter formatering tar du ut hdd`n. *tøm over 5 liter bensin. *tenn på. *når det har brent ut, finner du frem et oljefat. *fyll oljefatet halvvegs opp med betong. *legg restene av harddisken oppi. *fyll opp til randen med mer betong. *legg dette oljefatet med harddisken oppi en container. *fyll containeren med betong. *sveis igjen containeren. *send containeren til japan og betal en fisker for å dumpe containeren 100 nautiske mil fra kysten. Lenke til kommentar
falut Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Jeg satt veeeeldig lenge med c&c tiberian sun :o nod og gdi 8) Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Jeg har spillt og spillt og spillt! men jeg har enda ikke runna cs... Jeg også. Fatter ikke hva jeg gjør galt..... :smile: Se om dere finner noen FAQ's. Jeg har gjort det allerede.. *lete mer* Lenke til kommentar
Indrazor Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 baldurs gate2: lvl 19 kensai (rundet seff.)baldurs gate2, throne of bhaal: lvl 38 paladin (rundet.) final fantasy 7: lvl 99 på alle char, 255 on all stats. (rundet seff) final fantasy 3, 4, 5, 6, 8 og 9: rundet, husker ikke level. diablo 2 + exp: paladin lvl 59 (rundet) neverwinter nights: lvl 20 monk. rundet. nwn-sou: dark paladin lvl 14 (rundet) fallout 1, 2 og tactics: husker ikke lvl. (rundet) Dere som ikke klarer å runde cs, slik gjorde jeg det: *Gå på add/remove programs. *velg Cs på lista, trykk remove. *når dette er ferdig, formaterer du harddisken. *etter formatering tar du ut hdd`n. *tøm over 5 liter bensin. *tenn på. *når det har brent ut, finner du frem et oljefat. *fyll oljefatet halvvegs opp med betong. *legg restene av harddisken oppi. *fyll opp til randen med mer betong. *legg dette oljefatet med harddisken oppi en container. *fyll containeren med betong. *sveis igjen containeren. *send containeren til japan og betal en fisker for å dumpe containeren 100 nautiske mil fra kysten. Så det er sånn man runder CS ja skal si i fra til en del CS fanatikere her at de må prøve det så kansje de finner på noe annet som å spille et nytt spill en gang i blandt. Har selv rundet en god del spill: Diablo +hellfiremod : med all chars men hadde en monk på lvl 45 som var den beste. Diablo 2 + exp: Runda med amazon/barb/druid/assasin amazon på lvl 97. FF 4. 5. 6. 8. husker ikke lvl. Nesten runda 9ern. FFX runda men siden det ikke er no spess lvl stats der er det vansklig å si. Chrono Trigger og Crono Cross: Husker ikke Lvl Secret of Mana: Husker ikke Lvl Dungeonsiege: Mange forskjellige chars men husker heller ikke hva max lvl jeg hadde der. + mange mange andre men disse er hva jeg har best minner fra Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 lol, jeg har fortsatt ikke tålmodighet til å bli høyere lvl enn 85 i diablo2 exp... Går lei alle spill for fort... Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 baldurs gate2: lvl 19 kensai (rundet seff.)baldurs gate2, throne of bhaal: lvl 38 paladin (rundet.) final fantasy 7: lvl 99 på alle char, 255 on all stats. (rundet seff) final fantasy 3, 4, 5, 6, 8 og 9: rundet, husker ikke level. diablo 2 + exp: paladin lvl 59 (rundet) neverwinter nights: lvl 20 monk. rundet. nwn-sou: dark paladin lvl 14 (rundet) fallout 1, 2 og tactics: husker ikke lvl. (rundet) Dere som ikke klarer å runde cs, slik gjorde jeg det: *Gå på add/remove programs. *velg Cs på lista, trykk remove. *når dette er ferdig, formaterer du harddisken. *etter formatering tar du ut hdd`n. *tøm over 5 liter bensin. *tenn på. *når det har brent ut, finner du frem et oljefat. *fyll oljefatet halvvegs opp med betong. *legg restene av harddisken oppi. *fyll opp til randen med mer betong. *legg dette oljefatet med harddisken oppi en container. *fyll containeren med betong. *sveis igjen containeren. *send containeren til japan og betal en fisker for å dumpe containeren 100 nautiske mil fra kysten. Veldig bra forklart, helt enig med deg, må CS brenne i ******* !! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 bah, det er ingen som tvinger dere til å spille, og heller ingen som tvinger dere til å lese tråder om CS... selv om de som poster sp.mål om CS burde poste i den OFFISIELLE CS tråden da... Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 i don't like yer noodles mr. lee, tasts like crapper to me =P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå