Kakebakelate Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 haha ja. Er vell viktigerer med telenor. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Petter northug hadde blitt langt bak nå syntes jeg. 16 plass. Han gjør alltid det der. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Jeg blir litt nervøs med tanke på at petter er på 25 plass. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Og en til ja... fy faen! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2014 Enda mer reklamer der altså. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Petter northug hadde blitt langt bak nå syntes jeg. 16 plass. Han gjør alltid det der. Nja, men det er ganger der han har gjort det også har han ikke hentet seg inn, men det er jo petter så Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Reklame USA-style nå. Hvert åttende minutt. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Petter northug hadde blitt langt bak nå syntes jeg. 16 plass. Han gjør alltid det der. Nja, men det er ganger der han har gjort det også har han ikke hentet seg inn, men det er jo petter så Så lenge Petter er i form og glien er god så går det fint, men jeg stoler ikke nok på formen i dag. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Northug bør ligge lengre framme ja, men så gjør jo han alltid det der.. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Spiller ikke noe stor rolle om en ligger bak nå, må bare passe på at en følger med på hva som skjer foran slik at når farta økes, ikke havner i en gruppe bak teten. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Faren til Petter hevdet at han var i god form da, man. Jeg får stole på faren så får jeg se. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Er det noen andre plasser man kan se ol? Dette er håpløst. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Mulig du kan se OL fra en utenlandsk kanal, men er jo ikke norske kommentatorer der osv. Du kan jo sjekke og se om du finner noe som du ikke må betale en formue på. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Dansk TV sender uten reklame iflg diverse poster rundt omkring (og Facebook). Kan jo kjøre det i kombo med NRK Radio f.eks? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Svenskene har vel heller ikke reklame? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 (endret) Hoffmann knakk staven. Også reklame... Endret 9. februar 2014 av BirgerCaC Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 (endret) Og der var eg lei av OL, takk TV2. Endret 9. februar 2014 av Karbutar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå