Wheeljack Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Ikke i dag nei, men under "normale" omstendigheter hadde ho nok det. Flott gest av Marit og peke på sørgebåndet. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Marit lekte med de andre! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Kommentatorne var vel ok, eller? Vet ikke jeg altså Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Savna en del entusiasme. Det hørtes så... jeg veit ikke helt... traust ut? Jeg hadde lyden fra NRK P1 og TV-bildene fra TV2. Syntes det var mye bedre. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Se så rørt Marit er da... Får klump i halsen sjøl jeg. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Savna en del entusiasme. Det hørtes så... jeg veit ikke helt... traust ut? Ja, mål kom VELDIG plutselig. Ikke i forhold til komentatorene. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Se på løperene da....... 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Ikke bare der det kom noen tårer... 3 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Off.... Eg orker ikke hvis Astrid skulle gjøre et bra løp. Det kommer eg ikke til å klare å se på tror eg. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 (endret) Mine fantastiske jenter... Dere er min styrke, i tykt og tynt. Takk for sørgebånd. Evig takknemlig, om det blir medaljer eller ei.Eg får ikke til å legge inn twitter. Endret 8. februar 2014 av Jotun Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Om Astrid skulle få det til i et løp så renner det over for meg og (bokstavelig talt). Og jeg som tar lett til tårene under store idrettsøyeblikk i utgangspunktet Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 (endret) Trykk Expand og så Details på meldingen Jotun, så kopierer du hele addrlinken og limer den rett inn. Endret 8. februar 2014 av IcedInsanity 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Trykk Expand og så Details på meldingen Jotun, så kopierer du hele addrlinken og limer den rett inn. Eventuelt bare trykke på klokkeslettet. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Neeeeeei, ikke gjør det så enkelt daaaa Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Gleder meg til medalje sermonien i kveld da Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Trykk Expand og så Details på meldingen Jotun, så kopierer du hele addrlinken og limer den rett inn. Takk! Det ville jo vært rart om man skulle bruke twitter knappen...... Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Til de norske jentene Helt rått, GRATULERER med 1., 3. og 4 plass Grattis til sverige også, så mye bedre at det er Charlotte Kalla som tar 2. plassen enn Justyna kowalczyk Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2014 Gutta om halvtimen. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Der kan egentlig alt skje. Northug er langt fra noe sikkert kort, men han er jo en ringrev av rang. Martin kan være outsider der, tror han satser mer på 15km. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå