BirgerCaC Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Russerne er ille sinte nå skriver vg. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 (endret) Hva skjer? Vil vi få medalje? Har det blitt tatt en avgjørelse? Edit: nvm Endret 9. februar 2014 av Tkse Lenke til kommentar
Tormedspikeren Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Hva skjer? Vil vi få medalje? Har det blitt tatt en avgjørelse? Edit: nvm Russernes protest er visstnok avvist. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2014 Ifølge Sundby selv blir det bare advarsel, ikke disk. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Aftonebladets forside: "Vad ar det som hender Petter?" Expressens forside har like mye om Petters fiasko som om Markus gull Markus' sølv! Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Hele greia med målgangen til MJS var litt touchy og da. Spesielt siden det var en russer og situasjonen var i gråsona. Kunne lett ha blitt like mye protester på protesten med grunnlag i favorisering. (Russer på hjemmebane osv). Hadde han helt klart sperra russeren så det hadde vært heva over en hver tvil hadde bildet vært annerledes. Menmen... Protesten ble ikke tatt til følge så. Lenke til kommentar
Tormedspikeren Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Aftonebladets forside: "Vad ar det som hender Petter?" Expressens forside har like mye om Petters fiasko som om Markus gull Markus' sølv! hehe går fort i svingene. Sølv ja. 1 Lenke til kommentar
fox Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Hvor var Northug?!? Håper virkelig at han tar minst to gull, men jeg tviler. Kanskje det blir ingen? Andre ser litt for sterke ut. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Så dette gullkornet på NRKSport sine facebooksider Dagens Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Nja, vi får se hvordan det går. Petter har evnen hvis han legger om strategien litt mener jeg. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Northug tok kaster aldri bort krefter når han ikke vinner fox Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Det var en tøff tremil med hardkjør helt fra klassiskdelen. Er ikke overrasket over at Northug ikke klarte å holde følge da tempoet økte mot slutten. Men jeg gleder meg til å se Northug på sprinten. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Ja, håper at dette tapet piffer petter opp og får han til å tenke slik at han kjører på i resten av de konkurransene han er med på! GO Petter! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Bra med bronse Martin. Men skulle gjerne sett deg ikle deg gullmedalje! Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Nå er det jo ville protester og anking på gang også nå. Mener at Vylegsjanin kunne ha strekki fram beinet, men der var skia til Martin. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 kan ikke helt se at Sundby kan forsvare sin bronse. Virker for meg som russerne har en god sak. Endre fil på oppløpet har ikke blitt akseptert før, så hvorfor idag? Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Spørsmålet blir jo bare en vurderingssak egentlig. Var han til hinder eller ikke? Dersom man ser det fra sidekameraene, så ligger Martin såpass langt foran at han hadde vinni den duellen uansett. Men igjen, regler er regler; han gjorde noe han ikke skulle. Bevisst eller ikke... Så er det jo spørsmålet om moral her. Hvordan vil det se ut dersom russerene trumfer gjennom en diskvalikfikasjon til fordel for en russer på OL på hjemmebane. Men jeg forstår godt oppstyret. Hadde det vært OL i Oslo og rollene hadde vært snudd så kan du ta gift på at det Norske støtteapparatet hadde gjort nøyaktig det samme. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Og de bør gjøre det. Helt ok det. Men juryen skal bestemme utfallet. Og deretter bør de roe seg med det., Lenke til kommentar
bas Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Bryr meg fint lite om han mister bronsemedaljen, som han sier selv, han går for gull og er skuffet over bronse. Ingen som husker tredjeplass uansett. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 1. Kuzmina 2. Bescond 3. Domracheva 4. Berger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå