Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Hjelp i byggeprosessen - kabel-kabal!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Står fast i kabinettet? ikke går noen plass?

I mine kabinett er slike til viftene i kabinettet ofte.

I fra toppen av fronten på innsida av kabinettet, går det nokre kablar inn i kabinettet. Nokre vifte-kablar og så denne. Det kan sjå ut som at det kanskje er ein strøm-kabel til styringa av strømforbruket til vifta (?). Har ein bryter på framsida av kabinettet der eg kan styre viftene i 5, 7 eller 12 V. Men sidan alle vifte-kablane mine inkl dei frå kjølinga, går i HK, så treng eg vel heller ikkje strøm til viftestyringa som kan oppererast på framsida? (om det er ein strømkabel då) ?

Lenke til kommentar

Då var det gjort.

Hadde to kablar som passa. Begge identiske. 6-pins i ''strømforsyningsenden'' og 4stk ''utstikkera som passa til kabelen eg ikkje visste kor skulle henn. Eg kobla den til med den ''siste'' utstikkeren, altså den heilt andre enden av kabelen. Gjer det noko om eg gjer det slikt? Eller burde eg koble den til med den aller første ''utstikkeren'' (i så fall er den ikkje lang nok) :s

Når det er gjort, så er det vel berre å stripse i hop makkverket og fyre opp :)

Lenke til kommentar

Hvilken kontakt du bruker ut av kabelen fra PSU er valgfritt.

Den siste er ofte brukt da det gir plass til å sjule kabelen for de som ønsker det.

Takker for svar. No skal vi sjå om maskina starta opp i det heile tatt. Med min pesimistiske filosofi (når noko er for godt til å vere sant, så er det som regel det) så burde det vel gå rett til helv***..

Men men, takk til alle for god hjelp :)

Lenke til kommentar

Står fast i kabinettet? ikke går noen plass?

I mine kabinett er slike til viftene i kabinettet ofte.

I fra toppen av fronten på innsida av kabinettet, går det nokre kablar inn i kabinettet. Nokre vifte-kablar og så denne. Det kan sjå ut som at det kanskje er ein strøm-kabel til styringa av strømforbruket til vifta (?). Har ein bryter på framsida av kabinettet der eg kan styre viftene i 5, 7 eller 12 V. Men sidan alle vifte-kablane mine inkl dei frå kjølinga, går i HK, så treng eg vel heller ikkje strøm til viftestyringa som kan oppererast på framsida? (om det er ein strømkabel då) ?

Det stemmer. Denne bruker du ikke hvis du kobler alle vifter til hovedkortet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...