Goodall Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Brydde meg egentlig ikke om snowboarden i dag, men da jeg leste at vi fikk sølv, var jeg litt glad det var tv2 som hadde sendingen. UNDERSTREKER at det bare er fordi jeg har den nyeste dekoderen til canal digital med catch up tv funksjon. Så da fikk jeg nyte hele greia etter langrennet. Bøyer meg i støvet Kommer til å følge med på snowboard etter dette, synd vi ikke fikk gullet. Men har troa på et det kommet et gull etter å ha sett dette Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 (endret) Blir nok ingen flere medaljer videre for Norge i snowboard (for menn altså). Neste er pipe, og der står vi nok ikke spesielt sterkt. Kan fort være at en 15-åring tar gull i halfpipe her. Blir spennende i hvert fall EDIT: Har vi i det hele tatt noen menn som deltar i pipe? Endret 8. februar 2014 av Vertical^ Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Norendal feiler i første run. Nå har hun kun én sjanse igjen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2014 Tror ikke det blir finale på Norendal. Litt for kjedelig run, men lov å håpe. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2014 4. plass så langt. Nå må ingen få bedre poengsum. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Wow, kun én som kan gå forbi henne nå! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 SILJE ER I FINALEN!!!! 1 Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Så finalesjangsen er ikke borte enda? (ser på alpint sjøl) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2014 Da ble det finale!! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Silje med start nummer 1... Æsj Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Ho kan bli dårligst nummer 6? Og er det fortsatt to runs? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Ho kan bli dårligst nummer 6? Og er det fortsatt to runs? Dårligst nummer 6 nei? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Faen. Hun gjør det ikke noe enkelt for seg selv. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Jeg har ikke schnøring så jeg spør. Så at det var 6 stykker, men det er kanskje flere heat da? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Jeg har ikke schnøring så jeg spør. Så at det var 6 stykker, men det er kanskje flere heat da? Det var flere sider med utøvere... Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Aha... det fikk jeg ikke med meg. Takk! Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 (endret) Har fortsatt trua på Silje <3 Endret 9. februar 2014 av Noiz Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Ok, jeg sto opp først nå så jeg vet ikke så mye, men hvordan gikk det egentlig. Kan noen gi meg ett kort sammendrag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå