banansplitt™ Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 HELVETE TA TV2 SOM BYTTER KANAL %¤#%¤#&%¤¤%¤ Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 DEILIG!! Men hvordan fikk han jævelene 93,50? Gjorde han ikke feil? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2014 Starter med sølv! Konge! Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 God start på Ol for norge, første konkuranse og første medalje innkassert Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Sølv i boks!! Det der var moro å se på!! (og jeg som ikke følger med på snowboard/twintip utenom OL engang) Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Jøss, det var en flott nyhet å våkne til. Gratulerer! Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Ahh! UTROLIG deilig! Lenke til kommentar
robolai Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Skammelig av TV2! Gikk over til reklame RETT før resultatene! Er det muuuuuuuulig? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 (endret) Kan noen med peiling forklare meg hva som gjør gull runnet så mye bedre enn sølv runnet uten en patetisk bruk av ordet korrupsjon? Eg har null peiling på snowboard og det er jo umulig å høre på kommentatorene hva som er bra eller ei. De skriver jo uansett.... Skriker.... Skammelig av TV2! Gikk over til reklame RETT før resultatene! Er det muuuuuuuulig? Hva? Hvilke resultater? Fikk med meg alt før eg gikk tilbake igjen til tv2. Endret 8. februar 2014 av Jotun Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Kan noen med peiling forklare meg hva som gjør gull runnet så mye bedre enn sølv runnet uten en patetisk bruk av ordet korrupsjon? Eg har null peiling på snowboard og det er jo umulig å høre på kommentatorene hva som er bra eller ei. De skriver jo uansett.... Skriker.... Skammelig av TV2! Gikk over til reklame RETT før resultatene! Er det muuuuuuuulig? Hva? De bytta sendingen over til TV2 Zebra rett før resultatet kom. Dritirriterende. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Imo var ikke førsteplass noe særlig bedre, men det var mer stil over det. Sage er nok den mest stilfulle av de tolv, han og Thorgren. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 USA på første ser jeg Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Kan noen med peiling forklare meg hva som gjør gull runnet så mye bedre enn sølv runnet uten en patetisk bruk av ordet korrupsjon? Eg har null peiling på snowboard og det er jo umulig å høre på kommentatorene hva som er bra eller ei. De skriver jo uansett.... Skriker.... Skammelig av TV2! Gikk over til reklame RETT før resultatene! Er det muuuuuuuulig? Hva? De bytta sendingen over til TV2 Zebra rett før resultatet kom. Dritirriterende. De gav beskjed fem minutter før det skjedde. De sa det hundre ganger. Det stod på skjermen. Er mye mer irriterende og Skammelig at folk faktisk klager på dette enn at de gjorde det som de gjorde. Hjelpe meg. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Mye misnøye mot dommerne fra flere hold 3 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Ja, man kan lure litt på hva dommerne driver med Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2014 Overrasker meg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå