DJ_Dark Skrevet 6. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2014 Rart alle mener det da. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Dette er også en sannhet som du har funnet på selv og ikke er fakta. Er det? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Og som oftest, ca 99 av 100 ganger så tar han feil. Dette er også feil. Tror jeg skal begynne å føre litt statistikk. Tror alle, inkludert meg, vil bli overrasket. Jeg har nok mye mer rett enn det veldig mange tror, men nok mindre rett enn jeg selv tror Da må vi også definere rett. Alt er jo ikke 50-50, altså rett eller galt. 999 av 1000 da? Tipper det er nærmere sannheten. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Det er fordi folk henger seg opp i det de anser som negativt, og glemmer/ignorerer når jeg er positiv eller er enig med andre. Jeg bryr meg ikke særlig om f.eks skøyter eller alpint og kommenterer derfor sjeldent enten det går bra eller dårlig. Nå som det er OL kommer jeg antagelig til å se alpint, kanskje skøyter så da blir det nok å kommentere, uansett hvordan det går. Gleder meg spesielt til å se dette stortalentet vi har i slalom som jeg har skjønt at har gjort det bra den siste tiden. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Og som oftest, ca 99 av 100 ganger så tar han feil. Dette er også feil. Tror jeg skal begynne å føre litt statistikk. Tror alle, inkludert meg, vil bli overrasket. Jeg har nok mye mer rett enn det veldig mange tror, men nok mindre rett enn jeg selv tror Da må vi også definere rett. Alt er jo ikke 50-50, altså rett eller galt. 999 av 1000 da? Tipper det er nærmere sannheten. Morsomt Du vet nok godt selv at det du sier ikke er sant. Forstår dog at du husker de gangene jeg tar feil og kan si "haha, du tok feil din idiot" enn de gangene jeg har rett. Det er en naturlig menneskelig reaksjon. Lenke til kommentar
fox Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 (endret) I dameklasse er det kun Silje som har sjans, i SS i x games hun var sick og vant hele konkurransen! Så det i live i Aspen, so heit og pro!Ellers er det egentlig bare Sandbech som har gode sjanser hos herrer. Nr 1 er seff horgmo, men han er nå skadet.Se opp for mcmorris, peetu og parrot, de er trussel for sandbech. Endret 6. februar 2014 av Fox Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Det er fordi folk henger seg opp i det de anser som negativt, og glemmer/ignorerer når jeg er positiv eller er enig med andre. Kan ikke huske at du har vært det noen gang før resultatet viste stikk motsatt av din spådom før og under konkurransen. Han alpinisten kommer du til å avskrive om han ikke sjokkerer i OL. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 I dameklasse er det kun Silje som har sjans, i halfpipe i x games hun var sick og vant hele konkurransen! Så det i live i Aspen, so heit og pro! Atte hæ? Hun vant slopestyle i X-games... Lenke til kommentar
fox Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 I dameklasse er det kun Silje som har sjans, i halfpipe i x games hun var sick og vant hele konkurransen! Så det i live i Aspen, so heit og pro! Atte hæ? Hun vant slopestyle i X-games... Trolololo, tasteleif ved mobil etter snowboardtrening. Sorry dude! SS that's! 1 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Kan denne tråden handle litt mindre om Benbjo og litt mer om Snowboard? For øvrig lei av at alle som er uenige med Benbjo retter diskusjonen mot ham som person, og ikke klarer å takle at han har et annet syn på saken enn resten av dere. 2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Slopestyle-finale for menn allerede kl. 9.45, bare å sette alarmen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2014 Semifinale 6.45 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Overkant tidlig på en lørdag om jeg skal være ærlig Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Står glatt over semifinalen. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Ingen andre som har stått opp? Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Gleder meg til halfpipen Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Ingen andre som har stått opp?Har da vært oppe siden før 6..... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Blir deilig med finalen nå! Tror Ståle kan fikse biffen her. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2014 BRING IT ON! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 (endret) Herlig run av Thorgren! Edit: Latterlig lav score tho. Edit2: Alle hopper jo for langt nå. Tenker Parrot smeller til med et kanonrun nå. Endret 8. februar 2014 av AnewZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå