Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ekstremt skuffende av Norendahl. Ligger an til å ikke bli en finale. For en smell det ville være å gå for gullfavoritt til ikke engang å kjøre i finalen.

Presset og nervøsiteten ble vel for mye

Pessimisten Benbjo slår til. Hun er nå i en semifinale. Dust

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ekstremt skuffende av Norendahl. Ligger an til å ikke bli en finale. For en smell det ville være å gå for gullfavoritt til ikke engang å kjøre i finalen.

Presset og nervøsiteten ble vel for mye

Pessimisten Benbjo slår til. Hun er nå i en semifinale. Dust

Alle ble jo direkte kvalifisert til semifinale. Faktum er at hun enda ikke har klart å fullføre et run. Ikke på trening, ikke i kvalliken. Sier ikke at hun ikke klarer å nå finalen, men da må mye klaffe. Helt tydelig at hun var nervøs i dag. Kanskje også affektert av Buuås sitt fall. Ikke så rart mtp at dette er hennes første OL dog.

Uansett hvordan man vrir og vender på det så var dette skuffende.

Lenke til kommentar

Når de norske ikke har tur, DA dukker Benbjo opp... Sånn er det alltid.

Dette er såklart feil. Kommenterer på de øvelsene jeg ser. At de norske da tilfeldigvis har en dårlig dag er ikke min skyld. Du vet like godt som meg at jeg gir honnør når de gjør det bra. Har større forventninger til favorittene, naturlig nok. Skal mindre til for at jeg er fornøyd med prestasjonene til en som f.eks Lillebror Bø enn Svendsen.

Lenke til kommentar

Og som oftest, ca 99 av 100 ganger så tar han feil.

Dette er også feil. Tror jeg skal begynne å føre litt statistikk. Tror alle, inkludert meg, vil bli overrasket. Jeg har nok mye mer rett enn det veldig mange tror, men nok mindre rett enn jeg selv tror :p

Da må vi også definere rett. Alt er jo ikke 50-50, altså rett eller galt.

Lenke til kommentar

Sa ingen ting om gutta som kvalla i dag.

Og du sa at det måtte være kjedelig for hun å ikke kjøre finalen. Makan til bs du lirer av deg i dårlig forsvar.

Nei? Siter meg gjerne på det. Det jeg sa er at det ville være litt av en smell å gå fra å være gullfavoritt til å ikke kjøre finalen. (Ja, det er typo i det innlegget. Skrev for, men mente fra. Setningen er uansett forståelig). At du finner på ting kan jeg ikke klandres for.

At jeg ikke kommenterte gutta er fordi jeg ikke så det. Jeg så kun Nordendahl sine runs, Buuås sitt første og et par andre tilfeldige damer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...