MartinF Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Ohh, nesten perfekt run på Jamie. Men her er det fortsatt helt åpent for Silje! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Hahhaa, det der var legende! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2014 Hahahaha! Men er det seriøst noen annen idrett i OL der det er større forskjell mellom gutta og jentene som i slopestyle? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 (endret) Den samme tankegangen har jeg vært inne på. Jeg tror faktisk ikke jeg kan nevne en idrett som har større klare gap. Endret 9. februar 2014 av Emils. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Den samme tankegangen har jeg vært inne på. Jeg tror faktisk ikke jeg kan nevne en idrett som har større klare gap. Fotball? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Den samme tankegangen har jeg vært inne på. Jeg tror faktisk ikke jeg kan nevne en idrett som har større klare gap. Fotball? Store forskjeller der også, men synes det er klarere hvor stor forskjellen er på slopestyle. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2014 Stor forskjell der og, men nå snakket jeg om i OL. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2014 Nei, det var dårlig. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Det der var skuffende... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Nedtur. We still love you. <3 3 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Allerede fra første rail så virket hun nervøs ut. Faen ass Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Synd, synd det der. Helhjerta forsøk med et enormt forventningspress og favorittstempel hengende over seg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2014 Så egentlig aldri komfortabel ut i løypa. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Sikkert kjempenerver. Noe som iogforseg er ganske forståelig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Hahahaha! Men er det seriøst noen annen idrett i OL der det er større forskjell mellom gutta og jentene som i slopestyle? Byttet til ishockey for kvinner (Sverige-Japan) i pausen, de får ishockey til å se ut som en pusesport. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Velfortjent seier til jamie anderson, et meget bra run! Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Gikk glikk av slopestyle på både kvinner og menn. Kan man se dette i reprise? Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Alt er tilgjengelig på Sumo ettersom jeg har skjønt. Er gratis i en måned, så alt du trenger å gjøre er å registrere deg, og så stoppe abonnementet umiddelbart etterpå. (Det er auto-renewal) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå