DJ_Dark Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 (endret) Dette er en samletråd for alle øvelser med snowboard ØVELSER: Slopestyle Sochi-OL er det første OL der slopestyle er på programmet. Slopestyle er en øvelse der man skal sette sammen et godt "run" i en løype på sju elementer. De fire første er såkalte rails, altså forskjellig formete metallstenger/-rør man skal over. De tre siste elementene er hopp. Et godt run skal være variert og skal inneholde gode landinger uten fall/ hånda ned i bakken. De er sju dommere som dømmer, der fem er tellende. Den dårligste og beste poengsummen strykes. Maks poengsum er 100. Favoritter menn: Ståle Sandbech (NOR) Maxene Parrot (CAN) Roope Tonteri (FIN) Favoritter kvinner: Silje Norendal (NOR) Spencer O'Brien (CAN) Jamie Anderson (USA) Kvalik: 6/2 07.00 - Kvalik menn 6/2 11.00 - Kvalik kvinner Semifinaler: 8/12 06.30 - semifinale menn 9/12 07.30 - semifinale kvinner Finaler: 8/12 09.45 - finale menn 9/12 10.15 - finale kvinner Half pipe Kommer Snowboardcross Kommer Parallellstorslalåm Kommer Endret 6. februar 2014 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 (endret) Hva med å slå sammen snowboard og ski/twintip? Av det jeg har sett er interessen for begge grener relativt lav her på forumet. Endret 5. februar 2014 av Vertical^ Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Hva med å slå sammen snowboard og ski/twintip? Av det jeg har sett er interessen for begge grener relativt lav her på forumet. Dårlig idé da ski og snowboard ikke er det samme 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Åpenbart Tenkte mer for aktivitetens skyld jeg da. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2014 Vi har kommet til at vi deler øvelser som dette i egne tråder. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Får håpe Norendal blir kvitt forkjølelsen og kicker ass. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2014 Gutta. Sleng opp de tre største favorittene i slopestyle blant kvinner og menn. Skal lage en mer ordentlig tråd. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2014 Sandbech og Bråten direkte til finalen. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Største favorittene for menn er vel:Sandbech Parrot Toteri setter lett noen kronasjer på Parrot. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Er halfpipen mindre enn i xgames siden det ikke blir kalt for superpipe, eller er fortsatt halfpipe navn på øvelsen mens banen er superpipe? Gleder meg til dette og min favoritt er I-pod Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2014 Toutant er vel ganske farlig oppe der. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2014 Er halfpipen mindre enn i xgames siden det ikke blir kalt for superpipe, eller er fortsatt halfpipe navn på øvelsen mens banen er superpipe? Gleder meg til dette og min favoritt er I-pod Er nok en superpipe, men det går under navnet halfpipe ettersom flere kjenner til det. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Heia Norendal!! Hun er <3 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2014 Frøken strøken. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2014 Aaaao. Stygt fall på Buaas der. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Kjipt det fallet, håper hun klarer seg! Søt hun Torah Bright da. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Synd med Kjersti, men det er Silje som er favoritten av damene, så dette kan fortsatt gå veien. Tipper Sandbech clincher gull for gutta. Helt rå den fyren, men skal ikke mye til før han failer et run, dog... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Ikke bra at Silje der. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Hvor mye må hun ha for å komme til finalen, og hvor mange sjanser får man? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå