TheMatrix Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Er det noen som husker Smartphone fra telenor ? Bord/fast telefoner for internettsurfing, mail etc..... I salg for 2-3 år siden. Disse har en nettverksutgang og jeg lurer derfor på om noen har "oppskriften" på hvordan disse kan brukes i et vanlig datanettver. Jeg vet det skal finnes software som fikser dette, men har ikke lykes med å finne ut noe særlig. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Vi har to sånne... jeg aner ikke om man kan koble dem opp i nettverk! Lenke til kommentar
NickLars Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Joda, fullt mulig å koble dem i nettverk. Men du må nok ha passord for å komme inn i rette menyen, og det kan jeg dessverre ikke hjelpe deg med. Lenke til kommentar
NickLars Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Da var det gjort. Telenor har gitt fra seg det o'store passordet for å komme inn i den utvida menyen på telefonen. Velg menyen for oppsett, og skriv "smart". Du ser ikke at du skriver det, men det vil dukke opp en utvidet meny når du har gjort det. Der har du mulighet til blant annet å sette telefonen opp i nettverk m.m Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 noen som vet hvordan få tak i en oppdatert browser? Er det mulig? fant en ftp (telenor sin) hvor den var satt til å hente updates, se tråd http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=1...ight=smartphone Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå