Gå til innhold

Kamptråd: Manchester United - Fulham FC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg lurer på om Moyes er verdens dårligste til å tenkte taktikk? Vi har slått 10000000 innlegg i første, alle har truffet en fulham spiller. På tide å prøve noe nytt. Herregud. Den mannen er totalt ubrukelig. Håper nesten vi bare taper de 3-4 neste, så ryker han ut. Maken til talentløs fyr.

Lenke til kommentar

Vet ikke om de viste det på Tv 2 men sky viste hvordan Fletcher er MILES foran Sidwell, og bare driter HELT i han og lar han gå forbi og score. Hvordan kan du ikke bry deg litt mer Fletcher? Hvordan? du spiller for man utd, og lar et lag som Fulham score et mål og gir dem en ledelse de kan forsvare 100% av veien nå. SKAM. Få han faen meg ut.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vi har vel klaget over laget vårt vi også. I allefall vi som heier på Liverpool. Det er ikke det jeg mener.

Jeg sikter til de som mener at man skal boikotte sitt eget lag og de som sier at de ønsker at Fulham skal vinne. Det er ikke å være supporter i mine øyne :)

Lenke til kommentar

SE PÅ ROONEY!! Vill innsats der! Redder laget fra å ligge under med to til pause.

Han må jo spille sånn når de spillerne som faktisk må gjøre den innsatsen defensivt ikke gjør en shit. også lurer folk på hvorfor Rooney kanskje ikke gjør så mye bra offensivt. Uten midtbane mister vi så mye av offensive spillerne våre som Rooney, som må kaste bort tiden sin på slike tracking back hendelser. Få ut Fletcher, og alle sndre som pleier å spille ved siden av Carrick og KJØP NOEN! Fy faen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...