Roger Roger Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Bare å boikotte United nå til Moyes forsvinner Lenke til kommentar
Espp Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Bare å boikotte United nå til Moyes forsvinner Nei, det gjør vi ikke. Dårlig idé Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Herregud Young, din udugelige faen Lenke til kommentar
Cord Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Stemmer det!! :-) Takker! *logge på Sumo* Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Young tilbake til sitt gamle jeg. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 9. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2014 Det er rett og slett bare trist å se på. Bare et gjøkhue, a.k.a Moyes spiller innleggsfotball når de offensive spillerne er elendige på hodet. Skammelig. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Litt av noen supportere noen av dere United-folka er. Dere må jaggu meg tåle litt motgang dere også, sånn som oss andre. 3 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Jeg lurer på om Moyes er verdens dårligste til å tenkte taktikk? Vi har slått 10000000 innlegg i første, alle har truffet en fulham spiller. På tide å prøve noe nytt. Herregud. Den mannen er totalt ubrukelig. Håper nesten vi bare taper de 3-4 neste, så ryker han ut. Maken til talentløs fyr. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Litt av noen supportere noen av dere United-folka er. Dere må jaggu meg tåle litt motgang dere også, sånn som oss andre. Det er litt mye å be om. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 (endret) SE PÅ ROONEY!! Vill innsats der! Redder laget fra å ligge under med to til pause. Endret 9. februar 2014 av -Lasse Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Hvorfor sier de at det er et sjokk? Er jo akkurat som forventet. Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Litt av noen supportere noen av dere United-folka er. Dere må jaggu meg tåle litt motgang dere også, sånn som oss andre. Jeg har vage minner om veldig positive kamptråder når lag som Chelsea, Pool og Arsenal taper mot lag som Fulham, ja. Synd vi ikke får det like bra Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Litt av noen supportere noen av dere United-folka er. Dere må jaggu meg tåle litt motgang dere også, sånn som oss andre. Hvordan var dere under Hodgson da? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 9. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2014 Litt av noen supportere noen av dere United-folka er. Dere må jaggu meg tåle litt motgang dere også, sånn som oss andre. Hva tror du motgangen kommer av da? Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Begynner nesten å lure på hvorfor Moyes ikke hentet Crouch og Carroll. Gjorde en naturlig edit Med to to på topp og RVP som backup ville innleggs fotballen til Moyes sikret topp 3 og toppscoreren i PL 1 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Vet ikke om de viste det på Tv 2 men sky viste hvordan Fletcher er MILES foran Sidwell, og bare driter HELT i han og lar han gå forbi og score. Hvordan kan du ikke bry deg litt mer Fletcher? Hvordan? du spiller for man utd, og lar et lag som Fulham score et mål og gir dem en ledelse de kan forsvare 100% av veien nå. SKAM. Få han faen meg ut. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Hva gjorde Rooney mot Richardson? Kommentatoren pratet om Rooneys skitne triks. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Om ikke Young sitter igjen i garderoben mens Januzaj viser publikum hvordan det skal gjøres, så begynner jeg virkelig å lure på Moyes. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Vi har vel klaget over laget vårt vi også. I allefall vi som heier på Liverpool. Det er ikke det jeg mener. Jeg sikter til de som mener at man skal boikotte sitt eget lag og de som sier at de ønsker at Fulham skal vinne. Det er ikke å være supporter i mine øyne Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 SE PÅ ROONEY!! Vill innsats der! Redder laget fra å ligge under med to til pause. Han må jo spille sånn når de spillerne som faktisk må gjøre den innsatsen defensivt ikke gjør en shit. også lurer folk på hvorfor Rooney kanskje ikke gjør så mye bra offensivt. Uten midtbane mister vi så mye av offensive spillerne våre som Rooney, som må kaste bort tiden sin på slike tracking back hendelser. Få ut Fletcher, og alle sndre som pleier å spille ved siden av Carrick og KJØP NOEN! Fy faen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå