Coffee Break Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 En ting jeg ikke forstår, og vær så vennlig å forklar meg hvorfor dette skjer: 1) Vi har Mata, RVP og Rooney (Kagawa / Januzaj) som er utrolig dyktige spillere med ballen i bena, hvorfor i helvette skal alt ut til Evra / Young eller Rafael / Valencia? Hvorfor innlegg hele tiden? Jeg skjønner det ikke. Det eneste jeg hører fra kommentator er "og så kommer innlegget" Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 9. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2014 Vi prøver å jakte en scoring, men det er faen meg aldri to mann foran mål?! Hva slags taktikk er det når man bare skal sende innlegg? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 En ting jeg ikke forstår, og vær så vennlig å forklar meg hvorfor dette skjer: 1) Vi har Mata, RVP og Rooney (Kagawa / Januzaj) som er utrolig dyktige spillere med ballen i bena, hvorfor i helvette skal alt ut til Evra / Young eller Rafael / Valencia? Hvorfor innlegg hele tiden? Jeg skjønner det ikke. Det eneste jeg hører fra kommentator er "og så kommer innlegget" Ja, faktisk... Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Jeg synes nesten litt synd på United Lenke til kommentar
Espp Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Jeg bare skjønner ikke hvordan det skal være god taktikk å ha Rooney og RVP stående fremme på forsvarlinjen helt stasjonær? Jeg forstår det ikke.. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Mata blir, som forventet, helt borte med alle disse innleggene. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Hahahahhahahahahahahha så fantastisk deilig å slå på kampen og se at United taper mot Fulham. Dette blir bare bedre og bedre! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Jeg synes nesten litt synd på United Ikke jeg. Men slik de holder på nå kommer utligningen snart. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Det ser ut som en 8-åring som spiller FIFA. Bortsett fra at laget mangler pace-spillere, vinger med innleggsfot og hodesterke spillere. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Hahahahhahahahahahahha så fantastisk deilig å slå på kampen og se at United taper mot Fulham. Dette blir bare bedre og bedre! Kan tenkte meg det etter kampen du opplevde i går. Ville også hatt glede i det hvis det var omvendt Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Fy faen, Fulham er nærmere 0-2 enn vi er 1-1. Patetisk. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Ahh RICHARDSON!??? Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Off! Den skal settes på mål hvertfall :S 1 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Neeei!! Den skal sitte FUlham! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Faen den skal i mål!! 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Jeg synes nesten litt synd på United Ikke jeg. Men slik de holder på nå kommer utligningen snart. Okei da Ender vel 4-2 til United. Får kose oss så lenge det varer! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Herregud Richardson! Lenke til kommentar
Cord Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Noen som har en link til en fungerende Stream? Min datt ned.. Ikke at jeg er 100% sikker på at jeg vil se mer da... Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Noen som har en link til en fungerende Stream? Min datt ned.. Ikke at jeg er 100% sikker på at jeg vil se mer da... Tv2 sumo er gratis under OL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå